تولد نوزاد در اتوبوس بین شهری، مسیر بعدی ارابه مرگ کجاست؟، مرگ کودک 10ساله در آبنمایی در تهران، انتقام از دختر جوان با سلاح مجازي ، نجات دو زن از حریق در خیابان ولیعصر و ... از مهمترین عناوین اخبار امروز می‌باشند.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مهمترین عناوین حوادث امروز به شرح زیر می‌باشد:



تولد نوزاد در اتوبوس بین شهری

حوادثاتوبوسی که با 40 مسافر از مشهد عازم صالح آباد بود، بدون سوار کردن مسافری در طول راه، در آخرین ایستگاه 41 مسافر را پیاده کرد!

جالب است بدانید پس از اینکه مسافران سوار اتوبوس شدند، هر یک جداگانه به مادر نوزاد، قدم نورسیده را تبریک گفتند و برخی زنان هم بوسه‌ای برگونه نوزادش زدند و برخی هم مبلغی را به عنوان «رونمایی» یا به عبارتی «چشم روشنی» هدیه می‌کردند و این موضوع به طور غیر مترقبه به یک جشن تولد زیبا و کوچک تبدیل شد.

شایان ذکر است این سفر برای مسافران، سفری به یادماندنی و خاطره انگیز شد به گونه‌ای که پس از پیاده شدن ازخودرو نقل محافل خانوادگی شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مسیر بعدی ارابه مرگ کجاست؟

حوادثاسکانیا اتوبوسی که در خارج از ایران هواخواه زیادی دارد در داخل کشور به ارابه مرگ معروف شده، تا یک وسیله نقلیه‌ای امن و قابل‌اطمینان. استانداردی که در این اتوبوس ها به کار رفته است کف استاندارد است یعنی استاندارد اتوبوس های اسکانیا در پایین ترین حد ممکن است که متاسفانه هر خطایی با یک برگ استاندارد می تواند مشروع و معقول شود.

همین نوع اتوبوس بود که سال گذشته در هفت گل خوزستان جان 17 نفر را گرفت، زمانی نگذشته بود که واژگونی این اتوبوس در محور ایذه 16 دختر دبیرستانی دیگر را نیز به کام مرگ کشید و در سومین رویداد در اتوبان قم منجر به مرگ 44 نفر شد و جهنمی را ساخت که این 44 نفر در آن سوختند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جدال معلم فداکار با مار سمی

حوادثمعلم فداکار اسفراینی زمانی که دانش‌آموزان را به کوهپیمایی برده بود، با دیدن یک مار سمی که به آنها نزدیک شده بود جان خود را به خطر انداخت و دانش‌آموزان را نجات داد.

این حادثه روز پنجشنبه، یک روز قبل از روز معلم در روستای عراقی در نزدیکی شهرستان اسفراین از توابع استان خراسان شمالی رخ داد و در جریان آن غلامرضا توبک، معلم ورزش دبستان ایمان، به‌شدت دچار مارگزیدگی شد. آن روز توبک 15نفر از دانش‌آموزان کلاس چهارم را همراه با خود به کوه‌های اطراف روستا برده بود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ کودک 10ساله در آبنمایی در تهران

حوادثمعصومه آباد عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران،‌ از وقوع حادثه‌ای در یکی از بوستان‌های پایتخت خبر داد و اظهار داشت: ساعت 20 دوشنبه هفته گذشته پسر بچه 10 ساله‌ای که در بوستان جلالی منطقه 11 شهرداری تهران حوالی پل 9 دی در حال بازی بوده که ناگهان در آبنمای موجود در بوستان می‌افتد.

وی ادامه داد: آبنما آب کمی داشته و عمق آن نیز حدود یک متر بوده است ولی متأسفانه اورژانس به موقع در محل حادثه حاضر نمی‌شود و آتش‌نشان‌ها نیز با رسیدن به محل حادثه می‌بینند کودک را از آب خارج کرده‌اند و وی را به بیمارستان شهید فهمیده می‌رسانند. در بیمارستان عملیات احیا انجام می‌شود اما این امر موفقیت آمیز نبود و کودک جانش را از دست داد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


جزئیات قتل پیرزن برای سرقت یک النگو

حوادثدر پی وقوع قتل عمد خانمی به هویت «خ» 83 ساله اهل ساکن شهرستان اردکان موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردکان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش قتل وی در منزل محل سکونتش اعلام که با حضور کارکنان انتظامی در محل و تائید موضوع ضمن حفظ صحنه جرم مراتب به قاضی کشیک گزارش که پس از حضور بازپرس در محل، صحنه جرم توسط کارآگاهان بررسی صحنه جرم تشخیص هویت مورد کنکاش قرار گرفته و پزشکی قانونی نیز از جسد معاینه و علت مرگ را خفگی به دلیل بستن روسری به دور گردن متوفی اعلام که تحقیقات میدانی و پلیسی در این زمینه آغاز شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


انتقام از دختر جوان با سلاح مجازي

حوادثیکی از شهروندان بجنوردي با ارائه شکوائيه اي مبني بر انتشار تصوير غيراخلاقي منتسب به وي در فضاي مجازي و نشر اکاذيب ، تهمت و افترا در محل کارش ، درخواست رسيدگي به اين پرونده را داشت.

بررسي هاي فني و تخصصي در خصوص صحت و سقم موضوع آغاز و مستندات و ادله لازم در خصوص عامل انتشار تصوير و مطالب موردنظر جمع آوري شد. با توجه به سرنخهاي بدست آمده فردي به هويت (ه.ت) ساکن يکي از روستاهاي مجاور شهرستان بجنورد شناسايي و دستگير شد.

رييس پليس فتا استان خراسان شمالي در ادامه بيان داشت: متهم در بازجويي های انجام شده اعتراف کرد تصاوير و مطالب مورد نظر را با هدف انتقام به دليل برهم زدن رابطه وي با دوستش توسط دختر جوان منتشر کرده است و بزه انتسابي را قبول دارد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید



نجات دو زن از حریق در خیابان ولیعصر

حوادثسید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در این باره گفت: یک مورد حادثه حریق در ساعت 12:32 روز جمعه به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 5 ایستگاه را به همراه نردبان، تشک نجات و خودروی تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از خیابان زرتشت فرستاد.

وی با اشاره به محبوس شدن یک زن 45 ساله و پیرزنی 90 ساله که به دلیل ضعف جسمانی به روی ویلچر می‌نشست گفت: آتش نشانان ابتدا زن 45 ساله را از میان شعله‌های آتش خارج کرده و سپس پیرزن 90 ساله را به محلی امن منتقل کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


توقیف یک دستگاه خودرو پژو با 169پروتز

حوادثرئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۱۶۹ پروتز مفصل زانوی قاچاق کشف شد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح ایست و بازرسی در محور عوارضی قم – کاشان به یک دستگاه خودروی پژو مظنون شدند و در بازرسی از داخل این خودرو 169 پروتز مفصل زانو کشف کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


تجاوز معاون دادستان آمریکایی به یک نوجوان

«دنیل زیمونس» 34 ساله، معاون دادستان کل منطقه نیوکاسل ایالت دلاویر آمریکا به 4 مورد تجاوز درجه چهار به یک پسر آمریکایی متهم شد.

حوادث

تحقیقات درباره این پرونده در ماه مارس بعد از آن شروع شد که پلیس به رخدادهایی که مربوط به پسر مذکور آمریکایی می‌شد پی برد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


اتصالی برق آتش به پا کرد

ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر وقوع این حادثه، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 20، 69، 30 و خاور دستگاه تنفسی را به محل حادثه درشهرک راه آهن، بلوار کوهک اعزام کرد.

حوادث

به گفته سعید علیزاده معاون عملیات منطقه یک آتش نشانی: پس از بررسی و بازدید معلوم شد شعله ور شدن ژنراتور در طبقه منفی دو باعث سرایت شعله به یونولیت های سقف و گسترش شعله شده است که آتش نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات خاموش کننده کف آتش نشانی اقدام به مهار شعله های آتش کرده واز گسترش آتش سوزی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

برای مطالعه متن کامل خبر و همچنین مشاهده تمامی تصاویر اینجا کلیک کنید


آزار 9دختر توسط عنکبوت سیاه
غش کردن دختران پس از دیدن مرد متجاوز

حوادثشکارچی دختران خردسال معروف به عنکبوت سیاه صبح امروز به اتهام ربودن 9 دختربچه و تجاوز به 4 تن از قربانیان به صورت غیرعلنی محاکمه شد.

متهم در ابتدا منکر وقوع هر گونه جرمی شد که بازپرس پرونده دستور مواجهه حضوری وی با کودکان را صادر کرد. دختران خردسال پس از مشاهده مردم متجاوز به نام ابوالفضل دچار وحشت شده و دو تن از دختران که کمتر از 13 سال سن دارند بر اثر فشار روحی غش کردند. عنکبوت سیاه که هیچ راهی برای فرار از حقیقت نداشت سرانجام در بازجویی های قضایی پلیسی لب به اعتراف گشود.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ موتورسواری که بزرگراه را خلاف رفت

حوادثسرهنگ عین‌الله جهانی رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، در این‌باره گفت: در ساعت 17:25 روز جمعه در مسیر غرب به شرق بزرگراه ارتش روبروی سازمان جنگل‌ها و مراتع یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد متعلق به بخش خصوصی با یک موتورسیکلت برخورد کرد که این تصادف منجر به مرگ راکب آن شد.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت بی‌دقتی راکب موتورسیکلت به دلیل عبور از محل ممنوع و حرکت خلاف جهت را علت 100 درصدی وقوع این حادثه عنوان کرد و گفت:‌ متاسفانه همچنان شماری از موتورسواران از این وسیله برای عبور از هر منطقه‌ای استفاده می‌کنند.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مرگ یک پلنگ بر اثر تصادف با تریلی

حوادثمتاسفانه ساعت ۲۲٫۳۰ شب گذشته (جمعه ۱۳۹۲/۲/۱۲) یک پلنگ ایرانی در اثر برخورد با یک دستگاه تریلی در جاده آسیایی پارک ملی گلستان تلف شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: این حادثه در روبروی صخره های چاغران روی داده است و راننده تریلی هم اکنون در بازداشت بسر میبرد.

احمد دباغیان افزود: این پلنگ به لحاظ جنسیت ماده بوده و سن تقریبی آن حدود ۵ سال تخمین زده شده است.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


قصاص برای عامل جنایت خیابان مدنی

حوادثدر این پرونده حسین کرمی متولد چهارم بهمن ماه سال 67 اهل تهران باسواد، مجرد و دارای سابقه کیفری متهم به مباشرت در قتل محمدقلی با ضربه چاقو و جرح عمدی 10 نفر دیگر می باشد. حسین 24 مهرماه سال 91 در ساعت 11:45 صبح در خیابان شهید مدنی شمالی روبروی بازار روز با چاقو و به قصد اخافه اقدام به مجروح کردن 11 نفر کرد که یکی از مجروحان جان خود را از دست داد.

حسین پس از محاکمه در دادگاه انقلاب به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد که حکم مجازاتش از سوی قضات دیوان عالی کشور تائید شد.

برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    نه بابا
  • زهرا سادات ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    حالم بهم خورد از اين گزارش هاي قتل مرگ تجاوز آتش سوزي . بيش از اين كاري بلد نيستيد تا حال مخاطبين را بگيريد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس