کد خبر 306740
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

احمد دباغیان گفت: عملیات جستجو توسط ۳ اکیپ چهار نفره از محیط بانان به همراه نیروهای امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر گلستان و نیروهای مردمی در جریان است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، جستجو برای یافتن توله های ماده پلنگ تلف شده در جاده پارک ملی گلستان از نخستین ساعات صبح امروز با همراهی محیط بانان، نیروهای هلال احمر گلستان و گروه های مردمی آغاز شده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان در این باره گفت: پس از آنکه در جریان کالبد شکافی مشخص شد که ماده پلنگ تلف شده به تازگی زایمان کرده و دارای توله های شیرخواره بوده است، از بامداد امروز به محض روشن هوا جستجو برای یافتن توله ها آغاز شده است.

احمد دباغیان گفت: عملیات جستجو توسط ۳ اکیپ چهار نفره از محیط بانان به همراه نیروهای امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر گلستان و نیروهای مردمی در جریان است.

با توجه به وسعت منطقه و تراکم پوشش گیاهی در جنگل و اختفای توله ها در نبود مادر، پیدا کردن توله پلنگ ها بسیار دشوار به نظر می رسد اما اکیپ های جستجو ناامید نیستند و تلاش خود ادامه خواهند داد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: دیدبان محیط زیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    توروخدا پیداشون کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس