کد خبر 340342
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

بررسی انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران که قرار بود به عنوان نخستین دستور جلسه بررسی شود، به آخرین دستور جلسه امروز موکول شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، احتمال دارد در جلسه غیر علنی شورای شهر تهران در خصوص رای گیری هیئت رئیسه تصمیمی گیری شود.

خبرنگاران رسانه ها از ساعت 9 صبح در محل شورا حاضر هستند و از اعضا در خصوص احتمال رای گیری و گزینه مورد نظرشان برای ریاست شورا سئوال می پرسند.

برخی از اعضای شورا تمایل دارند رأی گیری در خصوص هیئت رئیسه در جلسه علنی روز سه شنبه و با حضور اصحاب رسانه برگزار شود و گروهی نیز معتقدند برایشان تفاوتی ندارد این امر در جلسه امروز صورت گیرد یا جلسه سه شنبه هفته جاری.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: اینکه رأی گیری درباره انتخابات هیئت ریسه امروز انجام شود یا خیر شاید به تفاهم برسیم و در همین جلسه این کار را انجام دهیم.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران نیز در جمع خبرنگاران همین نکته را اعلام کرد و درباره رأی خود گفت: رأی بنده مخفی اما مواضع ما روشن است. مواضع ما ایستادگی در اصولگرایی مبنی بر خط و مشی امام و رهبری است.

محسن پیرهادی عضو کمیسیون نظارت حقوقی شورای شهر تهران نیز در پاسح به اینکه رأیش به دو گزینه ریاست شورا چه کسی خواهد بود گفت: تغییری در گزینه‌ها رخ نداده است و رأی بنده نیز چمران خواهد بود.
عبدالمقیم ناصحی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز در پاسخ به اینکه رأی شما چه کسی خواهد بود گفت: هنوز تصمیمی نگرفتم.

ابوالفضل قناعتی عضور کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز اظهار داشت: 50 درصد قضیه حل شده و 50 درصد باقیمانده نیز مربوط به رأی گیری است که باید انجام شود اما در عین حال رأی بنده آقای چمران است.

اسماعیل دوستی عضو دیگر کمیسیون عمران نیز که در کنار قناعتی حضور داشت با بیان اینکه رأی گیری امروز انجام نمی‌شود و به روز سه شنبه موکول خواهد شد، گفت: رأی بنده مسجد جامعی است و برای آن دلیل دارم. به عقیده بنده شرایط کشور، دولت و صحبت‌های اخیر رهبری مبنی براینکه جامعه را دوقطبی نکنیم ما را براین می‌دارد که به مسجد جامعی رأی بدهیم.

معصومه آباد عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران نیز گفت: رأی بندی مخفی است اما مشخص است من به آقای چمران رأی می‌دهم.

محسن سرخو عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نیز ضمن اظهار بی اطلاعی از اینکه رأی گیری انتخابات هیئت رئیسه امروز انجام خواهد شد یا خیر، گفت: رأی بنده مسجد جامعی است.

احمد حکیمی پور نیز گفت: چمران فرد بسیار محترمی است اما برای ریاست شورا آقای مسجدجامعی را ترجیح می‌دهم ضمن اینکه امروز رأی گیری انجام نخواهد شد.

علی صابری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نیز اظهار داشت: رای من مشخص است و مسجد جامعی خواهد بود.

فاطم دانشور عضو دیگر شورا گفت: بنده به مسجد جامعی رای خواهم داد.

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز اظهار داشت: انتخابات امروز برگزار می‌شود و رأی بنده مهدی چمران است.

حسین رضا زاده عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر به خبرنگاران گفت: دقیقه 90 درباره گزینه‌های انتخاب ریاست شورا تصمیم گیری خواهد کرد.

علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: احتمالا رأی گیری امروز برگزار می‌شود اما در عین حال زمان برگزاری آن برایم فرقی نمی‌کند همچنین انتخاب هر یک از گزینه‌ها برای ریاست شورا بستگی به شرایط دارد.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: رأی بنده مسجد جامعی است اما معتقدم این رأی‌گیری باید با حضور رسانه‌ها در صحن شورا برگزار شود.

رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورا نیز گفت: رأی‌گیری درباره انتخابات هیئت رئیسه در دستور کار قرار دارد البته از ابتدا این موضوع در دستور نبود ولی حالا اصلاحیه آمده است و رأی بنده نیز به گزینه‌های ریاست شورا مخفی است.

غلامرضا انصاری عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه انتخابات هیئت رئیسه هر روزی که برگزار شود برای ما تفاوتی ندارد گفت: اگر قرار به رأی‌گیری باشد، تقاضا می‌کنیم خبرنگاران نیز حضور داشته‌ باشند، رأی بنده نیز مسجد جامعی است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    0 0
    تجربه نشون داده اینا به رسانه ها یه چیزی میگن و موقع رای دادن برعکس عمل میکنن!!
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
    0 0
    امید وارم حسین رضا زاده بداند که با رای اصول گرایی به شورا راه یافته و دقت کند که طی یک سال گذشته از هیات رئیسه چندان پایبندی به اصول دیده نشده ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس