ابتکار شرور خطرناک برای فرار از پلیس، مهار آتش سوزی انبار کفش، نجات دو نفر از میان آتش، چهارمین آتش سوزی گلستان توسط شکارچیان غیرمجاز به وقوع پیوست و ... از مهمترین اخبار حوادث امروز است.

  به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین اخبار حوادث امروز به شرح زیر است:



چهارمین آتش سوزی گلستان توسط شکارچیان غیرمجاز به وقوع پیوست / سوختن حدود 50 تا 60 هکتار در منطقه ییلاق و دشت

یحیی مرادی مسوول روابط عمومی پارک ملی گلستان از آتش سوزی در منطقه ˈسلیمان کشته ˈ این پارک در روز دوشنبه خبر داد.

ˈمرادی ˈ به ایرنا گفت: آتش سوزی ساعت 11صبح امروز در حوزه استحفاظی استان خراسان شمالی نرسیده به دوراهی دشت رخ داد.

آتش سوزی گلستان

وی با بیان اینکه عامل انسانی باعث وقوع آتش سوزی در منطقه شده است، ادامه داد: نیروهای محیط زیست، منابع طبیعی و پارک ملی گلستان مشغول خاموش کردن آتش در منطقه هستند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


ابتکار شرور خطرناک برای فرار از پلیس

حوادثسرگرد حسین حسین زاده در تشریح جزئیات این خبرگفت: در ساعت سه بامداد 15تیرماه امسال، ماموران گشت انتظامی کلانتری حسن آباد، در حین گشت زنی در بلوار شریفی به یکی از افراد شرور، بسیار خطرناک و سابقه دار به هویت "ناصر" که چندی پیش در حین دستگیری مواد مخدر با ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ درگیر شده بود و نهایتا متواری شده بود، برخورند.

وی افزود: از آنجایی که دستور قضایی جلب سیار وی صادر شده بود با موتور سیکلت فاقد پلاک در حال پرسه زنی بود که با رویت ماموران متواری و به ایست پلیس توجه نکرد و به سمت فضای خاکی اطراف بوستان جانبازان اطراف متواری شد.

رییس کلانتری 176حسن آباد با بیان اینکه متهم اقدام به خودزنی کرد، گفت: نهایتا به سمت مامورین حمله‌ور و مامورین نیز مجدادا شروع به شلیک هشت تیر به سمت وی می‌کنند که به وی اصابت نکرد و ناصر نیز با موتور سیکلت به سمت بیابان اطراف متواری شد که سرانجام با همکاری واحد گشتی از ترفند پاشیدن خاک به صورت و چشم وی استفاده و وی را متوقف و خلع سلاح کرده و دستگیر و موتور سیکلت وی نیز توقیف و نهایتا متهم خطرناک و تحت تعقیب محدوده حسن آباد تهران، به کلانتری دلالت و موتورسیکلت وی نیز به پارکینگ منتقل شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


رهایی قاتل از قصاص به برکت قرآن

حوادثسیدمرتضی بختیاری معاون سیاسی-امنیتی دادستان کل کشور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی قوه قضائیه؛ به مناسبت ماه مبارک رمضان به بیان خاطره‌ای شیرین از برکت قرآن کریم در رهایی یک جوان از مجازات قصاص پرداخت و گفت: در دوره ای که رئیس سازمان زندان‌ها بودم پرونده ای در استان کرمان در جریان بود که طی آن یکی از دو جوانی در حین بازی با پرتاب سنگ دیگری را به قتل رسانده بود. با اعلام شکایت اولیاء دم قاتل شناسایی و بازداشت شده و به زندان می افتد.

بختیاری گفت: نجات یافتن این جوان از قصاص که به برکت قرآن کریم انجام شد همواره از زمان وقوع ماجرا در ذهن من باقی مانده است. این برکتی بود که قرآن کریم داشت و شخص زندانی از فرصت زندان استفاده کرد و خانواده متدین از حق خود بواسطه انس جوان با کلام الهی در دوران زندان گذشت کرد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مهار آتش سوزی انبار کفش

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک مغازه، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانان ایستگاه های 7 و 107 را در ساعت 16:30 دقیقه دیروز به محل حادثه واقع در خیابان خیام، پاچنار، کوچه منوچهر خانی روانه کرد.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/4/17/644653_855.jpg

مسعود مهدوی افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت:آتش سوزی در طبقه منفی یک پاساژ و در یک مغازه به متراژ تقریبی 30 متر مربع با کاربری انبارکفش رخ داد.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از یمن کردن محل، به مقابله با این آتش سوزی پرداخته و بوسیله لوله های آبدهی، شعله های آتش را به سرعت مهار و خاموش کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تجاوز پدرخوانده به دختر 8 ساله

آلبرت تراتس 62 ساله که از اهالی بروکلین است، به جرم تجاوز به دخترخوانده 8 ساله‌اش به 18 سال زندان محکوم شد. گفته می‌شود قربانی این جنایت در جلسه محاکمه تراتس که روز گذشته در دادگاه عالی بروکلین برگزار شد، حضور نداشته است.

بنابر اعلام مسئولین رسیدگی به پرونده، دخترخوانده تراتس این موضوع را مدت‌ها از همه پنهان کرده و اکنون با گذشت حدود 10 سال از ماجرا، از پدرخوانده خود به دادگاه شکایت کرده است.




نجات دو نفر از میان آتش

در پی تماس شهروندان باسامانه 125 و اعلام آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه های 18، 2، 73 و گروه نجات یک سازمان به همراه نردبان 32 متری و خودروی حامل دستگاه تنفسی در ساعت 13:26 دقیقه روز گذشته به محل حادثه واقع در خیابان مفتح جنوبی، نرسیده به زیر گذر تقاطع انقلاب اعزام شدند.

نجات دو نفر از میان آتش+تصاویر

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله به 2 گروه عملیاتی تقسیم شدند، گروه اول با استفاده از لوله های آبده، مشغول خاموش کردن آتش سوزی شدند و گروه دوم هم با استفاده از نردبان 32 متری و همچنین از طریق راه پله ها اقدام به تخلیه ساکنین مجتمع مسکونی کردند و توانستند یک مرد و زن را که در طبقات ساختمان گرفتارشده بودند نجات دهند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلاله ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    بدجور ترکیبی بود چند مورد به کدوم نظر بدم بهم ربطی نداشتن که ی نظر کلی بدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس