به نظر من باید بچه های انقلابی بچه های حزب اللهی و بچه های ولایی در این عرصه با قدرت حضور پیدا کنند و اثر بخشی خودشان را نشان دهند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مرتضي طلايي عضو شوراي شهر تهران، در رابطه شبکه مجازي اينستاگرام گفت:باید فعالیت در این حوزه و ظرفیت های موجود را مشروط به یک حضور هوشمندانه و استفاده بهینه از ظرفیت های آن خوب است اما اگر این هوشمندی نباشد،کاربرانمان را آموزش و آگاهی ندهیم و بدون حد و مرز مشخص اجازه دهیم دیگران ازین فرصت سوء استفاده کنند،و ما فقط مصرف کننده این خوراک های مصموم دشمنان فرهنگ این کشور باشیم و به نظر من باید بچه های انقلابی بچه های حزب اللهی و بچه های ولایی در این عرصه با قدرت حضور پیدا کنند و اثر بخشی خودشان را نشان دهند.

وي در ادامه تصريح کرد:اخیرا یک مطلبی که راجع به آن بسیار بحث بود، مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت مقدس حضرت امام بود، و در این راستا دو نکته به ذهنم رسید که به تمامی دوستان نیز گفتم و آن این نکته بود که گاهی بعضی ازین جوانان ناخواسته به دام این تله های دشمنان می افتند که با ترفند های خاص خود جوانان ما را جذب سوژه های منفی خود میکنند و نکته دوم اینکه چرا ما در مقابله با آنها چهره درست و مطهر از سیره ی امام خود را در همین عرصه معرفی نکنیم تا دیگران نتوانند سوء استفاده کنند.

عضو شوراي شهر تهران در پايان گفت:به هرحال ما باید در این فضای کاملا حساس با حضوری هوشمندانه و با آگاهی بسیار بالا فعالیت داشته باشیم و از ارزش های نظام، انقلاب و حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی خود دفاع کنیم تا مبادا دشمنان قصد جسارت به این ارزش ها را داشته باشند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: شریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    مسموم!
  • مهدي ابراهيمي ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    در فضاي مسموم نفس كشيدن امكان خفگي دارد بعضي از بزرگان ميفرمودند خدايا ما را درمعرض گناه قرار نده آقاي طلايي به نظرم با در نظر گرفتن شرايط زماني و سني كاربران بايد اين توصيه را نمود ودر كل نشر و تبليغ فرهنگ غني اسلام و راه و روش امام خميني(قدس)كار خيلي خوبي است كه بايد در اين زمينه حداقل اسلام شناس يا امام شناس بود.نه اينكه در آن فضا قرار بگيريم و خدايي ناكرده همرنگ سايرين در همه زمينه ها شويم.بايد اول بستر و زير ساختهاي درست شود كه همه با يك هويت موچه وارديك شبكه ترجيحاً وطني شوند، نه در فضاي ناامن و ناشناخته. اينستاگرام و اين شبكه هاي خارجي به نظرم محيط مناسبي حتي براي تبليغ با در برگيري همه افراد نيست افرادي متخصص و با تقوا و .... ميخواهد
  • ایرانی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    مسموم نه "مصموم"
  • حسيني ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام ، خسته نباشيد واقعا بچه حزب اللهي بايد تو اين عرصه ورود پيدا كنند ، خيلي مهمه ، از همين شبكه هاي مجازي مي خواهند به اسلام ضربه بزنند
  • امین ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    این حرفا چیه، باید افراد متخصص و برای رفع شبهه باید فضای مجازی کنترل کنند، من خودم به عنوان یک حزب اللهی برای تبلیغ به این شبکه ها رفتم ولی آنقدر فضاش مسمومه که روی من هم تاثیر بد گذاشته، این یک واقعیته
  • ابوذر منتظرالقائم ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    حزب اللهی ها را بفرستیم دانسینگها آن وسط رآن بخوانند ؟ عجب ناتوانیم که نمی توانیم نفوذ رسانه های بیگانه را بر اساس عملیات روانی سنگینی که آنها علیه ما به عنوان مخالفت با آزادی بیان بپا می کنند متوقف کنیم ! مگر دوره محمدرضا پهلوی است که نظام در مقابله سازمان یافته با مجرمان دست روی دست بگذارد و ما به حزب اللهی ها بوییم لطفا شما بفرمایید بروید داخل؟ شبکه های مسمومی که روی خود نیروی حزب اللی هم تاثیر منفی گذارده اند را باز بگذاریم تا پدر مردم را در بیاوردن بعد بگوییم آقای حزب اللی شما برو تو بگو خانوم روسری سرت کن ! آقای مرتضا طلایی. یاد شهید حسن احمدی مقدس را گرامی می دارم . او را بخوبی می شناسید. یادتان هست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس