گروه بین‌الملل مشرق- سرخط اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی به همراه گزیده‌ای از مهمترین مطالب آن در ادامه برای استفاده کارشناسان و مخاطبان محترم آمده است:

مشرق: محورهای اصلی اخبار روز گذشته رسانه‌های انگلیسی‌زبان صهیونیست‌ها درباره ایران شامل استفاده عراق از بمب‌های بشکه‌ای ساخت ایران، انتقاد فرانسه از سرعت کند همکاری ایران با آژانس، درخواست ایران از غرب برای مقابله با فشارهای اسرائیل در مذاکرات هسته‌ای، حمایت خواننده آمریکایی از عوامل ساخت فیلم "خوشحال"، کشته شدن یک فرمانده سپاه پاسداران در سوریه، و تکذیب احضار مدیرعامل فیس‌بوک به دادگاه می‌شود.

دبکافایل/ عراق هم مثل سوریه از بمب‌های بشکه‌ای ساخت ایران استفاده می‌کند

منابع نظامی غربی گزارش دادند که عراق هم برای بمباران نیروهای القاعده در فلوجه و استان غربی الانبار رو به استفاده از همان بمب‌های بشکه‌ای آورده که در سوریه استفاده می‌شود.

اسرائیل

دبکافایل: این بشکه‌های نفت پر از مواد منفجره توسط ایران و به عنوان ابزاری برای حمله هوایی بشار اسد به شورشیان اختراع شده‌اند.

یدیعوت آحارانوت/ فرانسه از سرعت کار روی توافق ایران تا قبل از ماه ژوئیه انتقاد کرد

رومن نادال، سخنگوی وزارت امورخارجه فرانسه، روز سه‌شنبه گفت: گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که ایران به تعهدات خود در قالب توافقنامه ژنو پایبند است، اما علی‌رغم تلاش های مکرر آژانس، همکاری ایران با این آژانس در زمینه ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ایش بسیار کند پیش می‌رود.

اسرائیل

تایمز اسرائیل/ ایران از غرب خواست در مقابل فشارهای خارجی در مذاکرات مقاومت کند

ایران روز سه‌شنبه در اشاره‌ای مستقیم به تأثیر اسرائیل بر مذاکرات هسته‌ای، از قدرت‌های غربی خواست تا در مقابل فشارهای طرف‌های ثالث که در مذاکرات حضور مستقیم ندارند، بایستند.

اسرائیل

تایمز اسرائیل/ فارل ویلیامز: بگذارید ایرانی‌های "خوشحال" برقصند

فارل ویلیامز خواننده پاپ آمریکایی در پی دستگیری هفت ایرانی به خاطر رقصیدن با یکی از آهنگ‌هایش به نام "خوشحال" گفت: همه باید بتوانند شادی خود را جشن بگیرند. وی در عین حال تصریح کرد که "نهایت احترام را برای عقاید مذهبی افراد" قائل است و درباره قوانین ایران چیز زیادی نمی‌داند.

اسرائیل

با این وجود ویلیامز افزود: "امروز یک هدیه است و اگر می‌خواهید خوشحالی خود را جشن بگیرید، باید اجازه این کار را داشته باشید. آن‌ها هم فقط داشتند می‌رقصیدند."

تایمز اسرائیل/ گفته می‌شود سر فرمانده ارشد ایرانی در سوریه بریده شده است

بنا به گزارش‌های روز چهارشنبه، یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران اخیراً به دست نیروهای شورشی در سوریه کشته شده است. به گفته یک فعال سوری که خود را با نام ساختگی "چارلز ویندسور" معرفی کرده، مردی که پنج روز پیش سر جدا شده‌اش در تصاویر مشاهده شده بود، محمد اسکندری از فرماندهان سپاه پاسداران ایران است.

اسرائیل

بنا به گزارش‌های قبلی، اسکندری به دست گروهک جبهه النصره وابسته به القاعده کشته شده است. خبرگزاری ابنا هم پیش‌تر اعلام کرده بود که اسکندری در جنگ سوریه کشته شده است.

اوایل ماه جاری به نقل از اسکندری در اخبار آمده بود که 42 تیپ و 138 گردان از نیروهای ویژه سپاه پاسداران در سوریه می‌جنگند تا از نیروهای وفادار به اسد حمایت کنند. وی افزوده بود: "جنگ امروز در سوریه در واقع جنگ ما با آمریکاست.

سال 2012 محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران ایران گفته بود که این سپاه مشاورین رده بالایی در سوریه دارد، اما حضور سرباز از این سپاه در سوریه را تکذیب کرده بود.

یدیعوت آحارانوت/ ایران احضار مدیرعامل فیس‌بوک به دادگاه را تکذیب کرد

یک دادستان ایرانی گزارش‌ها مبنی بر دستور یک قاضی ایرانی برای احضار مارک زاکربرگ بنیان‌گذار و مدیرعامل فیس‌بوک به دادگاه را تکذیب کرد. پیشتر در گزارشگزارش‌ها آمده بود که یک قاضی ایرانی به مدیرعامل فیس‌بوک دستور داده تا در دادگاه حاضر شود و به برخی شکایات شخصی درباره تعرض اینستاگرام و واتس‌اپ، از برنامه‌های زیرمجموعه فیس‌بوک، به حریم خصوصی آن‌ها پاسخ بدهد.

اسرائیل

خبرگزاری رسمی ایرنا به نقل از علی القاصی‌مهر دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت که زاکربرگ به دادگاه احضار نشده و برنامه‌های اینستاگرام و واتس‌اپ هم فیلتر نشده‌اند.

این در حالی است که یک روز قبل از این، خبرگزاری ایسنا به نقل از یکی از مقامات فناوری اطلاعات ایران گفته بود که یک قاضی، که نامش فاش نشده بود، زاکربرگ را به دادگاه فراخوانده و دستور داده این برنامه‌ها هم فیلتر شوند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • افشین تهران ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    42تیپ و 138 گردان .!!!!اخه بیچاره ها اگه همچین نیرویی در سوریه از ایران میجنگید که الان نسل شما و تکفیری ها از روی زمین پاک شده بود.این نیرو برای جابجایی نیاز به چقدر وقت داره که شما ادعا داری بی سرو صدا رفته سوریه.خاک تو سر همتون که معنی تیپ و گردان را هم نفهمیدید هنوز.
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    چقدر مودب
  • امیر تبریز اوغلی ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    ایرانه دیگه
  • ناشناس ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    این همه شلوغش نکنید فقط یک گردان ضربت ما برای کل این افراطیون کافیه
  • علی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    یعنی بالای 500000 نیروی ایرانی درون سوریه است !!! اصلا 500000 نیرو تو سوریه جا میشه !
  • علیرضا ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    فیلم هندیه مگه ؟؟
  • حامد ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    یعنی سوریه و عراق انقدر چلاقند که بمب بشکه ای به اون سادگی رو بلد نیستند درست کنند و از ایران وارد میکنند!!!!!!!!!!! 28 تیپ و 138 گردان!!!!!!!!
  • علی باقرلو ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    ماشاء الله به ابهت ایرانی فدایی داری
  • علی باقرلو ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    من کلیپ رو مشاهده کردم اثراتی از شادی در آن نبود بیشتر مبتذل بود تا شادی مخصوصا پشت صحنه اش بی حیایی و بی غیرتی فوران میکرد
  • سید ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    آفرین به ایران باعظمت کاش کارتروریستهارویکسره کنه
  • سلمان ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    0 0
    از این بمبها مجاهدین عراقی ضد آمریکایی ها استفاده می کردند البته اون رو با راکت به سمت هدف پرتاب می کردن
  • مونا ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    0 0
    همین که اسراییل از ایران میترسه کفایت میکنه
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    0 0
    42 تیپ اگه هر 4 تیپ رو یک لشگر بگیریم (که معمولش اینه) یعنی حدودا 10 لشگر. توی بهترین شرایط جنگ ایران و عراق ما 10 لشگر کامل و مجهز نداشتیم. اگه این همه نیرو توی سوریه وجود داشت که الان بیت المقدس رو آزاد کرده بودیم.
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 0
    برو بمیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس