کد خبر 1160189
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
تماس ۱۶خانواده با هلال احمر و اعلام مفقودی/آمار دقیق نداریم

مدیرعامل هلال احمر استان تهران از تماس ۱۶ خانواده و اعلام مفقودی عزیزانشان خبر داد و گفت: هنوز آمار دقیقی از مفقودان نداریم و عملیات نجات در حال انجام است.

به گزارش مشرق، شاهین فتحی،  مدیرعامل هلال احمر استان تهران در خصوص حادثه مربوط به برف و کولاک روز گذشته در «کلکچال» اظهار داشت: روز گذشته و در همان ابتدای عملیات متوجه فوت دو نفر از هموطنانمان و مصدومیت دو نفر در این حوادث شدیم، که مصدومان به پایین از ارتفاعات آورده و تحویل اورژانس شدند و امروز نیز یک فوتی دیگر نیز در منطقه پیدا شد، که تا این لحظه تعداد فوتی‌های قطعی به سه نفر برسد.

بیشتر بخوانید:

جان باختن ۴ نفر بر اثر ریزش بهمن در تهران

وی از حضور بیش از ۴۰ نجاتگر در منطقه «کلکچال» از صبح امروز خبر داد و گفت: تاکنون ۱۶ خانواده با ما تماس گرفته و اعلام کردند، که فردی از خانواده آنها هنوز بازنگشتند و همکاران من شماره تلفن همراه افراد مفقود شده را گرفته و در حال ردیابی آن از طریق مخابرات هستیم و تاکنون آخرین تماس‌های پنج الی شش نفر ثبت شده و نجاتگران در منطقه مذکور در حال جستجو هستند.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران سپس به منطقه «شیرپلا» و «آهار» و «دارآباد» اشاره کرد و افزود: چندین مصدوم در «شیرپلا»، یک مفقودی در «آهار» و دو مصدوم در «دارآباد» داشتیم و اکنون نیز تیم‌های تخصصی هلال احمر و فدراسیون کوهنوردی در محل حضور داشته و در حال امدادرسانی هستند.

فتحی با بیان اینکه با تلاش امدادگران در روز گذشته ۱۱ نفر از مرگ حتمی نجات یافتند، افزود: آمار دقیقی از تعداد مفقودان نداریم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    4 1
    یک شهر در آمریکا منفجر شد این همه مفقودی و کشته نداشت
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      2 0
      یک شهر؟ یا یک ماشین وسط شهر که تازه هشدار انفجار از قبل هم داده بود
  • علی خان IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    3 0
    باید در این مواقع از سگهای آموزش دیده هم استفاده کرد ، امیدوارم همه ۱۶ خانواده با اخبار خوبی روبرو بشن
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    2 1
    ما بی پولا آوار ساختمان میکشه پول دار را بهمن تو پیست اسکی
  • ايراني IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    مرگ لاكچري
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    تو این روزهای برف و یخبندان و کرونا آدم عاقل میشینه زیر کرسی و با خانوادش چای و غذای گرم میخوره ولی آدمهای میرن کوهنوردی و این بلا به سرشون میاد. مگه تابستون و بهار رو ازشون گرفته بودن که این موقع سال رفتن کوهنوردی؟؟
  • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    کوهنوردی بهار و تابستان نداره هر ثانیه احتمال تغییرات جوی وجود داره،کوهنورد خوب فردی است که خطر را به حد اقل برساند برای تمام همنوردان طلب مغفرت وبرای خانواده ایشان صبر الاهی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس