کد خبر 306575
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: عامل مرگ پلنگ جاده گلستان داوطلبانه خود را معرفی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مجتبی حسینی، معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان  در خصوص مرگ پلنگ در جاده گلستان اظهارداشت: یک کامیون باری در ساعت 22، دو روز گذشته و در 5 کیلومتری تونل جاده جنگل گلستان به سمت بجنورد با یک پلنگ ایرانی در حال انقراض تصادف و منجر به مرگ آن شد.

وی افزود: عامل مرگ پلنگ جاده گلستان داوطلبانه همان شب خود را معرفی کرد که اکنون این فرد به مراجع قضایی نیز معرفی شده است.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان عنوان کرد: طبق ضوابط با این فرد برخورد خواهد شد که جریمه نقدی و کیفری شامل وی می‌شود.

معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: انتقال جاده از این منطقه جزء مصوبه هیئت دولت است که سازمان محیط زیست کشور درخواست در این زمینه را ارائه کرده ولی هنوز اتفاقی رخ‌ نداده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
    0 0
    مگه راننده مقصره؟از این به باید یه بیمه هم برای حیوانات وحشی بدیم کناز شخص ثالث. مسخرشو درآوردین بابا خب پلنگ پریده وسط جاده آدم که نبوده.گوسفند که نبوده.حیوون وحشی اومده تو جاده روزی هزارتا گربه میره زیر ماشین باید مردم برن خودشونو تسلیم کنن؟ چند ماه پیش کفتر یه نفر خورد تو شیشه ماشینم درجا ترکید شیشه منم آسیب دید لطفا منو بازداشت کنید. منتشر نکنی نامردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس