روزنامه

۱۹۸ رای به عقلانیت انقلابی، جنایت هولناک در رفح دنیا را علیه اسرائیل بسیج کرد، بدون مجادله، روز وزن کشی، زنده‌ام که روایت کنم، تیتر برخی از روزنامه‌های چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    4 2
    نوشته خروج ۶ ونیم میلیون نفر از خط فقر در زمان آقای رئیسی
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      14 0
      تو خودت را نگاه نکن از سر شکم شیری حرف میزنی تو مفهوم فقر مطلق را به خواب هم ندیدی. نمیدانی چه کسانی در چه وضعیتی بودند و چه تغییری برایشان ایجاد شد. آیا نداشتن آب خوردن فقر نیست؟آیا نداشتن جاده فقرنیست؟آیا داشتن بیمار در خانه و بی صاحب بودن فقر نیست؟ و الی ماشااله. هرچندکه امثال تو حالشان معلوم است و با لگد هم از خواب بیدار نمیشوند.
  • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    11 1
    از تیترهای روزی نامه های اصلاحات و سازندگی و تدبیر معلوم شد که احزابشان از انتخاب قالیباف بشدت عصبانی هستند. بیش از یکسال است که بر علیه قالیباف تبلیغ کیدند اما اثری نداشت. منتظر شکست خفت بار در انتخابات ریاست جمهوری باشند
    • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      3 1
      اصلاح طلب ها با قالیباف متحد شدن بعد تو میگی عصبانین؟!
    • جوان دهه هفتادی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      6 0
      می بینم که روزنامه سازندگی با تیتر شیطنت آمیز و خنده دار و ناصواب روزنه امید ...؟!؟! آذری جهرمی آورده جزء باقالی ها..‌‌. مملکت مگر بچه بازیه ؟؟؟!!!
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      5 0
      منافقنامه سازندگی کار ما رو راحت کرد دیروز لیست کسایی که باید بهشون رای بدیم و امروز لیست گروه نابودکننده ایران رو گذاشته خداییش خیلی چیزن ای کیو به شدت پایین
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    14 0
    لعنت ابدی بر رژیم آپارتاید کودک کش و زن کش اسرائیل
  • تولیدکنندگان تورم و فقر IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    20 1
    حکایت تورم سازی شرکتهای ثروتمند رانت خوار ، موضوعی است که همه مردم ، رسانه ها و تصمیم سازان باید آن را درک کرده و با آن مقابله کنند . ::::: پتروشیمیها ، صنایع فولاد و ..... :::::: مثال : 
فولاد مبارکه - افتخار ملی - موتور تورم ملی !! ::::: فولاد مبارکه در سالهای قبل به علت استفاده از برق و گاز ارزان ، حاشیه سود نجومی (بالای 60 درصد) و سودهای کلان کسب کرده و به همین علت ، اقدام به خرید ارزان بسیاری از کارخانه ها ، املاک کشور ، معادن بزرگ و سهام شرکتهای ارزشمند نموده است . از جمله : شرکت توسعه معادن و فلزات ، معادن خواف ، چادرملو ، گل گهر ، فولاد فجر ، فولاد هرمزگان و ... ::::در هیچ کجای دنیا شرکت فولادی مانند مبارکه ، حاشیه سود 60 درصدی نداشته و عموما حاشیه سود آنها زیر 25 درصد است . :::: متاسفانه صنایع فولاد مانند بسیاری شرکتهای دیگر ، از محل انرژی و منابع ارزان ، سود نجومی کسب و از سوی دیگر فقر و تورم به جامعه تزریق میکنند . ::::: خرید و اشغال ساختمانهای متعدد در تهران و دیگر شهرها توسط این شرکتها ، از عوامل تورم شدید و نابسامانی در بخش مسکن است :::: برجها و ساختمانهای متعدد تحت عناوین و کاربری : اداری ، مسکونی ، خوابگاه ، مامورسرا ، زایرسرا و . . . :::::: پالایشگاهها و پتروشیمیها نیز همین وضعیت را دارند . :::::عمق فاجعه را درک میکنید ؟ !
 :::::::: فولاد مبارکه طی یک تبانی بزرگ ، کارخانه بی نظیر فولاد هرمزگان را به قیمت یک همت خرید . اکنون قیمت آن در بورس ۳۰ همت است !! :::: یعنی همین مقدار پول از جیب دولت ( مردم ) تاراج شده است !!
    • میانبر کاهش تورم IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      17 4
      میانبر کاهش تورم ،.،. پتروشیمیها ، فولاد مبارکه و شرکت ملی مس ، کاملا به دولت( مردم ) برگردد !! ؛؛؛؛؛؛ کسری بودجه صفر و تورم تک رقمی خواهد شد !
  • ضد حقیران و ذلیلان IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    10 1
    بیش از 30 سال از 45 سال کشور دست‌شون بود غیر از فاجعه چیزی حاصل نشد در کمال وقاحت با گستاخی تمام با 10 عنصر معلوم‌الحال ادعای تغییر دارند!!! اگر این پررویی نجومی نیست پس چیست؟؟؟!!!!!!!!!!
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      2 0
      این بی شرفی است . این بی دینی است . این بی پدرای غربگدا دین و دنیای مردم رو به تاراج بردند. مدعی اصلاحات و تغییر هم هستن .. تف تو روی هر چی اصلاحاتی نامرده ..
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    12 1
    یازده نفری که بسیج شده اند تا کشوررا دوباره روی ریل فنا و تباهی بیاندازند.!
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    3 0
    ساخت ایران قوی با اقتصاد قوی میسر است ایران هاب انرژی و مرکز ترانزیت جهان (کریدورهای ریلی دریایی جاده ای) علی‌رغم موقعیت ویژه ژئوپولیتیک، ایران نتوانسته‌است از جایگاه ویژه خود برای اتصال مسیرهای ترانزیتی شرق و غرب(جاده ابریشم اهنی) و شمال و جنوب استفاده کند و رقبای منطقه‌ای ایران، به سرعت در حال طراحی مسیر‌هایی هستند که ایران را دور می‌زند جهان منتظر ما نخواهدماند . ارز آوری _ دورزدن تحریم ها_ رونق اقتصادی _ رونق گردشگری _ جلوگیری از خام فروشی _ فسادزدایی گمرک _ اشتغال زایی و ..
  • آرش IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    6 0
    روزنامه سازندگی مردم رو مثل خودشان .... فرض کرده .اون از تیتر دیروزش اونم از امروز! باند هاشمی رفسنجانی با آن سابقه بد باچه رویی میخان به انتخابات وارد بشن؟ چقدر دیگه از ملت طلبکارین؟ آقای مرعشی صحبتهایتان رادرمورد قدرت داشتن بی اندازه تان و..فراموش نمیکنیم. داشتن چندین شرکت بزرگ خودرویی وهواپیمایی وفولاد..
  • شرط رییس جمهور IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    8 0
    سابقه مقابله قاطعانه و سریع با انواع مفاسد اقتصادی ، مهمترین عامل محبوبیت مسو،لان است !! ><><>< مبارزه قاطع با انواع مفاسد اقتصادی عامل اصلی کاهش مشکلات کشور و رضایت مردم است !!
  • مفسدین مخلوط نکنند !! IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    8 0
    مفسدین مخلوط نکنند !! ===================== حمایت از بخش خصوصی ، معادل نیست با :‌ هدیه کردن کارخانه ها و معادن دولتی به بخش خصوصی ( ویژه خواران) :::: ،،،،،، سالهاست ( با شیطنت عده ای ) این دو با هم مخلوط و اشتباه شده .::::: در واقع مفسدین این دو را با هم مخلوط کرده اند !! :::: نتیجه ::: تاراج اموال دولت (مردم) = کسری بودجه = تورم ::::: بله از بخش خصوصی سالم حمایت شود ! :::: اما هیچ مقامی حق بذل و بخشش صنایع و معادن دولتی را ندارد !! ::::: بروید سوابق مفاسد خصوصی سازی را ببینید !!! ::::
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 0
    سازندگی نمی دونم این لیست که دادین از روی امید وارزوست یا ازداشتن رو زیاده؟!البته که ارزو برجوانان عیب نیست ولی برای کسانی که سن بابا بزرگه من رو دارن ....پس میمونه همون رو زیادی که شما دارین ولی مابرای ادامه خون شهیدان وسرنوشت انقلاب از شما پرروتریم ومثل همیشه روی زیادتون رو کم می کنیم 👎🤧👊
  • فساد فوتبال IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    4 0
    افشاگری سرمربی ملوان - مهدی تارتار از فساد فوتبال : : : مربی که قراردادش ۲۰ میلیارد هست ، مشخص است که پنج میلیارد هزینه می‌کند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس