کد خبر 317919
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: این یگان در عین ادب با مصادیق بدحجابی در سواحل شمال کشور برخورد می کند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار حسن کرمي فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی، با اشاره به نزديک شدن ايام تابستان، سفر هموطنان به شهرهاي شمالي کشور و اجراي طرح دريا، اظهار داشت: از آنجايي كه در سه سال گذشته و امسال ماموريت سالم سازي درياي خزر در حوزه استان هاي گيلان، مازندران و گلستان در فصل تابستان به يگان هاي ويژه ناجا محول شده است، اين فرماندهي با بهره گيري از امكانات جديد همچون موتورهاي چهارچرخ و جت اسکي  و همچنين استفاده از پليس افتخاري، امسال با رويکرد جديدي اقدام به اجراي اين طرح مي کند.

فرمانده يگان ويژه ناجا تصريح كرد: در راستاي فرهنگ سازي براي مسافران شهرهاي شمالي و به ویژه ساحلي، يگان ويژه با رويكرد اطلاع رساني و انجام تبليغات، به آگاه سازي هموطنان مي پردازد.

کرمی افزود: استقرار نيرو در طول نوار ساحلي درياي خزر، به ویژه  نقاط حادثه خيز و ممنوعه كه فاقد ناجيان غريق، اورژانس و هلال احمر هستند از جمله مواردي است كه يگان ويژه براي پيشگيري از بروز حوادث تلخ و ناگواري مدنظر قرار داده است. عدم اطلاع رساني مناسب و ناآگاهي هموطنان در خصوص خطرات احتمالي شنا در نقاط ممنوعه سواحل موجب مي شود كه ساليانه در فصل تابستان با تعداد كثيري از غرق شدگان مواجه شويم، اما با همت، تلاش و پشت كار ماموران يگان ويژه و البته همكاري بي نظير مسافران، شاهد وضعيت مطلوب تري نسبت به سنوات گذشته هستيم.

فرمانده يگان هاي ويژه در خصوص ماموريت ارتقاء امنيت اجتماعي سواحل نيز افزود: برخورد جدي يگان ويژه با مصاديق بدحجابي و ساير ناهنجاري هاي اجتماعي كه موجب ناامني فضاي خدادادي سواحل مي شود از جمله اقدامات پيشگيرانه اي است كه يگان ويژه نيروي انتظامي قاطعانه و در اوج رعايت اخلاق نسبت به آن اقدام كرده تا موجبات رضايت و آرامش اين فضاهاي طبيعي فراهم شود. موضوع اخلاق در سطح نيروي انتظامي موضوعي قابل توجه و مشهود است كه در تمامي لايه ها نهادينه شده و تبلور آن در مجموعه يگان ويژه به اوج خود رسيده است، اما رعايت اخلاق، منافات و تضادي با اقتدار ندارد.

وی در پايان ضمن تقدير از هموطنان و مسافران استانهاي ساحلي كشور براي همكاري و همياري صميمانه با مجموعه پليس بخصوص يگان ويژه، از آنان درخواست کرد تا با رعايت نكات و هشدارهاي پليسي در ايام مسافرت بخصوص در استفاده از دريا، امنيت را براي خود و خانواده هايشان به وجود آورند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    من به عنوان کسی که اهل بابلسر هستم میگم وضع سواحل افتضاحه کافی به یکی از شهرک های ساحلی بابلسر برید تا ببینید چه خبر در انظار عمومی با بدترین وضع ظاهر میشن علنی مشروب میخورن و هزارتا کثافت کاری دیگه که من شرمم میاد بگم اغلبشون غیر بومی و تهرانین که با این کاراشون باعث ناراحتی مردم بومی میشن بخدا نمیدونیم به کی شکایت کنیم هیچ کس هم جوابگو نیست مسولین هم که کلا خوابن از بابل نگم که بدتر از بابلسر تو روز روشن ناموس مردمو مورد تعرض قرار میدن هیچکس جوابگو نیست غیرت مرده مشرق مرد باش منتشر کن.
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    خجالت بکشید. یگان؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      مهمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس