به گزارش مشرق، مهمترین عناوین خبرهای بین الملل امروز سه شنبه 25 شهریور به شرح زیر است:


25 کشوری که می خواهند با داعش بجنگند
کنفرانس موسوم به صلح و امنیت عراق در پاریس در حالی به کار خود پایان داد که در میان کشورهای عضو ائتلاف به اصطلاح بین المللی علیه داعش نام کشورهای موثر منطقه از جمله ایران دیده نمی شود.


شرمن: بدون کاهش چشم‌گیر توان غنی‌سازی ایران، توافقی حاصل نمی‌شود
نماینده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای در نشستی با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی، مدعی شده است که دستیابی به توافق هسته‌ای، مستلزم کاهش چشم‌گیر توان غنی‌سازی ایران است.

 
عکس/ شهادت مردی از خاندان "نصرالله"
این شهید بزرگوار، علاوه بر آن که از اهالی زادگاه :سید حسن نصرالله” دبیرکل حزب الله لبنان می باشد، همنام با رهبر مقاومت اسلامی نیز هست.



داعشی‌ها ازچه کشورهایی هستند؟+نمودار
خبرگزاری فرانسه تعداد اعضای خارجی گروه تروریستی داعش و ملیت آن‌ها را طی یک نمودار نشان داده است. بنا بر این نمودار، تونس و عربستان سعودی بیشترین تعداد اعضای داعش را در خود جای داده‌اند.

داعشی‌ها ازچه کشورهایی هستند؟+نمودار


داعش: نبرد بزرگ به زودی آغاز می‌شود
گروهک تروریستی داعش در واکنش به تشکیل ائتلاف آمریکایی-عربی ضد داعش، اعلام کرد که همه کشورهای جهان را مورد هدف حملات تروریستی قرار می‌دهد.

 یک دختر اتریشی عضو داعش کشته شد
یک دختر اتریشی عضو داعش کشته شد
یک شبکه خبری اعلام کرد که دختر اتریشی که به عضویت گروهک داعش در آمده بود، در سوریه کشته شده است.


پیام تبریک خالد مشعل به رهبر انقلاب
خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری، موفقیت عمل جراحی ایشان را تبریک گفت.


عکس/ دفتر کار کیم جونگ ایل
خبرگزاری دولتی کره شمالی تصاویر زیر را از یک روز کاری رهبر این کشور (کیم جونگ اون) منتشر کرده است.

عکس/ دفتر کار کیم جونگ ایل


تشکیل شاخه جدید «داعش» در الجزایر
یک روزنامه روز سه شنبه با اشاره به رخدادهای «الجزایر»، اعلام کرد که گروهک تروریستی «داعش» در این کشور شاخه جدیدی را تشکیل داده است.


داعش راه نجات سیاست خارجی واشنگتن
باراک اوباما به این نتیجه رسیده است که حصول یک توافق هسته‌ای خوب (از نظر آمریکائیها) در بهترین حالت فقط نیمی از محافل سیاسی آمریکا را راضی خواهد کرد بنابراین تصمیم گرفته است استراتژی خود را به طور گسترده تغییر دهد.


اعتراف آمریکا به درخواست کمک از ایران
جن ساکی پس از سخنان روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص درخواست آمریکا از ایران برای حضور در ائتلاف ضد داعش، در توئیتر خود نوشت: این چیز پنهانی نیست که ما برای مبارزه علیه داعش در عراق با ایران گفتگو کردیم و این مسئله در حاشیه مذاکرات هسته ای صورت گرفته است.


چرا دوحه همیشه برای داعش استثنا است؟
در شرایطی که گروه‌های سلفی ـ تکفیری و در رأس آنها داعش اقدام به سربریدن خبرنگاران خارجی می‌کنند چگونه است که خبرنگاران الجزیره آنهم خبرنگار زن مسیحی می‌تواند ماه ها در میان آنها فعالیت کرده وبه انعکاس فعالیت‌های آنها بپردازد؟


داعش؛ اسب تروای نو عثمانی های ترکیه
تردیدی نیست که همکاری تنگاتنگی میان آنکارا با رهبران و اعضای داعش وجو دارد به نحوی که رسانه های مختلف ترک تصاویر مختلفی از حضور برخی از شخصیت های نزدیک وحامی داعش در میهمانی های برگزار شده توسط اردوغان و فرزندانش منتشر کرده اند.

 هشدار مقتدی صدر به نیروهای آمریکایی
هشدار مقتدی صدر به نیروهای آمریکایی
مقتدی صدر هشدار داد که در صورت ورود هر نیروی آمریکایی به عراق، افراد وی آنها را هدف قرار خواهند داد و از مردم کشورش نیز خواست تا علیه اشغالگری جدید واشنگتن تظاهرات کنند.





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس