کد خبر 306261
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از مرگ یک کودک ۱۰ ساله در آبنمای یکی از بوستان‌های پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، معصومه آباد عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران،‌ از وقوع حادثه‌ای در یکی از بوستان‌های پایتخت خبر داد و اظهار داشت: ساعت 20 دوشنبه هفته گذشته پسر بچه 10 ساله‌ای که در بوستان جلالی منطقه 11 شهرداری تهران حوالی پل 9 دی در حال بازی بوده که ناگهان در آبنمای موجود در بوستان می‌افتد.

وی ادامه داد: آبنما آب کمی داشته و عمق آن نیز حدود یک متر بوده است ولی متأسفانه اورژانس به موقع در محل حادثه حاضر نمی‌شود و آتش‌نشان‌ها نیز با رسیدن به محل حادثه می‌بینند کودک را از آب خارج کرده‌اند و وی را به بیمارستان شهید فهمیده می‌رسانند. در بیمارستان عملیات احیا انجام می‌شود اما این امر موفقیت آمیز نبود و کودک جانش را از دست داد.

عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که تاکنون از سوی کارشناسان صورت گرفته علت فوت این کودک برق گرفتگی نبوده و منتظر بررسی‌های پزشکی قانونی هستیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۴
    0 0
    همیشه آتش نشان ها زودتر از اورژانس می رسند دلیلش چیه واقعا؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس