گروه بین‌الملل مشرق- سرخط اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی به همراه گزیده‌ای از مهمترین مطالب آن در ادامه برای استفاده کارشناسان و مخاطبان محترم آمده است:


یدیعوت آحارانوت/ تحقیق سازمان ملل درباره ادعاها پیرامون برنامه هسته‌ای ایران پیشرفت کرد

آژانس اتمی سازمان ملل گزارش داد تحقیقات به تعویق افتاده درباره ادعاها مبنی بر تلاش مخفیانه ایران برای ساخت سلاح‌های هسته‌ای، پیشرفت کرده است. این آژانس گفت: تهران پذیرفته است تا درباره تردیدها پیرامون آزمایش‌های این کشور روی مواد منفجره "اطلاعات تبادل کند"، این مواد ممکن است بخشی از تلاش‌های ایران برای رسیدن به چاشنی هسته‌ای بوده باشد.

اسرائیل

آژانس همچنین روز چهارشنبه اعلام کرد که ایران توافق کرده تا به سؤالات دیگر درباره ادعاهایی مبنی بر کار این کشور روی مدل‌های یک کلاهک هسته‌ای نیز پاسخ بدهد.

جروزالم پست/ رسانه‌های اجتماعی: ایران 6 بازداشت‌شده به خاطر ویدیوی "خوشحال" را آزاد کرد

یکی از شش ایرانی دستگیر شده به خاطر حضور در یک کلیپ ویدیویی و رقصیدن با موزیک خواننده پاپ آمریکایی، در اینترنت خبر داد که هر شش نفر روز چهارشنبه، یک روز بعد از دستگیری به خاطر آن‌چه پلیس رفتار "موهن" توصیف کرده، آزاد شده‌اند. دستگیری این افراد موجب شدت گرفتن تقابل بین محافظه‌کارها و طرفداران روحانی شده بود.

اسرائیل

منبعی نزدیک به این شش نفر اعلام کرده که پلیس آن‌ها را به قید ضمانت آزاد کرده است. این در حالی است که کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران که در نیویورک مستقر است، گفت: ساسان سلیمانی کارگردان این کلیپ هنوز هم بازداشت است. این کمپین به نقل از خانواده یکی از دستگیرشدگان خبر داد که به آن‌ها گفته شده همچنان تحت تعقیب قانونی هستند و درباره آن‌ها اقامه دعوی خواهد شد.

با این وجود، حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران روز چهارشنبه در اکانت توییتر خود ظاهراً از این شش نفر حمایت کرد. وی بدون آن‌که بگوید به ویدیویی مذکور اشاره می‌کند نوشت: "خوشحالی حق مردم ماست. نباید درباره رفتارهایی که از سر شادی است، خیلی سخت بگیریم."

تایمز اسرائیل/ روحانی: معامله هسته‌ای تا تاریخ تعیین شده ژوئیه "بسیار محتمل" است

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران روز پنج‌شنبه گفت: مذاکرات بین ایران و شش قدرت جهانی درباره توافق جامع "بسیار محتمل" است که تا پیش از 20 ژوئیه به نتیجه موفقیت‌آمیز برسد. روحانی تصریح کرد: "نشانه‌هایی که در چند روز اخیر دیده‌ایم به ما می‌گوید که بسیار محتمل است تا پایان ژوئیه به توافق برسیم. می‌توانیم این کار را بکنیم."

اسرائیل

روحانی از کشورهایی که نامی از آن‌ها نبرد هم انتقاد کرد و گفت آهسته عمل می‌کنند و در مذاکرات هسته‌ای مانع‌تراشی می‌کنند. وی یادآور شد: "کشورهای خاصی پشت پرده هستند که می‌خواهند مشکل ایجاد کنند. اگر به آن‌ها فرصت ندهیم مذاکرات را خراب کنند، آن‌گاه زمان کافی داریم تا به موفقیت نهایی برسیم." روحانی همچنین گفت اگر هم در این مدت به توافق نرسیدیم می‌توانیم توافق موقت را تمدید کنیم.

یدیعوت آحارانوت/ مذاکره‌کننده اصلی فرانسه در مذاکرات ایران در مرحله‌ای حساس سمت خود را تغییر داد

مذاکره‌کننده اصلی فرانسه در مذاکرات بین ایران و شش قدرت جهانی در این مرحله حساس و کم‌تر از دو ماه مانده به تاریخ تعیین شده برای توافق نهایی سمت خود را ترک خواهد کرد. دفتر ریاست جمهوری فرانسه طی بیانیه‌ای در روز پنجشنبه اعلام کرد "ژاک آدیبرت" قرار است به نقشی بالاتر در تیم دیپلماتیک فرانسو اولاند، رئیس جمهور فرانسه ارتقا پیدا کند.

اسرائیل

هاآرتص/ روسیه در حال بررسی ساخت هشت رآکتور هسته‌ای در ایران

منبعی نزدیک به مذاکرات بین ایران و روسیه اعلام کرد که مسکو قراردادی را طی سال جاری با تهران امضا می‌کند که بر اساس آن دو رآکتور هسته‌ای دیگر برای نیروگاه بوشهر خواهد ساخت. این اقدام در قالب برنامه‌ای گسترده‌تر برای ساخت 8 رآکتور هسته‌ای برای نیروگاه‌های ایران است.

اسرائیل

این منبع تصریح کرد: "روسیه و ایران ممکن است امسال توافقی بین دولتی امضا کنند مبنی بر ساخت چهار تا هشت رآکتور هسته‌ای و طبق این توافق دو رآکتور اول برای نیروگاه بوشهر خواهد بود."

یدیعوت آحارانوت/ دیپلمات‌ها: سازمان ملل قرار است بگوید ایران به توافقنامه هسته‌ای پایبند بوده است

دیپلمات‌های غربی روز پنج‌شنبه اعلام کردند گزارشی که قرار است روز جمعه از سوی آژانس هسته‌ای سازمان ملل منتشر شود تأیید خواهد کرد که ایران در حال پایان دادن به برخی فعالیت‌های هسته‌ای و محدود کردن برخی دیگر در قالب توافق موقت با شش قدرت جهانی است.

اسرائیل

یدیعوت آحارانوت/ غرب می‌گوید بر سر توافق هسته‌ای ایران اختلاف هست

دیپلمات‌های غربی روز پنج‌شنبه درباره ارزیابی خوش‌بینانه رئیس‌جمهور ایران از مذاکرات اظهار تردید کردند. روحانی اعلام کرده بود که کشور "بسیار محتمل" است که در ماه ژوئیه به توافق هسته‌ای با شش قدرت جهانی دست پیدا کند. با این حال، دو دیپلمات غربی به آسوشیتدپرس گفتند که دو طرف مذاکرات نسبت به ماه فوریه و دور گذشته مذاکرات پیشرفتی جهت رسیدن به توافق نکرده‌اند. این دو دیپلمات به شرط مخفی ماندن نامشان صحبت کردند، چون اجازه نداشتند درباره مذاکرات اظهارنظر کنند.

اسرائیل

یدیعوت آحارانوت/ افزایش دخالت روسیه و ایران به اسد کمک می‌کند در سوریه گام‌های بزرگی بردارد

دلایل مختلفی پشت دستاوردهای اسد در سوریه وجود دارد، از جمله وفاداری ارتش سوریه به رئیس‌جمهور و این‌که اقلیت‌های این کشور از سنی‌های افراطی می ترسند. اما از دید منابع اطلاعاتی غرب، دلیل اصلی این موفقیت‌ها افزایش دخالت ایران، روسیه و حزب‌الله در سوریه است. رسانه‌های عربی اخیراً از قول منابع موثق گفته‌اند که برای اولین بار طی ده سال گذشته، مشاوران روس در بین یگان‌های ارتش سوریه در صحنه‌های جنگ مشاهده شده‌اند. این مشاوران به فرماندهان یگان‌های مختلف سوریه و حتی فرماندهان ارتش این کشور کمک می‌کنند.

اسرائیل

مشاوران نظامی روسیه همچنین به ارتش سوریه کمک می‌کنند تا سلاح‌های پیشرفته‌ای را دریافت کنند که از طرف روسیه می‌آید. این مشاوران همچنین در جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات هم به نیروهای نظامی سوریه کمک می‌کنند. البته روس‌ها در این میان تنها نیستند. ایرانی‌ها هم که همواره به حکومت اسد کمک می‌کرده‌اند، در جنگ سوریه نقش مستقیم‌تری به عهده گرفته‌اند. بنا به گزارش رسانه‌های عربی و اظهارات اخیر فرمانده سپاه پاسداران ایران، تهران اکنون نیروهای سپاه را به سوریه اعزام می‌کند. حدود 300 سرباز سپاه پاسداران در حال حاضر در سوریه می‌جنگند.

بازیگر سومی هم که در سوریه دخالت می‌کند حزب‌الله است که نیروهایش هم مخفیانه و هم علنی در سوریه می‌جنگند. هدف حزب‌الله بستن راه رسیدن تدارکات و نیروهای کمکی اردن به شورشیانی است که بخش‌هایی از جنوب سوریه را کنترل می‌کنند و اکثراً اعضای جبهه النصره و دیگر گروه‌های مرتبط با القاعده هستند.

دبکافایل/ توافق جدید با 200 میلیون دلار بودجه سالانه و کمک نظامی، حماس را دوباره وارد تیم ایران کرد

گروه تروریستی حماس در فلسطین دوباره به تیم ایران پیوسته و قول در‌آمد سالانه 200 میلیون دلاری، کمک‌های نظامی و سلاح‌های پیشرفته را از این کشور گرفته است. منابع دبکافایل گزارش می‌دهند که این توافق روز پنج‌شنبه 22 مه مخفیانه در دوحه و طی دیدار حسین امیرعبداللهیان معاون وزیر خارجه ایران و خالد مشعل رهبر حماس صورت گرفته است. این توافق نتیجه یک ماه مذاکره تنگاتنگ بین حماس و تهران بود که بی سر و صدا همزمان با مذاکرات وحدت بین خالد مشعل و رقیب فلسطینی‌اش محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان پیش می‌رفت.

اسرائیل

مشعل از طرف جنبش خود هم کاملاً تحت حمایت است. شورای حماس، انجمن اصلی این جنبش در تصمیمات سیاسی و نظامی نیز در این‌باره سه لایحه را نیز تصویب کرد: 1- حماس برای بازگرداندن روابط با تهران تلاش خواهد کرد. 2- خالد مشعل برای بحث پیرامون ابعاد نظامی و اقتصادی این بازگردانی روابط به تهران سفر خواهد کرد. و 3- توافق احیا شده با ایران نباید مانعی بر سر راه گام‌هایی باشد که جهت یکپارچه کردن دو منطقه فلسطین یعنی نواز غزه و کرانه باختری و همچنین آشتی بین حاکمان آن‌ها یعنی حماس و فتح برداشته می‌شود.

تایمز اسرائیل/ لایحه بودجه دفاعی آمریکا حاوی پیامی قوی درباره ایران است

"لایحه اختیارات دفاع ملی" که روز پنج‌شنبه در مجلس نمایندگان آمریکا با رأی اکثریت نمایندگان دو حزب تصویب شد، شامل بودجه‌ای چشم‌گیر برای برنامه‌های پدافند موشکی اسرائیل است. به علاوه، بخش‌های دیگری هم دارد که نشان‌دهنده نگرانی‌های عمیق مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران است. این لایحه پیش‌شرط‌هایی را برای توافق جامع با ایران تعیین کرده است.

اسرائیل

آیپک در بیانیه‌ای با استقبال از اقدام مجلس نمایندگان آمریکا، نوشت: "مهم این‌جاست که این لایحه بر سه عنصر مهم سیاست آمریکا در قبال ایران تأکید می‌کند: دیپلماسی سخت‌گیرانه برای از بین بردن زیرساخت‌های برنامه سلاح‌های هسته‌ای ایران، اعمال تحریم‌های شدید، و یک گزینه نظامی قابل اتکا."

این لایحه همچنین رئیس‌جمهور را ملزم می‌کند تا درباره توافق موقت هسته‌ای موسوم به "برنامه اقدام مشترک" به کنگره گزارش دهد، از جمله درباره "راستی‌آزمایی این‌که ایران دارد به این توافقنامه عمل می‌کند." این در حالی است که متمم سخت‌گیرانه‌تری که به کنگره اجازه می‌داد "جلسات استماع برگزار کند و بعد از هر توافق دولت با ایران درباره برنامه هسته‌ای این کشور "رأی‌گیری مخالفت" انجام دهد، نتوانست به مرحله نهایی رأی‌گیری برسد. این متمم که توسط کمیته قوانین مجلس نمایندگان خارج از دستور اعلام شد، ممکن است بار دیگر به عنوان یک قانون مستقل مطرح شود، حتی شاید همین هفته آینده.

تایمز اسرائیل/ ایران به خاطر "نگرانی‌های حریم خصوصی" اینستاگرام را فیلتر می‌کند

یک دادگاه ایرانی طی بررسی یک شکایت شخصی حکم داد که برنامه اشتراک تصاویر اینستاگرام به خاطر نگرانی‌های حریم خصوصی فیلتر شود. این آخرین مورد از سری وبسایت‌هایی است که در ایران فیلتر می‌شوند. با این وجود، کاربران در تهران تا ظهر روز جمعه هم هنوز می‌توانستند از این برنامه استفاده کنند.

اسرائیل

برخی گزارش‌های قبلی درباره فیلتر کردن وبسایت‌ها و برنامه‌های اینترنتی دیگر در ایران نیز عملاً هیچ‌گاه به واقعیت تبدیل نشده‌اند. این در حالی است که مقامات کمپانی اینستاگرام روز جمعه از اظهارنظر در این‌باره خودداری کردند.

هاآرتص/ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش داد ایران ذخیره هسته‌ای خود را به اندازه چشم‌گیری کاهش داده است

آژانس هسته‌ای سازمان ملل روز جمعه گزارش داد که ایران در قالب عمل به توافق موقت با قدرت‌های جهانی، ذخیره حساس‌ترین نوع مواد هسته‌ای خود را کاهش داده است. ایران همچنین در زمینه تحقیقات به تعویق افتاده درباره ادعاها پیرامون تحقیقات این کشور در زمینه بمب اتم هم همکاری‌های جدیدی با آژانس آغاز به عمل آورده است.

اسرائیل

بنا به گزارشی مخفی که به دست آسوشیتدپرس رسیده، ایران اکنون کم‌تر از 40 کیلوگرم اورانیوم با غنای بالا دارد. این مقدار حدود یک پنجم چیزی است که برای ساخت سلاح هسته‌ای مورد نیاز است.

دبکافایل/ اطلاعات گمراه‌کننده آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ذخیره هسته‌ای ایران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرده بود که ایران ذخیره اورانیوم غنای بالای خود را کاهش داده است تا به تعهدات خود در قبال توافق موقت هسته‌ای عمل کند.

اسرائیل

دبکافایل: این ارقام به دقت دست‌کاری شده تا آینده‌ای خوش‌بینانه را برای دور بعدی مذاکرات درباره توافق نهایی با ایران ترسیم کند. پیشرفت ظاهری در این‌باره هم صرفاً توهم است. ایران هنوز 3.5 تن اورانیوم 5.3 درصد غنی‌شده دارد که می‌تواند در مدتی اندک آن را به 20 درصد برساند. این مقدار برای ساخت 5 تا 7 بمب کافی است. ضمناً مواد رقیق شده هم می‌تواند به سرعت دوباره تبدیل شود و برای ساخت یک بمب دیگر کافی است.

تایمز اسرائیل/ تلویزیون دولتی ایران خبر داد: میلیاردر ایرانی به خاطر کلاهبرداری 2.6 میلیارد دلاری اعدام شده است

تلویزیون دولتی ایران خبر داد که یک میلیاردر ایرانی که در بطن کلاهبرداری بانکی 2.6 میلیارد دلاری بود، اعدام شده است. این کلاهبرداری بزرگ‌ترین مورد بعد از انقلاب اسلامی ایران بوده است. گزارش خبری تلویزیونی روز شنبه اعلام کرد که حکم اعدام "مه‌آفرید امیرخسروی" که با نام "امیرمنصور آریا" هم شناخته می‌شد، در محل زندان اوین اجرا شده است.

اسرائیل

این پرونده و اعدام امیرخسروی سؤالاتی را درباره احتمال فساد در سطوح بالای اقتصادی در دوره محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق ایران به وجود آورده است.

جروزالم پست/ بازیگر زن ایرانی به خاطر بوسیدن مدیر جشنواره "کن" عذرخواهی کرد

لیلا حاتمی بازیگر زن ایرانی روز جمعه به خاطر روبوسی با مدیر جشنواره فیلم کن عذرخواهی کرد. این اقدام وی خشم مقامات ایران را برانگیخته بود. حاتمی در نامه‌ای به سازمان سینمایی ایران نوشت: "من عذرخواهی می‌کنم که احساسات برخی از مردم را جریحه‌دار کردم."

اسرائیل

حاتمی با تأکید بر احترام خود به قوانین شیعه توضیح داد که بعد از آن‌که "اقدام پیش‌گیرانه و دست دادن با وی بی‌نتیجه بود"، بر اساس آداب و رسوم معمول فرانسه مجبور شده است با این مرد 83 ساله روبوسی کند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • اعتماد ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    می رقصند و در اینترنت قرار می دهند برای اینکه زشتی ان کم کم از بین برود و راه برای بازگشت به فحشا و رفتارهای ناهنجار و ضد اخلاقی دوران طاغوت باز شود . دوستان اقای روحانی بد نیست سوگند ریاست جمهوری را یکبار بخوانند تا بفهمند وظیفه و تعهد وی نسبت به ایران و اسلام چیست .
  • افشین تهران ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    انشااله که اقای روحانی در مورد این رقاصه ها این حرف رانزده باشند و دروغ اسراییلی ها باشد در غیر اینصورت سوگند ریاست جمهوری را به ایشان یاداوری میکنیم که چه تعهدی نسبت به ایران و اسلام دارند.چرا این چند وقته از این کارها زیاد شده .مگه ...........!!!!!!!!!!!!!
  • جلال ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    نباید خوشحالی و شادی را از مردم گرفت به قول اخراجی های 3 همش که نباید مردم گریه کنند
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    با این رفتارها و برخوردها فقط هر روز تعداد بیشتری از مردم رو نسبت به نظام سرخورده می‌کنید. بهتره بعضی وقت‌ها کمی پا را از روی گلوی مردم برداشت ...
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    جلال جان برن کنج خونشون اینقدر بخندن تا بترکن و بمیرن اما انتشار تصاویر منافی عفت توسط شرع مقدس مممنوع شده است ضمن اینکه برید داستان اصلی این happy رو بخونید که نسخه ی انگلیسی اسلام عرضه شده درش بنا به بررسی های بعمل اومده تا 10-15 سال آینده دین اسلام دین اول انگلستان میشه اونوقت دولت انگلیس چون نمیتونه جلوی رشد اسلام رو بگیره ، میاد نسخه مطلوب خودش رو ایجاد میکنه
  • محمد ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    اولاً قولت رو از قرآن مجید باید بگیری نه از اخراجی های 3 یا 10 یا ... . ثانیاً چه کسی دقیقاً شادی را از مردم گرفته است ای طوطی های جیره خوار؟! تکرار مغلطه هایتان حدی ندارد. ثالثاً رقاصی شادی نیست. ابتذال و افتادن در دام هوس گرایی و بدن نمایی است. وگرنه رقص بدن چه ربطی به شادی دارد. الا اینکه خودنمایی است. و غیر از اینست که انسان خودنما، ضعف اعتماد به نفس دارد. پس اسلام این نوع مثلاً شادی کاذب را حرام کرده است. سوال اینست که آقای روحانی در حوزه علمیه، دقیقاً درس چی خوانده که از حکم دین خبر ندارد؟! رابعاً علت اینکه این شادی هوس آلود را در فضای وب قرار داده اند، به جز قبح شکنی بوده؟! مگر آقای روحانی برای احیای قانون اساسی نیامده بود. پس چه شد وعده ها؟!!!
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    مام اینو میگیم والا ولی کو گوش شنوا ؟!!
  • سعید ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    حماس دیگر برای ما آن حماس قبلی نمی‌شود خودش را الکی خودشیرین نکند. برود دنبال اربابان خود که خواهان ارتباط با رژیم منحوس صهیونیستی می‌باشند.
  • محمد ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    این بی هنران بازیگرچه حدی را برای بازیگری خود قایلندوتا کجاحاضرندنقش بازی کنندبعضی دنیا را بازیجه گرفته وازاینکه روزی باید حساب همه حرکات ورفتارخویش راپس بدهندامان از یوم الحسره
  • لیلا ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    یعنی میخوای بگی مردم ایران ذاتا عاشق بی بندباری هستند؟ عجب احمقی هستی
  • ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    اگر قصدشون شادی بوده چرا فیلمشو گذاشتن رو اینترنت..........داداش شما نمی خواد براشون اشک بریزی حرفای دشمن رو اینجا تکرار کنی.....
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    من ترجیح می دم کسانی که دوست دارن اوضاع برگرده و به دوران رونق رقاص خونه ها و نظام جواوشون رو می گیری بیشتر از این نظام متنفر بشن
  • ناشناس ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    این گروه نمک نشناس اردوغان را رهبر جهان اسلام می دانند.ودر قدیم از حامیان پر پا قرص صدام بوده اند
  • میترا1 ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    روحانی به زبان انگلیسی تو توییتر واسه کی پیام میزاره واسه ملت یا ...........
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    0 0
    ج ا با این رفتارها خود و متاسفانه ایران را مضحکه خاص و عام میکند. بعد از 35 سال هنوز یاد نگرفتین چطور رفتار کنید
  • مازندرانی ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    0 0
    بعد از شعارهای لا ایران لاحزب الله و اهتزار پرچم مخالفان سوریه و پیدا شدن لاشه متعفن اعضای حماس در جنگ با ارتش سوریه در شهر درعا واقعا" سران کشور به حماس اعتنا میکنن؟؟؟
  • حلال زاده ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    0 0
    هرچی باشه این تونشریات صهیونیستها اومده ومانمی تونیم بدون مؤید اونهاراقبول کنیم،شایداونهابخواهند عمدا یک سری اخبارکذب رو منتشر کنن که این کارروهم زیادانجام دادند.هرچنددلیل نمی شه ماچشم رو واقعیتها بذاریم.
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
    0 0
    با تمام احترامی که برای لیلا حاتمی و همسرشون قائلم به هر حال هر دو از هنرمندان متعهد مملکت هستن که کارشون رو خوب بلدن اما به نظرم انگاری روی این خانوم یه جوری داره کار میشه امیدوارم حواس خودشون بیشتر جمع باشه تو دام نیافتن من دوست ندارم یه چیزی مثل گل شیفته ازش دربیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس