کد خبر 306335
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

معاون دادستان کل ایالت «دلاویر» آمریکا روز جمعه به ۴ فقره تجاوز جنسی به یک نوجوان ۱۶ ساله آمریکایی متهم شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، «دنیل زیمونس» 34 ساله، معاون دادستان کل منطقه نیوکاسل ایالت دلاویر آمریکا به 4 مورد تجاوز درجه چهار به یک پسر آمریکایی متهم شد.

تحقیقات درباره این پرونده در ماه مارس بعد از آن شروع شد که پلیس به رخدادهایی که مربوط به پسر مذکور آمریکایی می‌شد پی برد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که زیمونس از طریق یک رسانه‌ اجتماعی با این پسر در ارتباط بوده است و دفتر دادستانی کل ایالت دلاویر روز گذشته از نتیجه تحقیقات درباره این پرونده مطلع شد و حکم دستگیری زیمونس را تأیید کرد.

تحقیقات نشان داد که زیمونس از طریق یک رسانه‌ اجتماعی به نام «گریندر» با این پسر آمریکایی ملاقات داشته است و خود را بعنوان معاون دادستان معرفی نکرده است.

در بیانیه‌ای که شب گذشته توسط دفتر دادستانی کل ایالت دلاویر منتشر شده، آمد که زیمونس از سمت خود اخراج می‌شود.

مأموران پلیس اعلام کردند که احتمالاً قربانیان دیگری نیز وجود داشته‌اند و از والدین خواستند تا فعالیت‌های فرزندان خود در شبکه‌های اجتماعی و اینترنت را کنترل کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    مرگ بر استعمار آمریکا مرگ بر سیاستهای شوم آمریکا مرگ بر خوی اشغال و مرگ مرگ بر آمریکا
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    0 0
    تجاوز درجه 4 چیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس