کد خبر 1607442
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۱
چرا اصلاح‌طلبان امنیت‌روانی جامعه را بر هم می‌زنند؟!

تعداد قابل توجهی از نیروهای انقلاب و مدعیان اصلاحات برای نامزدی در انتخابات پیش‌روی اعلام آمادگی کرده‌اند ولی مگر اصلاح‌طلبان نمی‌گفتند که «‌رئیس‌جمهور هیچ‌کاره است‌»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از انتخابات ریاست جمهوری چه خبر؟!

گفتم:‌ تعداد قابل توجهی از نیروهای انقلاب و مدعیان اصلاحات برای نامزدی در انتخابات پیش‌روی اعلام آمادگی کرده‌اند.

گفت: مبارک باشه! ولی مگر اصلاح‌طلبان نمی‌گفتند که «‌رئیس‌جمهور هیچ‌کاره است‌»! و می‌گفتند که «اختیارات رئیس‌جمهور فقط ۱۵ درصد است‌»! و «‌نمی‌گذارند کار کنیم‌»! و....؟!

گفتم: رؤسای جمهور مدعی اصلاحات در پایان دوره ریاست‌جمهوری خود از این حرف‌ها می‌زدند و از این ادا و اطوارها در می‌آوردند تا ناکارآمدی و نابلدی خود را توجیه کنند!

گفت: خب، قانون اساسی و سایر قوانین جاری که تغییری نکرده است، اگر حرف خودشان را قبول دارند که رئیس‌جمهور هیچ کاره است و فقط ۱۵ درصد اختیار دارد و... پس چرا برای رئیس‌جمهور شدن این همه تقلا می‌کنند و بالا و پایین می‌روند؟!

گفتم: بچه‌ای سر شام قهر کرده و پتو را روی سرش کشیده بود و می‌گفت؛ آبگوشت دوست ندارم! مادرش مقداری گوشت کوبیده و آبگوشت برایش کنار گذاشت. بچه از لای پتو نگاهی کرد و گفت؛ من که گفتم آبگوشت دوست ندارم! ولی این را برای هرکس کنار گذاشته‌اید، خیلی کم است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسام IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    البته اصولگرایان هم کم ادا و اطوار در نمیارن اینها هم تا میان سر کار :: ما بدهی های دولت قبل رو کوتاه کردیم ما داریم اواربرداری دولت قبلی رو انجام میدیم ما .... ما.... ما.....
  • ... IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    0 0
    هیچ کدومتون به درد این کشورو ملت نخوردین همش تو جنگ زرگری بودین سر ملتو شیره بمالیید اگر کارامد بودید که وضعمون این نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس