به گزارش مشرق، مهمترین عناوین بین الملل امروز چهار شنبه 29 مرداد به شرح زیر است:


شمار شهدای غزه به 2028 نفر رسید
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که با شهادت 11 فلسطینی دیگر در جریان آخرین حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شمار شهدا در این منطقه به 2028 نفر رسید.

آماری‌وحشتناک از تجاوز به‌دختران‌آمریکایی
بنابر گزارش‌های رسمی دولت آمریکا، از هر پنج دانشجوی زن در آمریکا یک نفر مورد سوءاستفاده جنسی قرار می‌گیرد.


جنگ روانی العربیه بر علیه ایران
بازوی رسانه‌ای عربستان سعودی برای جبران شکست‌های خود در منطقه تلاش دارد تا با دامن زدن به جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی عقده گشایی کند.

هارف:ایران در مسئله فرگوسن دخالت نکند
هارف:ایران در مسئله فرگوسن دخالت نکند
ایران ناقض حقوق بشر است و حق ندارد نسبت به اعتراضات فرگوسن انتقاد کند.


بان‌کی‌مون نقض آتش‌بس را محکوم کرد
دبیر کل سازمان ملل با محکومیت نقض آتش‌بس در غزه از دو طرف فلسطینی و اسرائیلی خواست تا هرچه سریعتر به تفاهمی فوری برای آتش‌بس دست پیدا کنند.



آل‌سعود:کمترین نیرو را در داعش داریم
در پی انتشار گزارش‌ها و آمار مختلفی از تعداد سعودی‌های عضو گروه تروریستی داعش، عربستان سعودی آمار جدیدی را در این زمینه منتشر کرد.


واشنگتن: از مرگ خبرنگارمان شوکه شدیم
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا روز سه‌شنبه در واکنش به انتشار فیلمی از سوی گروه تروریستی «داعش» از قتل یک خبرنگار آمریکایی، گفت واشنگتن از این خبر شوکه شده و نیروهای امنیتی در حال بررسی صحت و سقم ویدئو هستند.


واشنگتن: از مرگ خبرنگارمان شوکه شدیم

واکنش آمریکا به سربریدن خبرنگار آمریکایی
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصاویر ویدئویی که نشان می‌دهد گروه تکفیری «داعش» در حال سربریدن «جیمز فولی» خبرنگار آمریکایی است، نمایانگر قساوت این گروه می‌باشد.

تل‌آویو می‌خواهد آبرومندانه ازجنگ بیرون برود
رادیو رژیم صهیونیستی از قصد نخست‌وزیر این رژیم برای مراجعه به شورای امنیت و درخواست صدور قطعنامه آتش‌بس در نوار غزه خبر داد.

کری:حماس مسئول نا امنی در غزه است
وزیر امور خارجه آمریکا در حمایت از تل آویو ادعا کرد که جنبش حماس مسئول ناامنی در نوارغزه است.


پاپ عزادار شد
یک تصادف رانندگی خونین در آرژانتین، پاپ را در پایان سفر به کره جنوبی عزادار کرد.


داعش با دختران و زنان ایزدی چه می‌کند؟
دختر 13 ساله عراقی نیز گفت: داعشی‌ها دخترعمویم را که همسن من بود، ربودند. من بسیار ترسیدم چرا که می‌گویند داعش به زنان و دختران ایزدی تجاوز کرده و اقدام به فروش آن‌ها می‌کند.


اتحادیه‌ی اروپا چه رابطه‌ای با داعش دارد؟
هرگونه قدرت‌گیری گروه‌های افراطی تکفیری و گروه‌هایی چون داعش، النصره، القاعده و... می‌تواند مشکلات بسیار زیادی نه تنها برای کشورهای منطقه، بلکه برای کشورهای اروپایی که در نزدیکی منطقه‌ی جغرافیایی خاورمیانه قرار دارند، به وجود آورد و زنگ خطر را هم‌اکنون در این کشورها به صدا درآورده است.


داعش در مصر اعلام موجودیت کرد
گزارش‌های خبری حاکی از این است که گروه داعش شاخه‌ی جدیدی را با نام "داعشم" در مصر تشکیل داده و قصد دارد عملیات تروریستی را علیه ارتش مصر انجام دهد.


پنتاگون:به حملات علیه داعش ادامه می‌دهیم
پنتاگون اعلام کرد، ارتش آمریکا به حملات خود علیه مواضع داعش و همچنین تلاش‌هایش برای کمک انسان‌دوستانه به غیرنظامیان عراق ادامه خواهد داد.


 2 داعشی بین همقطاران خود منفجر شدند
2 تن از تروریستهای داعش خودشان را بین همقطارانشان منفجر کردند.


تغییر موضع عربستان درباره سوریه
روزنامه لبنانی الاخبار از تحولات جدید در نقشه آینده منطقه با حضور بشار اسد رئیس جمهور سوریه در قدرت نوشت و گمانه‌زنی‌هایی را درباره نزدیک شدن موضع عربستان، روسیه و مصر درباره سوریه مطرح کرد.


قاتل خبرنگار آمریکایی چه کسی بود؟قاتل خبرنگار آمریکایی چه کسی بود؟
در طی بریده شدن سر روزنامه‌نگار نیویورک‌تایمز از سوی داعش، وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که قاتل این خبرنگار، یک تبعه انگلیسی بوده و این نشان دهنده شدت خطر مستقیم داعش علیه انگلستان است.


بحرین، پناهگاه امن داعشی‌ها
با وجود تلاش کشورهای منطقه برای مقابله با گروه داعش و تعقیب عناصر و حامیانش، به نظر می آید که به بحرین پناه‌گاهی امن برای هواداران این گروه تروریستی تبدیل شده است.

 
کشته‌ شدن برخی عاملان انفجار سفارت‌ ایران
منابع امنیتی تاکید کردند که شماری از عناصر گروهک موسوم به «گردان‌های عبدالله عزام» و عاملان سفارت ایران در لبنان، اخیراً در درگیری‌های منطقه مرزی «عرسال» کشته شدند.


تجاوز مرد آمریکایی به جسد 100 زن
یک مرد آمریکایی در دادگاه اعتراف کرد زمانی که در یک سردخانه در ایالت اوهایو کار می کرد به جسد بیش از 100 زن تجاوز کرده است.


داعش تعطیلات دیوید کامرون را به هم زد
نخست‌وزیر انگلیس امروز (چهارشنبه) تعطیلات خود را نیمه کاره رها کرده و به لندن بازمی‌گردد تا نشستی را درباره فیلم منتشر شده از سوی شبه‌نظامیان تروریست داعش برگزار کند. در این فیلم سر بریدن یک روزنامه‌نگار آمریکایی نشان داده می‌شود که یک شبه‌نظامی با لهجه انگلیسی در بالای سر وی سخن می‌گوید.


تشدید اعتراضات در «فرگوسن»
علیرغم درخواست فرماندار و دادستان کل آمریکا برای برقراری آرامش در حومه سنت‌لوئیس ایالت میسوری، کشته شدن یک سیاه پوست دیگر در فرگوسن شرایط را بغرنج‌تر کرد.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    چی میشه که امریکائیها به خودشون اجازه میدن در مورد ریزترین مسائل ما اظهار نظر کنن و در امور مملکت ما دخالت بکنن ولی ما حق نداشته باشیم .بنظر من ایران باید به شدت اعتراضات فرگوسن را پیگیری و در مورد نقض حقوق بشر در امریکا باید جدی وسختگیرانه برخورد کند
  • علی ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    آره
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    0 0
    این خانم یادش رفته چگونه امریکادرجریان فتنه مارش حمله مینواخت!
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
    0 0
    غلط کرده هر انسانی تحت ظلم باید حمایت شود و جدای از دولت ها ما ملت ها باید پشت هم بایستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس