کد خبر 1607421
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
انفجار و آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار و آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در خیابان دماوند خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدجلال ملکی شامگاه سه‌شنبه گفت: ساعت ۱۹:۳۳ امشب حادثه انفجار ساختمان مسکونی در خیابان دماوند، خیابان وحیدیه به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان ۲ دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این ساختمان چهار طبقه طبقات اول و دوم دچار انفجار و آتش‌سوزی شده و ۲ واحد مسکونی در طبقات اول و دوم و به ویژه طبقه اول تخریب شد.

انفجار و آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در تهران

ملکی ادامه داد: شدت انفجار به حدی بود که دیوارها و راه پله‌های این ساختمان تخریب و همچنین بخشی از شیشه‌ها و دیوارهای چند ساختمان اطراف دچار تخریب و خسارت شد.

وی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند و ۱۰ نفر را از ساختمان خارج کردند که البته یک مرد ۳۷ ساله در داخل واحد طبقه اول بود، دچار سوختگی به نسبت شدید شد.

«ملکی» علت این حادثه نشت گاز شهری اعلام کرد.

انفجار و آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در تهران +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    6 0
    بعضی چیزها همیشه و همیشه باید تکرار و یادآوری داشته باشه مانند توصیه های آقای ایمنی در تبلیغات صداو سیما . اما بخاطر سیاست صداو سیما و نگاه مادی به تبلیغات دیگه پخش نمیشه این حوادث هم تو کشور بشدت تکرار و افزایشی میشه و اخبار آن که بسیار ناراحت کنند هست را تو خبرگذاری ها داریم میبینیم . بهتر هست مدیران بازنگری تو سیاستهای پخش آگهی در صداو سیما داشته باشند چون آنها هم باید جوابگو این سیاست اشتباهشون باشند چون میشه از بسیاری از این حوادث جلو گیری کرد .با این فرمان جامعه مانند بمب ساعتی شده بعضی چیزها همیشه باید تکرار داشته باشه. خواهشاً این راه هم پیگیری کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس