کد خبر 1524965
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی فکت‌نوشته‌ها با انتشار مطلبی درباره نشست وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با گروه‌های اپوزیسیون و جریان برانداز نوشت:

حالا پرده برون افتاده و بجز میز موساد که در کنار 52 گروه و سرویس جاسوسی-اطلاعاتی دیگر مشغول آتش‌تهیه بحران امنیتی علیه ایران بودند، وزیر اطلاعات دولت یهود هم آخته و برافراشته در مقابل دوربین‌های خبری قرار گرفته و لندن با هماهنگی و برگزاری این نشست دوباره سازوبرگ جنگی خود را کوک کرده است.

نشستی که یک محور آن گروه‌های اپوزیسیون و جریان برانداز و محور دیگر مقامات ارشد امنیتی اسرائیل هستند که این بار هم آرزوی خود را برای اعلام سپاه به عنوان گروهی تروریستی مطرح کرده‌اند و این یعنی گرگ‌ها به دره‌ بازگشته‌اند تا برای تکرار آشوب برنامه‌ریزی کنند.

گرچه اسرائیل هر ضربه ای که در میانه بحران 1401 به ایران زد را چندبرابر آن دریافت کرد اما وضعیت فاجعه‌بار و رو به فروپاشی این رژیم آنها را مجبور کرده برای عبور از این حفره سیاه با فرار رو به جلو دوباره بستر ناامنی را به ایران بکشانند؛ در این بازی جدید سیاهی لشکر هم تعدادی خبرنگار فارسی زبان هستند که حتی صدای خود ضدانقلاب را هم درآورده‌اند.

علی‌اصغر رمضانپور (مدیر اینترنشنال)، علیرضا نوری‌زاده (مدیر مسئول ایران فردا) فواد پاشایی (حزب مشروطه)، پانته‌آ مدیری (مجری سابق اینترنشنال)، ژیارگل (خبرنگار ارشد بی‌بی‌سی فارسی)، آرش سیگارچی (خبرنگار صدای امریکا)، نازنین انصاری (مدیر مسئول کیهان لندن)، عرفان فرد و امین دهنوی افراد حاضر در نشست گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی بودند. البته همزمانی دیدار این افراد که نمایندگان رسانه‌های معاند هستند با وزیر اطلاعات رژِیم و در عین حال پیام رضا پهلوی برای سالگرد اغتشاشات نشان دهنده پروژه جدید رژیم صهیونیستی برای اپوزیسیون است که از قلب انگلیس استارت خورده است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    به امید خدا بیشرفان هیچ غلطی نمیتونن بکنن. پایان زوزه های معاندان نزدیکه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس