طی رای گیری امروز در شورای شهر مهدی چمران با ۱۸ رای دوباره بر کرسی ریاست شورای شهر نشست.

تصادف یکی از اعضای شورای شهر و انتقال به بیمارستان/ مسجدجامعی: انتخابات رأس 11:30 برگزار می‌شود/ عضو اصلاح طلب شورا با ولیچر آمدگروه اجتماعی مشرق - جلسه امروز شورای شهر که انتخاب رئیس شورا و اعضای هیأت رئیسه در دستور کار آن قرار دارد، قرار بود در ساعت 8 شروع شود که این اتفاق نیفتاد.

به گفته مدیر روابط عمومی شورا قرار است جلسه در یک ساعت اول به صورت «داخلی» برگزار شود و اعضا درباره علنی و یا غیر علنی برگزار کردن انتخابات هیأت رئیسه شورا تصمیم‌گیری کنند.

خبرنگاران بعد از نیم ساعت سرگردانی در ورودی شورا بالاخره توسط مسئولان روابط عمومی به محوطه پشت در صحن شورا هدایت شدند و قرار است در یک ساعت پیش از شروع زمان قانونی جلسه در اینجا مستقر باشند.

نخستین عضوی که وارد سالن جلسات شد محمد حقانی بود.

تقی‌پور: انتخابات قطعا برگزار خواهد شد/ قناعتی خواهد آمد

 رضا تقی‌پور در حاشیه برگزاری نودویکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: جلسه انتخاب رئیس و هیات رئیسه شورای شهر امروز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طریق هماهنگی قرار است تعدادی از اعضا شورای در مراسم خاکسپاری والده قناعتی شرکت کنند گفت: با پیگیری های که  صورت گرفته است قناعتی پس از مراسم شورا حاضر شود.

تصادف یکی از اعضای شورای شهر در آستانه انتخاب آقای رئیس

درحالی نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران برای انتخاب رئیس و هیأت رئیسه شورا شهر از دقایقی دیگر آغاز خواهد شد که شنیده‌ها حاکی است که علی صابری یکی از اعضای شورای شهر تصادف کرده است.

شورا وارد دستور جلسه شد/ حضور پسر رئیس فعلی در شورا

هر لحظه بر تعداد خبرنگارانی که پشت درهای بسته صحن شورا به انتظار نشسته‌اند افزوده می‌شود اما اعضای شورا به صورت غیرعلنی بررسی موارد دستور جلسه را شروع کردند.

شنیده‌ها حاکی است اعضای شورا می‌توانند حتی در روزهای جلسات علنی بررسی گزارش‌‌ها را بدون حضور خبرنگاران انجام دهند.

در بیرون از سالن جلسه از خبرنگاران پذیرایی شد و به مناسبت انتخابات هیات رئیسه شورا امروز کیک و میوه نیز به پذیرایی معمول از خبرنگاران افزوده شده است.

هم‌اکنون محمدمهدی تندگویان نیز با یک ساعت تاخیر وارد سالن جلسه شد.

همچنین پسر احمد مسجدجامعی رئیس فعلی شورا نیز در بیرون از سالن جلسات دیده می‌شود.

حضور دنیا مالی در مراسم ختم مادر قناعتی/انتخاب رئیس به تاخیر افتاد

 با ورود خبرنگاران به صحن علنی شورا در ساعت 9:10 احمد مسجدجامعی به شوخی گفت: به نفع خبرنگاران پارتی‌بازی شده چرا آنها میوه دارند و ما نداریم؟ معمولا برعکس است.

وی ادامه داد: جدا از شوخی از جامعه خبری سپاسگزارم که به ارتقاء فهم درست از شورا کمک کرده‌اند و در بسیاری از دوره‌ها اصلا کسی نمی‌فهمید ریاست شورا کی عوض می‌شود و قوانین آن چگونه است اما انصافا خبرنگاران در این یک سال پوشش خبری خوبی از شورای شهر چهارم داشتند.

رئیس شورا افزود: من ساعت 8 وارد سالن جلسات شدم و دیدم خبرنگاران قبل از من آمده بودند که این نشان می‌دهد شورا در سطح افکار عمومی مطرح و تأثیرگذار شده است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها فضای کارشناسی شورا را به زبان عمومی تبدیل کرده و به ارتقای کیفیت زندگی در شهر و دفاع از حقوق شهروندی مدد می‌رسانند.

مسجدجامعی در ادامه ضمن تسلیت درگذشت مادر ابوالفضل قناعتی گفت: احمد دنیامالی به نمایندگی از طرف شورای شهر در مراسم این مرحومه شرکت کرده و با هماهنگی‌های انجام شده تا ساعت 11:30 در جلسه حاضر می‌شود که آن زمان به بحث انتخابات می‌پردازیم.

وی اضافه کرد: علی صابری هم ظاهرا دیشب وقتی از محل سالن به سمت منزل می‌رفته تصادف کرده و به بیمارستان منتقل شده و تحت مداوا است.

وی سپس به شوخی گفت: خدا تا ظهر به بقیه اعضا رحم کند!

هادی ساعی نیز به مزاح افزود: به اعضا پیشنهاد می‌کنم همین جا که نشسته‌اند کمربندها را ببندند! خدا به آقای مختاباد رحم کند، معلوم نیست برای او چه اتفاقی افتاده است. در همان لحظه عبدالحسین مختاباد وارد جلسه شورا شد.

اسماعیل دوستی نیز در هنگام عبور از مقابل جایگاه خبرنگاران خطاب به آنان گفت: بچه‌ها خوش آمدید.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه فکر می‌کنی چه کسی رئیس شورا می‌شود، گفت: معلوم است، مسجدجامعی!

بر اساس این گزارش، برای اولین بار امروز هیچ یک از مسئولان شهرداری تاکنون در صحن علنی شورا حاضر نشده اند.

مسجدجامعی: رأس ساعت 11:30 انتخابات رئیس شورا برگزار می‌شود

احمد مسجدجامعی در ادامه نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه انتخاب رئیس و هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: رأس ساعت 11:30 جلسه انتخابات برگزار می‌شود.

در حالی جلسه انتخاب رئیس و هیأت رئیسه شورای شهر از ساعت  11:30 برگزار خواهد شد که برخی از اعضا از جمله قناعتی، دنیامالی، صابری در جلسه حاضر نشدند.

عضو اصلاح طلب شورا با ولیچر امد

دقایقی پیش علی صابری عضو شورای شهر تهران پس از ترخیص از بیمارستان و به دلیل درد در سمت گردن و کمر با کمک ویلچر در شورا حاضر شد.

تصادف یکی از اعضای شورای شهر و انتقال به بیمارستان/ مسجدجامعی: انتخابات رأس 11:30 برگزار می‌شود/ عضو اصلاح طلب شورا با ولیچر آمد

در حالی از دقایقی دیگر جلسه انتخاب رئیس و هیأت رئیسه شورای شهر برگزار می‌شود که 2 نفر از اعضا همچنان غایب هستند. ابوالفضل قناعتی و احمد دنیا‌مالی دو عضوی هستند که هنوز در صحن شورا حاضر نشدند این در حالی است که برخی از اعضا اظهار داشتند که این دو عضو نیز تا دقایقی دیگر در صحن شورا حاضر خواهند شد.

 علی صابری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز که به دلیل تصادف در شب گذشته از ناحیه گردن دچار آسیب شده بود، دقایقی پیش با کمک پزشکان در شورا حاضر شد.

یکی از همراهان صابری در خصوص نحوه تصادف وی اظهار داشت: شب گذشته در حالی که آقای صابری در خودروی خود در حال حرکت بود به یک سنگ برخورد می‌کند.

وی تصریح کرد: به دلیل برخورد ناگهانی با این سنگ، سر آقای صابری به شیشه برخورد کرده و متأسفانه از ناحیه گردن دچار آسیب شده است.

وی در پایان گفت: پس از رأی‌گیری و انتخاب رئیس جدید، صابری مجدد برای طی مراحل درمان به بیمارستان برمی‌گردد.

رای گیری آغاز شد

دقایقی پیش از رای گیری از عکاسان خواسته شد صحن را ترک کنند. برگه های رای زرد رنگ و دو امضایه است. الهه راستگو و هادی ساعی این برگه های رای را امضا کرده اند. این برگه ها برای تعیین رییس شوراست. نامزد ها، چمران و مسجد جامعی هستند. همه ۳۱ عضو حضور دارند. سختی های شدید برای عکاسان.

مسجد جامعی گفت: رای ها مخفی و محرمانه است. از خبرنگاران می خواهم به این امر توجه کنند. دوستان امانت آرا و مخفی بودتش را لحاظ کنند و گوشی های خود را به کناری بگذارند.

دقایقی پیش و در جلسه انتخاب رئیس و هیأت رئیسه شورای شهر تهران توزیع برگه‌های رأی‌گیری آغاز شده است که درگیری بین کاشانی و دوستی ایجاد شده است این درحالی است که برخی از اعضا از جمله پیرهادی، حافظی و دبیر با وساطت و پادرمیانی از کاشانی و دوستی خواستند در فضای آرامتر در رای‌گیری شرکت کنند.

 در این جلسه دنیا مالی، رضازاده و تقی پور ناظران شمارش آرا برای ریاست شورا شدند.

 چمران رئیس جدید شورای شهر تهران شد

از ساعتی پیش در جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران، انتخاب رئیس دوره‌ای جدید شورای شهر تهران برگزار شد که در نهایت و با رأی اکثریت آرا مهدی چمران به عنوان رئیس شورای شهر تهران برگزیده شد.

طی رای گیری امروز در شورای شهر مهدی چمران با ۱۸ رای دوباره بر کرسی ریاست شورای شهر نشست.  در این جلسه احمد مسجد جامعی 13 رای را به خود اختصاص داد.
طی رای گیری امروز در شورای شهر مهدی چمران با ۱۸ رای دوباره بر کرسی ریاست شورای شهر نشست. - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930609000144#sthash.xZeMjFq4.dpuf

در دوره یکساله اول شورای چهارم شهر تهران احمد مسجدجامعی به عنوان رئیس شورا انتخاب شده بود.

چمران که در اول بهمن 1392 با 45 رأی موافق از مجموع 70 رأی مأخوذه رئیس شورای عالی استانهای کشور شد، عضو شورای اسلامی شهر تهران است که در دوره دوم و سوم شورای اسلامی شهر تهران، ریاست این شورا را عهده دار بود. فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه تهران است.

مهدی چمران، عضو کمیته استقبال از امام خمینی و جانشین فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم (مصطفی چمران) بوده است. وی همچنین در مقاطعی، ریاست دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس را بر عهده داشت. معاون فرهنگی ستاد فرماندهی کل قوا، مشاور تحقیقات علمی رئیس ستاد فرماندهی کل قوا و ریاست دوره دوم و سوم شورای اسلامی شهر تهران نیز از جمله مسئولیت‌های اجرایی اوست.

وی با پیروزی قاطع گروه آبادگران در دومین دورهٔ شورای شهر تهران به رهبری وی، به عنوان ریاست این شورا انتخاب شد در دورهٔ بعد نیز این جایگاه را حفظ کرد.

طلایی و حکیمی‌پور کاندیدای نایب رئیسی شورا

 پس از رأی‌گیری برای انتخاب رئیس فی‌مابین دو کاندیدا (مهدی چمران و احمد مسجد جامعی) و کسب 18 رأی از سوی چمران و نشستن بر صندلی ریاست، رأی‌گیری برای نایب رئیس شورای شهر آغاز شده است.

این در حالی است که مرتضی طلایی و احمد حکیمی‌پور برای کسب این سمت ثبت‌نام کردند.

 در این دور احمد حکیمی‌پور و مرتضی طلایی هر یک 15 رأی کسب کردند و یک رأی سفید نیز به صندوق ریخته شد بنابراین اعضا باید دوباره آرای خود را برای انتخاب نایب رئیس شورا روی برگه‌های رأی با رنگ متفاوت از دور اول بنویسند. 

مرتضی طلایی با کسب 17 رأی به عنوان نایب رئیس شورای شهر تهران انتخاب شد

قناعتی منشی اول /راستگو منشی دوم

 در جلسه علنی امروز شورای شهر پس از انتخاب ابوالفضل قناعتی به عنوان منشی اول هیأت رئیسه به دلیل اینکه تندگویان و راستگو نتوانستند نصف به علاوه یک آرا را کسب کنند رأی‌گیری به مرحله دوم کشیده شد.

در رأی‌گیری مجدد الهه راستگو 16 و تندگویان 15 رأی کسب کردند که به این ترتیب الهه راستگو در سمت منشی هیأت رئیسه ابقا شد.

تقی‌پور دوباره سخنگوی شورای شهر تهران شد

پس از جمع‌آوری آرای اعضای شورای شهر و شمارش آنها، تقی‌پور با 16 رأی به عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • اهوازي ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    حيف از اينكه چمران عوض بشه.
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    ببخشید ولی الان یکساله که چمران رییس شورا نیست ها .
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    چمران خیلی وقته عوض شده. خبر نداری!
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    چمران رای اورد و دماغ خیلیا سوخت!
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    رویای فتح سنگ به سنگ پر ! افساد.... آه ببخشید ... اصلاح طلبان پر !
  • احمد ماجد ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    سنگر بعدی انشاالله انتخابات 96 با: دکتر محمود احمدی نژاد بزن لایک رو
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    بلا به دور
  • رضا ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    دوستانی که منفی میدن درسته که ایراداتی بهش وارده اما فعلا بهتر از او نداریم.
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    اصلاح طلبان در مسیر شکست متوالی قرار گرفته اند...
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    شکست اصلاح طلبان در برابر اصولگریان بی شمار است/
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    بعضی ها چرا توهم دارن فکر می کنن توی انتخابات شورای شهر اصلاح طلبا اکثریت رو اوردن ؟ اگه لیست نتایج رو نگاه کنی توی 15 نفر اول از لیست اصلاح طلبا فقط مسجد جامعی و راستگو بودن و اقای دنیا مالی هم تو لیست مشترک بود یعنی اگه مثل دوره های پیش اعضای شورا 15 نفر بود از اصلاح طلبا فقط 2یا3 نفر توی شورای شهر می رفت
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    حال کردم روی این اصلاح طلبا بازم کم شد...
  • rou ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    مبارکه..
  • شفق ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    الحمدلله
  • مسعود ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    كي گفته نداريم برادر قطحي كه نيست خيايل هستن ضربه اي كه خانه نشيني اقايون به حيثيت حزب الله زد با هيچي عوض نميشه
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    واقعا من موندم چرا شماها به دروغ عادت کردید ... کار ساده ای هست یه سرچ بکن ..در ۱۵ نفر اول ۷ اصولگرا ۶ اصلاح طلب و ۲ ورزشکار هست ....
  • امید ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    چمران که خیلی وقته اصلاح طلب شده و احمدی نژادم دیگه هیچ وقت بر نمیگرده! خیالتون راحت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس