به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبرهای بین الملل امروز  شنبه 22 شهریور به شرح زیر است:


اوباما:می‌توانیم داعش را از بین ببریم
رئیس جمهور آمریکا می‌گوید مطمئن است می‌تواند با تشکیل ائتلاف جهانی گروه داعش را از بین ببرد.



بازتاب عمل جراحی رهبر انقلاب در میان کاربران خارجی شبکه‌های اجتماعی
ارادت به رهبر انقلاب که همراه با مخابره عمل معظم له از قلب میلیون‌ها عرب زبان در شبکه‌های اجتماعی بروز یافت غیر قابل وصف است.


چرا ترکیه وارد بازی آمریکا نمی شود؟/ الجزیره: جنگ علیه داعش بدون ایران هیچ شانسی ندارد/ پشت پرده ائتلاف بین‌المللی علیه داعش/آقا زاده‌ای که عاقبت بخیر شد+تصاویر

فریاد "هیهات منا الذله"بحرینی‌ها در خیابان
هزاران شهروند بحرینی با برگزاری تظاهرات در روستای ستره در نزدیک شهر منامه فریاد "هیهات منا الذله" سر داده و بر لزوم اصلاحات دموکراتیک در کشورشان تاکید کردند.


فریاد


ترکیه بیانیه ائتلاف ضد داعش را امضا نکرد
در نشست جده 10 کشور عربی آمادگی خود را برای مقابله نظامی با داعش اعلام کردند، اما ترکیه حاضر به امضای این بیانیه نشد.


مسکو: به اقدام واشنگتن حتماً پاسخ می‌دهیم
وزارت امور خارجه روسیه با تاکید بر اینکه استفاده از زبان تحریم و تهدید باعث تغییر مواضع اصولی مسکو نخواهد شد، هشدار داد این کشور فورا به اقدام خصمانه واشنگتن در اعمال تحریم‌های ضدروسی پاسخ خواهد داد.


نماینده اوباما برای هماهنگی ائتلاف علیه داعش
ژنرال جان آلن به عنوان نماینده اوباما برای هماهنگی در امور مربوط به تشکیل ائتلاف علیه داعش انتخاب شد.


منتظر "داعش"های جدید باشید
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه شب (19 شهریور) استراتژی خود برای مقابله با گروه تروریستی داعش را اعلام کرد، اما این راهبرد دارای ویژگی هایی است که نخستین پیامد آن مسلح شدن گروه های افراطی به تسلیحات سنگین و تبدیل شدن آنها به جوخه های مرگ جدید به عنوان جایگزینی برای داعش خواهد بود.


بعثی‌های سابق سهامداران اصلی داعش
بیانیه‌های جبهه النصره مملو از اطلاعاتی است که نشان می‌دهد افسران سابق رژیم بعث عراق تمامی قدرت را در داعش در قبضه خود گرفته و آن را به سمتی هدایت می‌کنند که خواستار آن بودند.


پیوستن هزاران سعودی به داعش
هر روز اخبار جدیدی از دستگیری تعداد دیگری از سعودی‌های تکفیری‌ پیوسته به داعش منتشر می‌شود که بیانگر نقش سعودی‌ها در این تشکیلات است.


چرا ترکیه وارد بازی آمریکا نمی شود؟
روزنامه الایام گزارش داد که ترکیه اقدام آمریکا علیه تروریست‌های داعش را بدون برنامه می‌داند که نه تنها تروریسم را از بین نمی‌برد بلکه باعث ایجاد سازمان‌های تروریستی جدید خواهد شد.


هشدار حکیم درباره اهداف خطرناک داعش
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در نشست آوارگان درباره اهداف خطرناک تکفیری ها از آواره کردن مردم مناطق تحت اشغال آنها هشدار داد.


اوباما به دنبال حذف اسد از قدرت
یک خبرگزاری آمریکایی نوشت که هدف نهایی استراتژی اوباما علیه داعش در سوریه، برکنار کردن اسد از قدرت است.


الجزیره: جنگ علیه داعش بدون ایران هیچ شانسی ندارد
خبرگزاری الجزیره در یاداشتی تاکید کرد بدون حضور ایران هرگونه ترتیبات منطقه‌ای و راهبرد حمله برای از بین بردن گروه‌ها و عناصر خرابکار بدون تاثیر است.


آقا زاده‌ای که عاقبت بخیر شد+تصاویر
مسئولان حفاظت اطلاعات حزب الله او را خواستند و درمورد او تحقیق کردند. او با لبخند پاسخ داد: «من پسر سیدحسن نصرالله هستم.» در جوابش گفته شد: «مهم نیست. اطلاعات شخصی ات را بنویس.»

پشت پرده ائتلاف بین‌المللی علیه داعش
دولت آمریکا به همراه همپیمانان غربی و عربی خود تلاش می کند با ائتلاف بین المللی علیه داعش به منافع مداخله جویانه خود در سوریه ومنطقه دست یابد و افکار عمومی را فریب دهد.


بازگشت زندگی به غزه+تصاویر
تقریبا از سال ۲۰۰۶ که حلقه محاصره سیاسی،‌ نظامی و اقتصادی علیه نوار غزه تنگ‌تر شد، کمتر کسی از اهالی غزه جرات می‌کرد به سواحل این منطقه نزدیک شود چه رسد به اینکه از نعمت آب آن در روزهای داغ تابستان استفاده کند.


چرا ترکیه وارد بازی آمریکا نمی شود؟/ الجزیره: جنگ علیه داعش بدون ایران هیچ شانسی ندارد/ پشت پرده ائتلاف بین‌المللی علیه داعش/آقا زاده‌ای که عاقبت بخیر شد+تصاویر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    اي كاش منش حزب الله در مورد فرزند دبيركلش در تمام ايران همه گير شود.
  • محمدی ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ترکیه عقلشو داد دست اسرائیل و آمریکا ،در رویای امپراطوری عثمانی با ایران اسلامی عهد شکنی کرد،حالا باید به آهنگ غربی ها دست پرورده آنها را که برای اپراطوری او کار می کردند را از آستین خارج کرده ،و یک شرارت نهادینه شده را به دامن اسلام و مسلمین بیندازد. برای دنیا عبرت شود که هر که یهود و نصاری را دوست بگیرد ،از خود آنها می شود...خسر الدنیا والاخره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس