کد خبر 317878
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف محموله دو تنی شمش های طلا و نقره قبل از خروج از کشور خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار يحيي شرفي فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی، گفت: در پي تغييرات و نوسانات ارز و فلزات گرانبها در بازارهاي جهاني و اطلاع از گرايش برخي افراد سودجو براي وارد کردن اينگونه فلزات به استان از آن سوي مرزها، مراتب به طور ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت. در اين راستا پليس پس از تحقيقات دامنه دار و گسترش چتر اطلاعاتي يک دستگاه اتوبوس حامل بار قاچاق را شناسايي و در سه راه ائواوغلو خوي اقدام به متوقف کردن آن کردند.

وی با اشاره به اينکه در بازرسي هاي به عمل آمده از اين اتوبوس تعداد 34 عدد شمش 30 کيلوگرمي مشکوک به طلا و نقره به همراه يک هزار و 301 کيلو دانه هاي تسبيح نقره اي کشف شده است ، افزود: کل اقلام مکشوفه در مجموع مقدار دو هزار و 321 کيلو گرم فلزات گرانبها را شامل مي شود که جهت ارزش گذاري به ميادي ذيصلاح ارسال شده است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی افزود: همچنين تعداد 400 عدد بلبرينگ چرخ خودروي نيز از سودجويان ضبط شد که در اين راستا سه نفر دستگير و با تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذي صلاح قضايي شدند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    در آینده نه چندان دور توسط مقامات رسمی مس بودن این طلا ها با برهان قاطع اثبات خواهد شد . میگی نه حالا منتظر باش .
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
    0 0
    از آخر داشتن وارد میکردن یا خارج میکردن ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس