یک بام و دو هوا به سبک اینترنشنال

کارفرمای ناکام اغتشاشات سال گذشته در ایران به اقتدار روزافزون ایران اذعان کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: گیلا گاملیل، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که در لندن با شماری از همکاران شبکه‌های صدای آمریکا، بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال و رادیو فردا ملاقات کرده بود، گفت: ایران تنها مشکل اسرائیل نیست. رژیم ایران در حال باز کردن بازوهای خود در سراسر جهان است.

در ملاقات مذکور، برخی عناصر وطن فروش در کنار علی اصغر رمضانپور سردبیر شبکه اینترنشنال (معاون وزیر ارشاد در دولت خاتمی) حضور داشتند. پیش از این «باراک راوید» خبرنگار معروف صهیونیست (خبرنگار وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی آکسیوس) و«یوسی میلمان» تحلیلگر اطلاعاتی هاآرتص فاش کرده بودند: «موساد برای برای جنگ اطلاعاتی علیه ایران، به طور منظم از شبکه ایران اینترنشنال استفاده می‌کند». و «ایران اینترنشنال، شبکه متعلق به موساد به شمار می‌رود. موساد اطلاعات و مطالبی را که نمی‌خواهد به نام خودش منتشر کند، از طریق این شبکه منتشر می‌کند».

گاملیل پس از این دیدار، در پستی در شبکه اکس نوشت: «جهان باید بفهمد که ایران تنها مشکل اسرائیل نیست. رژیم آیت‌الله‌ در حال باز کردن بازوهای خود در سراسر جهان است و بنابراین، دنیای مدرن باید مانند یک دیوار کنار هم بایستد.»

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی همچنین با برخی نمایندگان مجلس اعیان انگلیس ملاقات و خواستار حمایت از اغتشاشگران در ایران شد. لرد پولاک، عضو مجلس اعیان انگلیس نیز به اینترنشنال گفت این نشست برای این بود که صدای مردم ایران شنیده شود(!) یک منبع در دفتر وزیر اطلاعات اسرائیل درباره جزئیات این دیدار به ایران ‌اینترنشنال گفت که گاملیل بر اهمیت اتحاد بین مخالفان حکومت ایران تاکید کرده و گفته است اختلاف عقاید نباید دلیلی برای درگیری بین گروه‌های مخالف باشد بلکه هدف اصلی باید بر مخالفت با نظام جمهوری اسلامی متمرکز شود.

گفتنی است در حالی که افراد با آبروتر اپوزیسیون حاضر نیستند ننگ رفتن زیر پرچم رژیم کودک‌کش و ‌اشغالگر اسرائیل را بپذیرند، اواخر فروردین امسال رضا پهلوی به تل‌آویو رفت و با گاملیل و نتانیاهو ملاقات کرد. این ملاقات در فضایی توهین‌آمیز و نشاندن ربع پهلوی کنار سطل آشغال انجام شد و موجب اعتراض در محافل اپوزیسیون شد.

ملاقات شماری از همکاران شبکه‌های معاند بیگانه با وزیر صهیونیست در حالی انجام شده که برخی از این شبکه‌ها مانند اینترنشنال و بی‌بی‌سی و صدای آمریکا طی ماه‌های اخیر شاهد افزایش تعرضات به همکاران زن این شبکه‌ها و استعفای اعتراضی آنها بوده است. در عین حال، رژیم صهیونیستی در بحرانی‌ترین و آشفته‌ترین وضعیت خود از زمان ‌اشغال فلسطین در سال ۱۹۴۸ به سر می‌برد و دچار از هم گسیختگی شدید و اعتراضات و سرکوب گسترده است چنان که فقط در یک مورد ۱۷۰ سیاهپوست مهاجر مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

تامیر پرادو رئیس‌پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی‌، موساد اخیرا اعتراف کرد: اسرائیل بیشترین حمایت را از آمریکا دریافت می‌کند ولی یک رژیم آپارتاید علنی است. مسیر فروپاشی پرشتاب اسرائیل دیگر جای هیچ توجیهی برای ائتلاف را باقی نمی‌گذارد. این مسئله در آمریکا و اروپا هم وجود خواهد داشت.». مقامات صهیونیستی بسیاری می‌گویند اسرائیل احتمالا هشتاد سالگی تاسیس خود را نمی‌بیند و احتمال سرنگونی‌اش جدی است. علنی شدن ارتباطات شبکه اینترنشنال و برخی شبکه‌های مشابه بیگانه در حالی است که برخی عناصر غربگرای داخلی در آشوب افکنی‌های سال گذشته، هماهنگی کاملی با آن شبکه‌ها داشتند.

علنی شدن نقش موساد و سرویس‌های جنایتکار مشابه در پشت صحنه رسانه‌های معاند در حالی است که برخی رسانه‌های داخلی، هماهنگ با آن رسانه‌های بیگانه و معاند فعالیت می‌کنند یا اساسا محتوای تولید شده از سوی آنها، عینا در بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و اینترنشنال و رادیو فردا بازتاب داده می‌شود.

اخیرا روزنامه زنجیره‌ای هم میهن در سرمقاله‌ای به بهانه توقیف سایت انتخاب (برای چندمین بار) نوشته بود این‌گونه برخوردها «رسمیت دادن به مرجعیت رسانه‌‏ای فرامرزی» است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های مذکور کمترین مرزی با رسانه‌های بیگانه که علنا از سوی سیا و موساد و ام‌آی‌سیکس انگلیس اداره می‌شوند، ندارند. فرار معاون وزیر ارشاد خاتمی و ده‌ها همکار و سردبیر نشریات مدعی اصلاح‌طلبی از کشور و علنی کردن سرویس‌دهی به رسانه‌های معاند، سند روشنی بر این ادعاست که رسانه‌های مذکور در داخل فقط پوششی برای وطن‌فروشی ایجاد کرده‌اند و با شبکه‌های تحت مدیریت صهیونیست‌ها و بهائی‌ها و سلطنت‌طلبان فسیل مو نمی‌زنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    31 14
    باروزنامه مزدور وهنجارشکن باید برخورد شود نون نمک نطام می خورت وبه آن خیانت می کنند
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      19 4
      اسرائیل و این شبکه ها ایران رو مثل سوریه و اوکراین ویران و تکه تکه شده و غرق در جنگ داخلی میخوان
  • مصطفی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    33 20
    ان شالله که روز بدون اسرائیل رو جشن می گیریم
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      8 3
      اونای که ایران صد برابر بدتر از سوریه میخوان غرق در ویرانی و جنگ داخلی و کشت و کشتار باز برنامه دارن برای ایران مظلوم
  • محمدایوب IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    25 9
    یک سئوال از مسئولین اصلاح طلبان که تا کنون عیان شده آبادی اسراییل و آمریکا وجاسوس انگلیس هستند و تاکنون چندین نفر آنها فرار کردند مهاجرانی وزیر ارشاد خاتمی رمضانپور معاون وزیر ارشاد خاتمی چند نماینده زن مجلس ششم خبرنگاران رسانه های آنان پس چرا با این وطن فروشان به سردستگی خاتمی برخورد نمی شود اخر حصر خانگی هم شد مجازات نان مفت وکنار خانم یا آن جاسوس فرانسوی میرحسین و زن منافق او رهنورد
    • سلیمانی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      5 4
      سلام.اخوی آقای مهاجرانی بنده خدا داره به نفع جمهوری اسلامی داره حرف میزنه
  • محمودزاده IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    21 11
    وقتی اقا فرموده آند که اسرائیل بیست و پنج سال آینده را نخواهد دید و اینک ۱۷ سال آن باقی مانده و خوشبختانه آنان هم این سخن او را باور کردن چرا حق ندارند مقابله به مثل کنند
    • مهدی IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      12 16
      خخخخخخخ بذار ببینم خودمون تا چند سال دیگه این کشور از خشکسالی قحطی بلایای انسانی و آسمانی جون سالم به در میبریم بعد واس اونا نسخه بپیچید
    • هادی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      1 1
      درجواب مهدی:خودتم میدونی و اگه نمیدونی بدون که هر پیش بینی حضرت آقا کردند عینش دقیقاً انجام شده, در روزهفتم جنگ 33روزه لبنان ایشان گفتند حزب الله قطعاً پیروز این جنگ است و این پیروزی موجب جهش قدرت حزب الله خواهد شد. و شد, درقضیه ی داعش گفتند بساط این آدمکشها توسط جبهه ی مقاومت برچیده خواهد شد. و شد. در قضیه ی اغتشاشات پارسال هم فرمودند: این اغتشاشات برنامه‌ریزی شده از طرف دشمن بود و بزودی جمع خواهد شد, و شد .در مذاکرات برجام گفتند:به غربیها اعتماد ندارم ,ولی آقای روحانی اصرارکرد و وقتی طرف مقابل به وعده هاش عمل نکرد و ترامپ متن توافق رو پاره کرد تازه به حرف رهبری رسید که الکی به غرب دلخوش کرده بود. و بازهم پیش بینی رهبری درست بود. در قصه ی پایان رژیم صهیونیستی هم دقیقا پیش بینی رهبر داره اتفاق میفته و تلاش اسراییل برای بقا هیچ فایده ای نداره. مطمئن باش.
  • هادی IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    13 22
    اعتراضات ملت ایران رو اغتشاشات می‌دونه... ارزش بحث کردن ندارد زن زندگی ازادی
    • میثم IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      10 5
      خنده دار بود
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      2 0
      اعتراض یعنی مطالبه گری، تجمع میدانی برای رساندن قصور به گوش مسئول مربوطه که نشانه پویایی و دغدغه مندی جامعه ست ( مانند اعتراض به قرآن سوزی)شاخصه های اعتراض مسالمت آمیز: بدون حمل سلاح / بدون توهین به افراد ، اسلام ، جمهوریت ، قانون اساسی/ بدون توهین به نمادهای ملی ، ارزشها و هنجارهای جامعه/ موضوع اعتراض باید طبق موازین شرع و قانون باشد/ از بین تجمع کنندگان فردی جهت برقراری نظم مشخص باشد/ از قبل به مسئولین امنیتی و انتظامی کشور اطلاع رسانی شود/ بدون توجه به این موارد قانونی تجمع به سمت آشوب ، اغتشاش ، خشونت و هرج و مرج کشیده می شود که در آخر هزینه اش به عهده مردم می افتد
    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      1 0
      فقط یک احمق یا یک مغرض کشتن نیروهای خدوم و امنیتی را اعتراض می نامد
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    7 4
    نشاندن کنار سطل آشغال؟؟؟ جنس از موتوری خریدن همیشه دردسر سازه
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    7 13
    نه اسرائیل ونه امریکا وهیچ قدرتی درخصوص ایران وحکومت آن کاری نمی توانندبکننداگرحکومت جمهوری اسلامی انسجام داخل راحفظ کند وبرای اعتراضات مردم حقی قائل باشد
  • علی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    66 24
    کار اسرائیل دیگه تمام است..
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      12 5
      اصلاح طلبان تهوع آور بازوی رسانه ای صهیونی ها و کانون جاسوس پروری برای این کیان جعلی هستند و سرمایه های صهیونی ها در ایران !!!!
    • ایرانی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      18 3
      خاک بر سر افسادطلبانی که هر روز نشانه دیگری از خیانت و وطن فروشی شان آشکار میشود.
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      3 5
      تو که راست میگی!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      10 7
      اگه کوچکترین خسارتی به اموال دولتی و خصوصی وارد کنن باید چند برابر جریمه بشن تا بفهمن هرکی خربزه میخوره باید پای لرزشم بمونه
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      8 20
      جالب اینجاست که طبق آخرین آمار پربیننده ترین شبکه فارسی زبان است ایران است و به شما حق میدیم که هرچه میتونید ازشون بد بگین و .... و طبق آمار موسسه گمان بیش از پنجاه درصد از مردم ایران اخبار این شبکه رو معتبر میدونن الان مشرق نیوز هم به دلیل حسادت اینو انتشار نمیده
    • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      2 5
      شتر در خواب بیند پنبه دانه
  • Pejman IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    10 6
    ال سعود چی شد اون دیگه دشمن نیست ؟؟
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      3 0
      نه دشمن فعلا تو خود ایران دارن با اونا مبارزه میکنن
    • CA ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 0
      عربستان یه کشور مسلمانه و هرگز با رژیم صهیونیستی ام‌الفساد قابل قیاس نیست. بهرحال ایران با خیلی کشورها از جمله انگلیس خبیث روابط دیپلماتیک داره. آلسعود که به خباثت انگلیس نیست. در ضمن روابط غیر دوستانه ایران و عربستان فقط بسود دشمنان مشترک ایران و عربستان است که همیشه با سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن منطقه رو ناامن و ثروت منطقه رو به یغما بردن.پس اگه صهیونیستها و بهایی‌های خائن بخاطر از سرگیری روابط دیپلماتیک ایران و عربستان عزا گرفتن خاطرشون جمع که عزادار خواهند ماند و اینترنشنال بهایی/صهیونیستی فاسدِ متعفن مثل بقیه دشمنان ایران به جایگاه ابدیش زباله‌دان خواهد افتاد .
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      0 0
      برای شما چی؟ دیگه دوست نیست؟
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    5 3
    میان اینکه فرقه مریم رجوی وطن فروش تره یا اصلاح طلبان، نمیشه به نتیجه آنچنان دقیقی رسید. منافقین، مردم ایران را مستقیم ترور میکنند ولی اصلاح طلبان عمروعاص صفت، غیرمستقیم با ایجاد فتنه، اغتشاش، ایجاد تورم شدید زجرکش میکنند و میکشند. بنظرم تعداد مردمی که توسط سیاست کثیف اصلاح طلبان به مادون خط فقر رسیده اند و در فتنه ها و اغتشاشات این حزب غربگرا کشته شده اند از منافقین رجوی بیشتره
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    8 9
    تا دیروز که میگفتین اینتر نشنال مال عربستان سعودیه. چون با اونا آستی کردین حالا شده مال اسرائیل. بابا بس کنید
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      5 0
      مرگ بر بهائی ها! سعودی ها پس از برقراری ارتباط با ایران، اینترنشنال رو واگذار کردند به صهیونیستها، قبلآ سعودینشنال بود الان شده عبرینشنال
    • عوام IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      0 0
      خوب کاریه که شده الان شما اعتراضی دارید؟ ایا در دشمنی و خیانت و حمایت از تجزیه ایران توسط این شبکه منحوس شکی داری؟
  • م IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    دنیای امروز دنیای حقه وفریب هست این رسانه ها هم بازیگر صحنه این وضع ایران هم برای خیلی کشورها که ادای دشمنی دارن سود بهتری داره فقط خدا اگر ناظر هست میدونه کی به کی سیاست کثیف که ثروت ملتها در حال غارت هست همه بازی
  • دلواپس IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    6 6
    تا همین چند وقت اخیر اینترنشنال برای ال سعود بود الان که روابط حسنه شد یهو شد اسراییلی
  • ناشناس IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 5
    دلتون به حرفهای مقامات اسرائیلی خوش نباشد ، کافیه مدتی دربین مردم عادی زندگی کنید تا بفهمید
  • مهدی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    5 1
    انقلاب ایران نتیجه بهش
  • حمید IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    6 8
    وقتی همرو رد صلاحیت می کنید ومجلس و دولت یک دست درست می کنید و برجام آماده شده رو که به معیشت و زندگی مردم ارتباط مستقیم داره به خیال اینکه زمستان سرد در راه بهم می‌زنید و اساتید دانشگاه ها رو اخراج می‌کنید اینها مخالف میشن
    • محسن IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      8 2
      آلبانی هوا چطوره؟
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      0 0
      اخه احمق احمق احمق برجام را چه کسی بر هم زد؟ مگر کوری یا کری؟
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    16 10
    سرمایه های کثیف و نجس صهیونیست ها ی تروریست ، همین اصلاحاتی های صهیونیستی هستند.
  • یوسف IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 3
    ضربه ای که از روزنامه خورده ملت ایران از دشمنانش نخورده
  • صرفا جهت اطلاع IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    17 8
    اینترنشنال مال عربستان نبود؟؟؟
    • ali IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      3 6
      کسی نگفت مال عربستانه بودجه اش را عربستان تهیه می کنه.
    • جنوبی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      3 4
      پول وخرج شبکه از صهیو وهابیت معروف به گاو شیرده ، کنترل شبکه عنتر نسناس توسط موساد و CIA باور نداری از عمو بایدن آلزایمر بپرس
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      2 2
      بوجه اش آل‌سعود می دادن
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      4 3
      بود الان فروختن به اسراییلیا دیگه با سعودی ها چون خوبیم
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      6 2
      نه دیگه الان با عربستان دوست شدند مال اسرائیل شد
  • ایرانی و انقلابی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 4
    حامی و یارگر انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تنها قدرت مطلق خداوند متعال است چون ملت ایران زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران خدا و دین خدا رو یاری می کنن و خداوند متعال هم وعده یاری داده است و وعده های خداوند منان صادق و خلف ناپذیر هستند.
  • صرفا جهت اطلاع IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    4 3
    با عربستان رفیق شدید اینتر نشنال مال اسراییل شد . احتمالا وقتی با اسراییل رفیق بشید اینتر نشنال مال جیبوتی خواهد شد.
  • ارش IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 3
    هربوی گندی میاد یک طرفش اصلاحات وخاتمی هست تا ابد لعن باد
  • محمدی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 0
    مسئولینی که به فکر مردم نیستند مثل اغتشاشگران به کشور ضربه می زنند
  • محمدی IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 0
    مسئولینی که به فکر مردم نیستند مثل اغتشاشگران به کشور ضربه می زنند
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 6
    همه کشورها هم نابود بشند اسراییل نابود نمیشه
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      4 2
      و تو هم اصلا دروغ نمیگی!
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 2
    اوضاع جهانی با شدت بسمتی میرود که بسیاری از همین اپوزیسیون درخواست بازگشت به ایران حتی بقیمت زندان رفتن برای امنیت و آسایش خود و خانواده کنند . اسرائیل کدامست بدبختا چنان مستاًصل شدند که شاهد رفتار بمانند جوک هستیم . این بازوان اسم برده چنان عظیم و ضخیم و کلفت و نیرومند است که هیچ سلاحی بر آن کارگر نیست . این اعتراف از قدرت و توانائی ایران بسیار ارزشمند است
  • شسم IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 1
    کم اسم خاتمی را به زبون بیار ! مهره های نفوذی وابسته به سرویس های خارجی و از جمله موساد شناسایی بشن آنوسی های پنهان کار......... !
  • رضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 4
    دقت کردید دیگه شبکه اینترنشنال شده شبکه صهیونیستی. عربی نیست میگه😂
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 1
    درس عبرت بشه به مردم دنیا
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 3
    اغتشاشگران رو ول کنید
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 2
    اینجامعلوم میشه ملعون رفسنج ازاول هم نفوذی موسادبوده که یه نادون مثل رمضانپوردردولتش بوده بذات ملعون لعنت
  • رضا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 2
    تمام دورو بریهای هاشمی وخاتمی شدن جزو خیانتکاران وبراندازان دست مریزاد آقایان اصلاح طلب
  • حمید IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 0
    جوری نوشتی انگار تو اون جلسه بودی؟یا نکنه رمضانپور صادرات خودتونه؟
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 1
    با بورس دارید برای نظام دشمن تراشی میکنید
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    سلام. ناامن کردن دریای مدیترانه برای مهاجرین مزدور صهیونیست توسط گروهای مقاومت ایجاد شده، هیچ مهاجر مزدوری حق استفاده از دریای مدیترانه را ندارد
  • حسین صابری مشهد IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 5
    عجب.. پس ترس شماها از چیه؟؟
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    سلام. ایرانیان همیشه در هر زمان اعتراض می کنند چون که مملکت را خودشان اداره می کنند. اغتشاشات در سرزمینهای اشغالی باید صورت بگیرد.
  • الا ان حزب الله هم الغالبون... IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    2 1
    به فضل الهي طومار رژيم كودك كش و خونريز اسقاطيل را در هم مي پيچيم و بزودي تكليف پايگاه هاي دشمن آنان را در داخل كه عموماً همين روزنامه هاي زرد اسهال طلب هستند و براي دشمن جاسوس پروري مي كنند را يكسره خواهيم نمود...
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 0
    زنده باد بن سلمان و آل سعود
    • هادی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      0 0
      پاچه خوار. بن سلمان به پسر عموهاش رحم نکرد و هواپیماشونو رو هوا منفجر کرد. شهوت قدرت از بدترین شهواته.
  • مهدی IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    1 5
    ایران اینترنشنال تا دیروز شبکه خبری وهابی و صعودی بود امروز شد صهیونیستی ؟ فردا متعلق به طلبان و داعش و بوکوحرام میشه بسته به اینه کی فردا دشمن ما بشه .
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      4 0
      همه ی اینایی که نام بردی ، از سرطان صهیونیست ها، منشعب شده اند، بهائیان ، وهابیان ، اصلاحات و امثالش
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 0
      تمام گروههای خدانشناس سرو ته یک کرباسن ، با هر جریان یک گروهشان پررنگ تر برخورد می کنه و بقیه در سایه اند و گنده اشان شیطان رجیمه که در این زمانه داره همه جوره جولان می ده
  • احمد..... IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    3 0
    روح اینها نجس وروسیاه است.پناه میبرم به خدا ازآدم هایی که روحشان سیاه است.
  • محمد رضائی IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    البته اعتراضات درسته در ضمن مطلبتونم نخوندم
  • US ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    لعنت بر اصلاح طلب ها ی فاسد وطن فروش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس