کد خبر 306388
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران حداکثر سرعت مجاز ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ عین الله جهانی سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، اظهار داشت: با توجه به لزوم کنترل وسایل نقلیه عمومی به لحاظ تعداد تردد در سطح شهر و اهمیت آندر چرخه حمل و نقل عمومی، کنترل تخلفات حادثه ساز این وسایل به ویژه سرعت غیرمجاز در دستور کار پلیس راهور قرار دارد.

وی ادامه داد: حداکثر سرعت مجاز اتوبوس، مینی بوس، ون و تاکسی ها در معابر اصلی 60 کیلومتر، در معابر فرعی 50 کیلومتر و در میادین و معابر محلی 30 کیلومتر در ساعت است.

به گفته سخنگوی پلیس راهور تهران توصیه پلیس رانندگی حرکت با سرعت مطمئنه است یعنی سرعتی که راننده قادر باشد با توجه به شرایط زمانی و مکانی خودرو را به موقع کنترل و از بروز حوادث و تصادفات پیشگیری کند.

وی افزود:  تردد عابرین پیاده از محل های مجاز و غیرمجاز و ورود غیرناگهانی آنها در برخی معابر، کنترل وسیله نقلیه را غیرممکن  کرده و احتمال بروز حادثه را بیشتر می کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس