محمدجواد حق شناس

"بانیان وضع موجود" و کسانی که رئیس‌جمهور روحانی را در دامن رأی مردم گذاشتند؛ دوباره مشغول تئوری‌پردازی برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده هستند!

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

"بانیان وضع موجود" در سودای ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰

محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران و از اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در بخشی از یک مصاحبه با شماره یکشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرده است: اصلاح‌طلبان فضای سیاسی کشور را به دقت زیر نظر دارند و از اتفاقاتی که در بین مسئولان در حال رخ دادن است، غفلت ندارند و متناسب با فضایی که وجود دارد سعی می‌کنند که بتوانند راهبرد دقیق درست خود را ترمیم کند.

او می‌افزاید:

"اصلاح‌طلبان با توجه به شرایطی که در جامعه وجود دارد به‌دنبال کاندیدایی هستند که بتواند کشور را از وضعیت موجود خارج کند. با توجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، ما سرعت و رشد مناسبی را در بین بخش‌های مختلف نظام شاهد نیستیم. فضای کشور، رویکرد مردم و تحولات بین‌المللی و همچنین راهبردهای جریان رقیب برای اصلاح‌طلبان بسیار مهم تلقی می‌شود و ما برای اینکه چه تصمیمی برای معرفی کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ بگیریم، به‌صورت بسیار دقیق در حال بررسی فعالیت‌های اصولگرایان هستیم"! [۱]

*مردم باید بدانند که آقای حق‌شناس با این اظهارات در حال داغ کردن بازی "کی‌بود کی‌بود من نبودم" است.

چه اینکه اظهارات ایشان به‌گونه‌ای است که هرکس نداند فکر می‌کند اصلاح‌طلبان در انتخابات‌های ۹۲ و ۹۶ شکست خورده‌اند که اکنون اینچنین از وضع موجود کشور می‌نالند و قصد اقدامات شگفت‌انگیز در انتخابات ۱۴۰۰ را دارند!

تصویری که هم‌اکنون از اصلاح‌طلبان وجود دارد تصویر "فدائیان روحانی" است.

تصویر کسانی که با جدّ و جهد و بی‌هراس از بروز مشکل در معیشت و سفره‌های مردم اما گزینه‌ای که به کار جهادی و نظارت بر قیمت‌ها اعتقادی نداشت را ۲ دوره در دامن رأی جامعه گذاشتند و اکنون به جای "عذرخواهی" و "اشاره به محسّنات رقیب" اما سودای اشغال ریاست‌جمهوری بعدی را نیز در ذهن می‌پرورانند!

مردم باید بدانند که در گرانی‌ها و مشکلات موجود البته سهم اصلاح‌طلبان بیشتر از آقای روحانی است و این مسئله اگر من‌بعد از این برای انتخابات‌ها مد نظر نباشد؛ بسا که مشکلات موجود در کشور بیشتر هم بشود.

و یادآوری این نکته از وظائف خواص نیز هست.

رسانه‌ها قبل از این گزارش دادند که حزب کارگزاران سازندگی هم قصد دارد کابینه پیشنهادی خود برای رئیس‌جمهور بعدی اصلاح‌طلبان را معرفی کند. [۲]

در مانیفست انتخاباتی کارگزارانی‌ها نیز البته هیچ اثری از عذرخواهی از مردم و پذیرش مسئولیت وضع موجود به چشم نمی‌خورد!

***

نظر "عباس آخوندی" درباره روش برخورد با تصمیمات غلط اقتصادی!

عباس آخوندی، وزیر سابق مسکن در دولت رئیس‌جمهور روحانی و از فعالان اصلاح‌طلب که نرخ مسکن و هزینه‌های پیرامون آن در دوران وزارت او تا چند صد درصد افزایش یافت؛ ‌ طی یادداشتی در شماره یکشنبه گذشته روزنامه همشهری خواستار برخورد با تدابیر غلط در بحث ویروس کرونا شده است!

این فرد در تبیین نظر خود پیرامون این برخورد می‌نویسد: در ایران نیز نیاز داریم که واقعیت را همچنان که هست بشناسیم. به مردم امکان دستیابی به اطلاعات و امکان آزمون درستی آنها داده شود. این امر باید شامل تمام اطلاعات تخصصی زیست‌شناسانه، داده‌های ناظر بر مدل و روش‌های همه‌گیری آن در میان انسان‌ها و همچنین میزان اثرگذاری و کارایی تدبیرهای بهداشتی و یا اقتصادی و اجتماعی برای مقابله با این ویروس مرگبار شود.

آخوندی تصریح می‌کند:

"اگر تدبیری مؤثر نبوده باید اعلام شود؛ با این قید که کسی نباید در برابر آن نکوهش شود. چون کسانی که تصمیم‌های مقتضی را گرفته‌اند براساس اطلاعاتی بوده که تا آن زمان در اختیار داشته و بر مبنای حسن‌نیت بوده‌ است. درغیراین‌صورت، تمام تلاش‌ها منعطف به اصرار بر تدبیرهای غلط و رفتارهای مجادله‌آمیز و یا پنهان نگاه‌داشتن کاستی‌ها خواهد شد. هرگونه اطلاعات نادرست، خبرتقلبی و ساده‌انگاری در این موضوع به بهای جان ده‌ها تن از هموطنان‌مان تمام خواهد شد."[۳]

*باید دانست که البته آقای آخوندی نظر خودش را درباره برخورد با تدابیر غلط گفته است و این محاکم قضایی و نظارتی کشور هستند که در این زمینه صاحب تشخیص هستند.

خاصه اینکه برخی تدابیر غلطِ سال‌های اخیر، تأثیرات بزرگی در زندگی مردم گذاشته و با توجه به اینکه برخی از عوامل فتنه ۸۸ در این تصمیمات مدخل بوده‌اند؛ ‌ ظن عمدی بودن نیز نسبت به این تصمیمات غلط و منجر به گرانی مطرح است.

پیش از این انتقادات فراوانی از تصیمات غلط و ولنگاری‌های مدیریتی عباس آخوندی در دوران حضورش در وزارت مسکن مطرح شده و برخی محاکم کشور نیز بر لزوم برخورد با تصمیمات غلط تأکید کرده‌اند.

گفتنیست، کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به تازگی اعلام کرد که پیگیری شکایات واصله از عملکرد عباس آخوندی در دوران وزارتش را در دستور کار خود قرار داده است. [۴]

***

ما تهمت میزنیم؛ قالیباف هم تحمل کند!

محسن هاشمی، فعال چپ و رئیس شورای شهر تهران روز یکشنبه گذشته در اظهاراتی پیرامون حواشی تهمت‌های اخیر شهردار حناچی علیه محمدباقر قالیباف گفته است: در مورد املاک و مصاحبه شهردار با یکی از رسانه ها و حواشی ایجاد شده در این خصوص امروز صحبت شد؛ قرار شد سوتفاهمی که ایجاد شده رفع شود و ۲ طرف آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش ایرنا، هاشمی می‌افزاید: اینگونه بحث‌ها در فضای فعلی کشور معمولاً مطرح می شود اما هیچکس هدف تخریبی ندارد؛ خبرنگاران سوال می پرسند و پاسخ داده می‌شود، هدف انجام کار است و خواهش می کنیم همه آرامش خود را در مورد این موضوع حفظ کنند.[۵]

*باید دقت شود که اصرارهای هاشمی و دوستان او مبنی بر "حفظ آرامش دو طرف" یعنی دکتر قالیباف با شکایت از حناچی و سایر تهمت‌زنندگان؛ نوستالژی محکوم شدن محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران به حبس و شلّاق را تکرار نکند! [۶]

و جالب است که آقایان با عنایت به این تجربه تلخ خودشان؛ اکنون هم می‌خواهند شلّاق نخورند و هم مایل‌اند که به تهمت‌زنی‌ها و بهتان علیه شهردار سابق تهران ادامه بدهند!

مقوله‌ای که قاعدتا غیر ممکن است...

لازم به تأکید است که ادعای اخیر حناچی پیرامون بازپس‌گیری چند ملک از اطرافیان قالیباف؛ پس از آنکه با اعلام تیم حقوقی شهردار سابق مبنی بر پیگیری قضایی مواجه شد بلافاصله از سوی مقامات شهرداری مورد اصلاح قرار گرفت. [۷]

ما در اینجا این نکته را هم بیان می‌کنیم که مسئله تهمت‌زدن به شهردار سابق تهران دیگر یک مسئله شخصی نیست و قالیباف حق ندارد با مسامحه نسبت به این پرونده برخورد کند!

ضروری است ایشان با پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله و حاضر شدن خود و مدعیان در دادگاه صالحه؛ بدون هیچ خوفی حقیقت را برای مردم مشخص کنند و آنگاه اگر خواستند جزای متهمان را ببخشند؛ این کار را بکنند.

زیرا بخش اول این ماجرا مربوط به مردم و افکار عمومی است و بخش دوم اما به شخص قالیباف و تصمیم شخصی او ربط پیدا می‌کند.

تلاش برای روشن شدن حقیقت و تنویر افکار عمومی نیز جزئی از "پیوستار مدیریت جهادی" است که بایستی در کنار کارآمدی و تلاش برای پیشرفت کشور به آن توجه داشت.

***

1_ http://www.armanmeli.ir/fa/print/main/303543

2_ mshrgh.ir/1154864

3_ http://newspaper.hamshahrionline.ir/id/118614

4_ https://ana.press/i/542629

5_ www.irna.ir/news/84145371/

6_ https://www.ilna.news/fa/tiny/news-727639

7_ mshrgh.ir/1154864


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 112
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 48
  • ماریه IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    آقای قالیباف باید شکایت کند چون اقای حناچی یک جریان را متهم کرده نه یک شخص را
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      74 1
      زم: برای بالارفتن نارضایتی ها هم از روحانی حمایت کردیم هم شرکتهای دورزننده تحریم برای تامین داروهای خاص را لو میدادیم!؟ اگر این خیانت و حکمش اعدام نیست پس چیه؟؟؟
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      33 0
      اسرائیل و امریکا ترور می کنند کشورهای اروپایی میگن ایران خویشتنداری کند !!! اینها هم تهمت می زنند بعد میگن قالیباف تحمل کند !!!
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      22 1
      تنها راهکار حل مشکلات کشور حذف اصلاح طلبان بی کفایت از چرخه سیاسی و مدیریتی کشور است این جماعت نمی توانند خود را از عملکرد بسیار ضعیف دولت روحانی مبرا کنند و باید پاسخگوی فاجعه اقتصادی بوجود آمده باشند.
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      20 1
      شهردار تهران با اصرار و لجبازی برای تداوم اجرای طرح ترافیک باعث افزایش تعداد ابتلا به کرونا و افزایش تلفات کرونا در تهران شده و بهتر است استعفا دهد تا یک فرد عاقلتر و خدمتگزار مردم جایگزینش شود.
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      20 0
      آقای حناچی! مترو و بی آرتی تهران رسما شده قتلگاه و محل افزایش ابتلا به کرونا. کی می خواهید برای کم کردن ازدحام مترو و اتوبوسها طرح ترافیک را متوقف کنید؟
    • مهدی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      1 0
      آتش تهیه حریان اصلاحات برای بی اعتبارسازی جریان ها وموشش به نا کارامدی تک تک وزرایش ودولت برآمده از جریان اصلاحات که کستاخی را بهوحد اعلا رساند وبه مرزهای خیانت کشانده ویا از آن رد شده اند. اصطلاحا در کاسه حناچی وهاشمی گذاشته اند . یا جز یک اتاق فکر است که دوباره به ۱۳۹۶ برگردیم
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      7 1
      آقای حناچی تو هنوز تو تهران یک هزارم پل و تونلی که قالیباف ساخت را هنوز نتوانستی بسازی برای بزرگ نشان دادن خودت دلیل ندارد که یک فرد بزرگ را تخریب کنی - عرضه داری خدمت کن تا رضایت مردم را جلب کنی. اولین خدمتت هم این باشه که برای جلوگیری از افزایش ابتلا به کرونا اجرای طرح ترافیک را متوقف کن تا مردم کمتر به کرونا مبتلا بشوند.
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      5 0
      از این خاندان هاشمی انتظار خیر نمیشه
  • ناشناس IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    درود بر سردار قالیباف
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      68 10
      گور اصلاح طلبان تهوع آور در انتظار قدوم نامبارک این قبیله حداکثر تا 1400
    • JP ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      7 1
      سلام بر قالیباف/جهادگر وخدمت گذار مردم
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    از وقتی قالیباف شده رئیس قوه همه چی گل و بلبل شده
    • محمدایوب IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      87 12
      نفهم بفهم. کاراجرایی دست قوه مجریه بودجه دست او وقتی فشل است مجلس چه میتواند بکند وقتی دست و پا فلج است مغز هرچه فرمان دهد فلج است حرکتی ندارد دولت بیش از ۷ سال است چه غلطی کرده جز شکستن کم مردم زیر بار گرانی بی خانمان کردن مستأجران بیکار کردن کارگران آنوقت مجلسی که فقط وظیفه اش قانونگذاری است و نظارت در ۶ ماه توقع داری چرخهای زنگ زده ۷ ساله را راه بیندازد آنهم با راننده ای که فقط صبح جمعه میفهمد
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      36 7
      فقط و فقط مصوبه خوب مجلس برای اخذ مالیات از خانه های خالی برای اثبات کارآمدی اصولگرایان کافیست.
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      43 2
      نه اینکه داشتیم قبل از قالیباف نون بوقلمون میخوردیم
    • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      27 4
      8 سال اقتصاد کشور را معطل مذاکره با شیطان بزرگ کردند و تورم 800 درصدی سر سفره مردم گذاشتند حالا میگن مشکلات تقصیر مجلسی است که تازه 6 ماهه بر سرکار آمده است !!!!
    • جواد IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      2 6
      ایوب فهمیده. همون مغز این چند ماهه چندتا فرمان اقتصاده داده که تا الان اجرا نشده؟
    • JP ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      5 0
      قالیباف چهار ماه است آمدهنوزکه مجلس سامان نگرفته است ۸ سال است دزد تروریست پرورش میدهند توکشور میخواهید با یک/سال همه چیز درست شود برادر عزیز دولت نا کارامد عربگرا اصلاح طلب ۵۰ سال کشور به عقب باز گردانداست این حرف خود سیاست مداران انگلیس وآمریکا است۷۲۵۷
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      1 5
      اره با اون مصوبه خوبتون تمام مشکلات مسکن رو حل کردید قیمت مسکن داره روز به روز مفت تر میشه
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      25 1
      نقش حناچی و محسن هاشمی در افزایش تلفات کرونا چیست؟ اجرای طرح ترافیک توسط حناچی و محسن هاشمی و اصرار بر اجرای طرح ترافیک با وجود شلوغ شدن مترو و اتوبوسها و افزایش دادن تعداد مبتلایان به کرونا و افزایش تلفات از کرونا منجر به افزایش فشار کاری و ایجاد زحمت برای کادر درمانی و عزادار شدن تعدا بیشتری از مردم شده است.
    • مهدی IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      1 2
      یک سنگ که در چاه بیندارند . سد تا عاقل جهل روز نمی تونن درد بیارن. ازشما میپرسیم شما که ۹۶ رای دادید برای اقتصاد و امنیت چرا الان اقتصاد ترکیده وامنیت کم شده ودوباره دولت به هسته ای برگشت ؟شما جواب دهید
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    103 8
    عباس اخوندی یک اشراف بی درد مرفه دنیا طلب است که هیچ فایده ای جز خسارت برای این مملکت نداشته است
    • avdt IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      55 2
      و جرمش کمتر از امثال روح الله زم نیست!؟.
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      23 5
      عباس آخوندی وجدان دارد؟
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      21 6
      باید بخاطر پلشتی در وزارت تحت امرش محاکمه شود
  • مذاکره برای تاراج مملکت IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    36 5
    مردم باید ببینند تا باور کنند و یا گذشت زمان حقیقت را آشکار سازد که این هم، زمان بر و پرهزینه است، مثلا بعد از شهادت امیرالمونین علی علیه السلام مردم عوام شام تازه فهمیدند که علی (ع) نماز هم می خوانده است تا زمانی که برخی از مسئولان نظام ج.ا.ایران چشمها را بر روی پلیدی جریانات خاص و پادوهای این جریانات ببندند اوضاع همین است و بس و شاید بدتر هم شود که شد. در این هشت سال که زمانش رو به اتمام است مردم ما به خاطر مصلحت است مصلحت است...مصلحت اندیشی عده ای چه کشیدند یه ساختمان خراب کردنش نهایت یک روز طول میکشه اما ساختنش حداقل 3تا 4 ماه حالا 8سال خرابی رو کی باید درست کنه اونم با چه هزینه ای و به چه قیمتی...تو رو بخدا در معرفی نامزدهای ریاست جمهوری که تمام قدرت اجرایی، دیپلماسی، پول و حیثت مملکت دستشون میفته دقت کنید دقت کنید...برای اراضی کشورم هیچ وقت گفتگو نمی کنم بلکه آن را با قدرت فرزندان کشورم به دست می آورم . نادر شاه افشار
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    54 4
    "ما در اینجا این نکته را هم بیان می‌کنیم که مسئله تهمت‌زدن به شهردار سابق تهران دیگر یک مسئله شخصی نیست و قالیباف حق ندارد با مسامحه نسبت به این پرونده برخورد کند!" پیشنهاد بسیار خوبی بود . مردم وقتی میبینند شهردار تهران به این صراحت در برابر رسانه ها اتهام میزند و بارها این اتهام تکرار میشود و پاسخی داده نمیشود دچار شبه میشوند که شاید موضوعی وجود دارد .
  • علی IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    34 9
    مشرق نگران نباش کاکو جون خود آقای قالیباف هم میدونه ، اصلا اینا رو آدم حساب نمیکنه چه برسه که جوابشونو بده یا به چرندیات افساد طلبا گوش کنه همه میدونن دیگه روز های اخرشونه توهم دارن میزنن
  • حق IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    53 6
    روزی پرده ها کنار خواهد رفت 1400 نزدیک است
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      4 0
      سال 96 پرده ها کنار رفت
  • محمد بیکی IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    41 1
    عباس آخوندی کی قاضی شده که درکی از قضاوت داشته باشد افراد مزخرف نظرهای مزخرف میدهند مسکن و مستاجران را به خاک سیاه نشاند .خدا از اه مظلومان اورا به خاک سیاه نشاند.
  • TW ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    29 1
    قالیباف بهتره شکایت کنه!
  • کتایون IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    95 7
    رادمردی چون قالیباف همیشه ایستاده چون سرو است و در برابر دشمن همچو فولاد و در برابر خودی فروتن و متواضع....دمرخوابیدن خصلت دشمنان او و زیربار ذلت نرفتن و خدمت به مملکت هنر عاشقان راه او
    • نامدار IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      20 1
      احسنت
  • حسام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    66 3
    قالیباف رو چیکار دارین شمااااااا شما بگید تو این سه سال و اندی برای تهران جیکار کردین .... اصلا کاری کردین جز بزرگ کردن بدهی شهرداری؟؟؟؟؟؟؟
  • محمدایوب IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    41 5
    آقای قالیباف حق نداری ازاین بی شرف ها بگذری باید شکایت کنی واین مرتیکه دوچرخه چی باید بیاد امار بده چه غلطی تا حالا کرده وکجا پلها روجمع کردن تمام آن جزایری که در خیابانها برای امنیت عابران ایجاد شده بود و توسط رانندگان خاطی خسارت دیده بود را به جای تعمیر جمع کردن فضای سبز بیشتر جاها داره ازبین می‌ره
  • بهروز IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 6
    خودتونو خسته نکنین لطفا
  • هموطن IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    33 0
    عباس اخوندی به تاریخ پیوست اوردن اسمش در جمهوری اسلامی ننگی است بر پیشانی دولت تدبیر وامید
    • یک جانباز IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      17 0
      آخوندی زمانی بتاریخ خواهد پیوست که محاکمه شود اما بعید است چون افرادی پشت او هستند و برای منافع آنها شش سال مسکن را معطل کرد پس هیچ کس قدرت دستگیری وی را ندارد فقط خدا ما را از شر این اوباش از خدا بی خبر نجات دهد
  • علی.. IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    10 0
    این اصلاح طلبان ازکسانی بی وجدان وبی غیرتها حزب تشکیل دادن وبرای پیشبرد هدفشان باتهمت افترابه رقباوافراداثرگذارکار خودراپیش مبرند ازشهردارکنونی تهران بپرسید حدود ۵یا۶ساله دراین سمت است غیرازانکه ازهرروزنه ای برای مردم چه کاری مثبتی برای این شهرومردم انجام داده است البته این دورغهارا برای تخرب وباوربعضی ازافرادی کهساده لوح وبدون فکر همه حرفی را مپزیرن میزنند اصلاح طلبان خودشان هم میدانند مردم چقدرازاینها متنفرند
  • علیرضا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    8 0
    این مردم تاوجداناَوصادقانه روبه سوی خداوندنیاورند،توبه نصوح نکنندوازخداوندآمرزش نطلبند،نه پاک میشوندونه به بصیرت کافی برای انتخاب صراط مستقیم وشناخت لازم ازانتخاب فرد اصلح جهیت رسیدگی به امورمملکتی رابدست نمی آورند.کسی که درهدایت خدانباشدوضعش همین است،باتشکر
  • ارشک FR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    22 1
    به حنا چی گفتند شماچقدر پرو و تنبل و طلبکار هستی گفت حسن حسن حسنمون رو باید ببینی
  • سعید IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    20 0
    آقای آخوندی، تو در سمت خودت صاحب نظر نبودی وجز ایجاد تورم وفساد کاری نکردی لطف کن دهنتو تو مسائلی که اصلا تخصصی نداری ببند، جناب هاشمی، شماها هم که برای ریاست جمهوری سال بعد حرفی برای گفتن ندارید، مگر تهمت زدن وتشویش اذهان مردم بر دیگر خادمین نظام والا ما از خودشما یادگرفتم، آخه آخرتی هم هست؟!
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    6 0
    اصلاح طلبان نمیگویم غربگرا غرب پرست چون معبودشان خدانیست غرب هست کشور را به ورطه هلاکت ونابودی کشیدن برای اینه به اعداف شوم خود برسن تمام تصمیم گیرندگان پشت پرنده رومانی بدون ایتثا اصلاح طلبت حالا با کما وقاحت وپر رویی دوباره میخوان نردم فریب بدن عامل اصلییشهادت سردار سلیمانی وفخریزاده را مات امپ واسراییل نمیدانیم اسلاح طلبان نفوذی غرب میدانیم شما ببینید سخن اصلاح طلبان با بی بی سی واینترنشنال اصلا تفاوت ظاهری هم ندارد انها میدانیم سخنگوی امریکا واسراییل هستند پس کدام عاقل هست فریب این فریبکاران سیاسی رابخورد
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    27 1
    تهمت می زنن بعد می گن آرامش خود را حفظ کنید! عجب بی شرف هایی هستن
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    25 1
    ترس اوباش اسلاحتلب از قالیباف طبیعیست مانند ترس موش از شیر
  • داود IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    10 0
    متاسفانه نظری که اصلاح طلب های بی خاصیت به دنبال ان هستند ایجاد شک درافکار عمومی و رد شدن سریع از ان است که انصافا موفق هستند چرا که خیلی زود از جواب دادن فرار کرده اند کندی در برخورد با این قوم ......سبب اشتباه محاسباتی در افکار عمومی شده است که اغلب مردم میگویند بینشان بده بستان است ،چرا امثال اقای قالیباف به خود این اجازه را میدهند که انها جریتری شوند و هر روز برای افکار مردم خوراک کذب تولید کنند انها حتی یک قتل عمد را با سیاستهای کثیف خود کمرنگ کردند و با پول و تهدید خانواده مقتول را هم ترور کردند .مگر چقدر هزینه دارد که ایشان را رسوا کنند ،یکبار برای همیشه؟
  • یک اصلاح طلب IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    10 5
    شخصا حاضرم رئیس جمهور بعدی جوان مومن و انقلابی باشد ببینیم چطور میخواهد معیشت و اشتغال و مسکن و فرهنگ و دین مردم را سر و سامان دهد. اگر توانست خدا خیرش دهد اگر نه...
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      13 1
      خداوند وعده داده که ان مع العسر یسرا یعنی بعد از سختی راحتی هست و بعد از شدت فرج می رسد لذا ان شاء الله با آمدن یک دولت انقلابی و متعهد و متخصص مشکلات حل می شود.
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      2 1
      حداقلش. اینه ک دیگه نگران امنیت وزدودن دین ازانقلاب نیستیم اگه انقلابی انتخاب نشه واقتصادم خوب نشه. دیگه مطمنیم ک انقلاب به دست اهلش افتاده نه یمشت مزدور مثل الان.. خداوکیلی زمان احمدی نژلدبهتربودازهمه نظریاالان؟؟؟
  • مجید IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    20 1
    شما اصلاحطلبها گم بشوید همتون که فقط چرت وپرت میگید.
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      2 3
      اینگونہ حرف زدن جز ضعف وبی ادبی چیز دیگری از شما نشان نمی دھد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 7
    این تحلیل را نمی پسندم!
  • عبدالله IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    28 0
    شما غلط می کنید تهمت می‌زنید. درود بر سردار سرافراز دکتر قالیباف. خداقوت خسته نباشید.
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    9 0
    همه اینها که نظر میدن همشون الحمدلله دروغگو هستند تمام این کابینه باید عوض بشن
  • للل IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    15 0
    هرچه فکر میکنم میبینم از این تیپ اصلاحطلبا غیر ار عقده و نادانی و قدرت طلبی و ... و سو مدیریت ندیدیم
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    10 1
    درود بر سردار قالیباف
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    20 1
    متکبر. نادان. یاوه گو. کارنابلد بزرگترین افتخار زندگیش هم بنا به گفته خودش عدم ساخت حتی ۱ واحد مسکونی در دوره وزارت تاریکش بود. داستان پسرش را هم که همه میدانند
    • IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      1 9
      چقدر شما معصوم هستید فقط دیگران گناهکار معصومین اینهمه از خودشون مطمئن نبودن خدا به ما رحم کنه اللهم عجل لولیک الفرج
  • صادق IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    12 0
    خدا قوت به سایت روشنگر مشرق
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    38 0
    ان شالله از دست این عوامل داخلی استکبار، بعد از انتخابات 1400 راحت میشویم، و قوه قضاییه هم باید حساب ملت را با این اجنبی پرست ها صاف کند،
  • همیشه در صحنه DE ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    11 0
    بر دشمنان سردار جهادی ولایی....
  • سید IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    5 0
    اصلاح طلبان خودشان که عملکرد بدرد بخوری نداشته اند باتهمت و افتراو مستمسک قرار دادن هر حربه کثیفی برای پیش برد اهدافشان سعی در پوشاندن ناتوانی های خود دارند شورای شهرواقای حناچی هم از این گونه موارد است که هیچ عملکردی از خود در ساخت و نوسازی شهر تهران نشان نداده اندو هر چند مدت یک بار با تهمت زدن مثلا میخواهد نشان دهد که کاری کرده اند بنظر من قالیباف باید حتما شکایت کند حال اگر خواست بعد از تعیین حکم ببخشد کاری مثبت انجام داده است
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    47 0
    به آقای هاشمی بگین چرا رئیس جمهور که طرفدارشن از شکایتشون علیه هیئت رئیسه مجلس نمیگذرن.. تحمل داشته باشن. بعدم اخوی گرامشون میرفتن هتل اوین مادرشون گفتن انقلاب از اوین شروع میشه...میشه معنی این حرفا رو بگن...
  • حسینی BE ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    10 0
    از آقای دکتر قالیباف و تیم حقوقی ایشان خواهش می کنیم حتما شکایت کنند نه برای خودشان بلکه به خاطر مردم یکبار قاطعانه این جماعت را سر جای خویش بنشانند
  • امیر IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    12 0
    سلام .سالها هر کاری کردند در دستگاه های اجرایی کسی هم کاری بهشون نداشت.ازروزی که آقای قالیباف تشریف آوردند شروع کردند به تخریب ایشان.شروع کردند به تخریب مجلس و اینکه وظیفه مجلس این وآن نیست.مشخصه این آقایان به فکر جیب خود هستند تا زندگی مردم .به نظر بنده باید ریس مجلس بسیار قاطع عمل کنهکاری به حرف این آقایان نداشته باشه
  • DE ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    شماروبخدا حقیقت ماجرارو بگید .واللع اینا اصلاح طلب نیستند .بخدا قسم اینا شیطان طلبند.اگه اما درقید حیات بود به اینا شیطانطلب میگفت منتها او فقط یگانه بودو هست.
  • ایرانم آرزوست IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    5 0
    باز نزدیک انتخابات شد و باز اصلاح طلبان بازی کثیف تخریب خودشونو شروع کردن! یه حرفی میزنن و تو رسانه ها شلوغ میکنن و بعد یه تکذیبیه خاموش میدن و میگن ببخشید اشتباه شد. به همین راحتی آبه رفته دیگه برنمیگرده! اون از ۹۶ که یکسال قبل از علم الهدی و کنسرت شروع کردن و به نوار و بیت منتظری تمومش کردن! این قبیله خیلی بی شرف و بی اخلاق تشریف دارن. و وای بر مردمی که بازیچه این قبیله هستن
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 14
    این وسط مردم چه گناهی کردن باید قربانی دعوای شماها از جناهای چپ وراست بشوند الان وقته دعوا نیست دورتا دورما را دشمن گرفته شماها بفکر خودتونید بسه دیگه باهم تفاهم داشته باشیم تا کشور را بسازیم
  • علیرضا IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    9 0
    دقیقاً آنچه اصلاح طلبان از اکنون بر طبل انتخابات ۱۴۰۰ می کوبند. باید بدانند که از رفسنجانی و خاتمی گرفته تا فرزندانشان در سمت‌های مدیریتی مختلف نشان دادند که واقعا هیچ نیستند ، جز فاضلاب که در بین مردم جاری شده و بوی گندشان تمام فضای ایران را نامطلوب کرده. لطفاً خفه شوید بگذارید مردم نفس بکشند.
  • امیر IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    10 0
    تووپدرت واصلاح طلبان کشوررابه خاک سیاه نشاندید.رسواشدید.مردم شماروخوب شناختن.لال بشیدبه نفعتونه
  • امیر IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    8 1
    اخوندی خیانت به مل ت کردی بایدتاوان پس بدی .درودبرقالیباف شجاع ومدبر
  • دهقان IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    10 0
    حیف واژه آقا که برای بعضی اصلاح طلبا بزاریم
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    8 0
    حناچی لطفابرو خودتو حنا کن،چون مردم فهمیدن ک شما ها عملکرد نداریدکارنامه تان سیاهه،،،،جز سیاسی بازی ک روسیاهه برای خودتونه و یاوه گویی چیزی نیست نزدیک انتخابات۱۴۰۰ میباشد طبق معمول خرابکاریها تون شروع شده،عرضه کار کردن برای مردم ندارید مدیریت اجرایی قبول نکنید،حقوقتان حرامه پول دوا دکتر نا علاج بدید ان شااله ،ای کاش مرد بودید مدیریت موفق جهادی وانقلابی قالیباف را از۲۰سالگی اش فرمانده لشکرنصر تاکنون برمردم ثابت شده قبول داشتید،ک اون هم وجود میخواد ک شما ندارید،خودتونو سیاه کنید،ما خودمون زغال فروشیم،،،،،،،،،،،،،،،
  • دهقان IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    5 0
    فعلا بی تدبیر ترینکابینه تاریخ ،، همین کابینه هست،، ملت رو به خاک وخون کشوندن،،
  • امیر IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    7 0
    سلام اولا که اصلاح طلبان اصلا حق اظهار نظر ندارند مملکت را به فلاکت کشاندند خجالت هم نمی کشند از همه شان بی عرضه تر آخوندی هست که داره برای ۱۴۰۰ برنامه ریزی می کند اینها چرا خجالت نمی کشند واقعا مریض هستند .
  • رضا IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    8 ساله که اقتصاد فقط در حال سقوط ازاده و افسادطلبا گردن همدیگه میندازن و تا میتونن جیبای خودشونو پر می کنند و ملت را لگدمال می کنند.
  • IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    عباس آخوندی با عملکردش باعث بی خانمانی ملت شد
  • سیدحسین IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    اصلاح طلبان بی غیرت غرب گرا
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    چرا تقریبا همه ی سردمداران جریان اصلاح طلبکار،یکجوری اند..انگار از یک دین دیگری پیروی میکنند.ای عوام،خوب اینا لیبرال مذهب اند لاکردارها.
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    هرگاه افسادطلبان از احتمال ورود نیروهای انقلابی وغیر همسو به دایره ی اجرایی کشور نگران شدند،دست به تخریب وترور شخصیتی زدند.در اتنخابات ۸۸ کروبی میگفت:،اینها بی ریشه اند.راست میگفت.چرا چون نیروهای انقلاب، در رانتها واختلاسها ریشه ای ندوانده بودند.حالاهم تهمت پس از تهمت.چون تشتشان لب بام ۱۰ طبقه است.انشالله.
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    عباس آخوندی که مظهر ... جریان افسادطلب است گفته نباید مقصرین دستورهای خلاف اداره ی کشور سرزنش شوند.من میگویم باید چوب دو سر برایشان تراشید.شما چی میفرمایید؟
    • جلیل FR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      2 0
      کاملا" صحیح و عادلانه میگی داداش .
  • جلیل FR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    اموال عباس آخوندی باید به نفع مستضعفین ضبط شود . هر طور ضرب و تقسیم میکنم میزان ثروت این آقا با منطق جور در نمیاد .
  • حسين DE ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    آقاى آخوندى تو گفتى كه كه در ايران نياز داريم كه واقعيت را همچنان كه هست بشناسيم،بسيار خب، حالا ممكنه توضيح بدى اين ويلاى ٩ هزار مترى در لواسان را و همچنين كليه دارائى هاى خودت را چگونه كسب كردى؟ مايلى خودت واقعيت را بگى يا اينكه در برابر داداگاه دوست دارى توضيح بدى،البته من فكر ميكنم در برابر دادگاه بهتر باشه،چونكه ملت با چهره خبيث تو بيشتر آشنا خواهد شد.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    2 0
    شما وامثال شما خیلی غلط میکنید که تهمت بزنید این اصل قانون شکنی ویک نوعایجاد هرج ومرج محسوب میشه اقای قالیباف لطف کنند پیگیری کنند . باید چهارچوب قانون مملکت رابپذیرند
  • حامد IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    8 0
    اقای هاشمی میگه ما تهمت میزنیم قالیباف تحمل می‌کند آخه این چه حرفیست اگر واقعا میدانی که تهمت زدی غلط کردید که تهمت زدید مگر کشور اینقدر بلوشو شده که هر که دلش میخاد هر غلطی را بکند
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 5
    مشرق ارزش جواب دادن نداری
  • غلامرضا IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    یعنی اصولگراخوبه همشون بدن وسیاسیون حلقه مفسده تافته جدابافته ازملتند چون افکارفراماناسوری دارن لطفاپخشش کنید.
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    5 0
    روزنامه همشهری چقدر بیکاره که می رود از افرادی مثل اخوندی مصاحبه می کند..اخوندی کسی هست که خون مردم را مخصوصا در بحث مسکن مکیده...و امیدواریم قوه محترم قضایه وی را محاکمه کند
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    آقای قالیباف اگر احترامی برای مردم قائل است باید شکایت کند و تا آخر پیگیری کند اگر هم وقت ندارد وکیل بگیرد مردم مزد وکیل را می دهند.
  • حمزهملکی.2120202710.... IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    عباس.اخوندی.استاد.شریفی.مباشد
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    خدا عاقبت به خیرمون کنه
  • سعید IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 1
    یه عمر بی مدرک و با ادعاهای واهی به هرکس و هرجیزی تندروهای جناح راست تهمت می زنند اگه یکی پیدا می شد وتهمت زننده و متهم را در دادگاهی بی طرف به قضاوت می نشست شرایط کشور این نبودولی خب شما اگه بگید عیب نداره طرف مقابل اگه بگه اوفه جیزه
  • محمود IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    8 0
    نمی‌دونم چرا با دیدن عباس آخوندی بهم میریزم حالم خراب میشه
  • Lcap IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 7
    بس کنید این دعوای های زرگری رو به فکر مردم باشید صبرشون تموم بشه شما ها هم نیستید توی یک پیچ تاریخی هستیم باید همدل باشیم
  • DE ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    6 0
    ما تهمت میزنیم؛ قالیباف هم تحمل کند! میزنم تهمت و بهتان و چو گویند مزن بکشم جیغ و زنم داد که آزادی نیست
  • KR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    شما برو دنبال زیر خاکیهاشما یا دونبال پاک کردن نام شهدای هستید یا زیر خاکی شمارا چه به مسعولیت
  • علی پوراحمد IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    ‌متاسفانه اصلاح طلبان برای برهم زدن نظم و فضای کشور و گرفتن ماهی از آب گل آلود به هیچ کس رحم نمی‌کنند و از همه میگذرند و فقط خودشان مهم هستند . اینها در فتنه هشتادو هشت همین کار را کردند و این دولت همان ماهی است که از آب گل آلود هشتادو هشت گرفته اند . ولی آنقدر کثافت کاری کرده اند که دیگر مردم به جفنگیاتشان اهمیت نمی‌دهند .
  • Ali IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    سلام چرا کاسه داغتر از آش می شویم چرا من وامسال من خیریه داشته باشیم شهردار 6هزار متر زمین دراختیارمون میگذارند لطفا دستمالها را کنار بگذارید وحق را پایمان نکنید اگر کسی از حق بیت المال بنا حق استفاده کرده از حلقومش دربیارید نه حمایت کنید متاسفانه در مملکت ما آدمهای نخودی ونردبان فراوان هستند
  • علی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    8 0
    عباس اخوندی تو همونی نیسنی که افتخا رت نساختن مسکن مهر بود میشه چندتا از افتخاراتت برامون بکی .دوباره سر و کله ات پیدا شد .بابا چی میخوای از جو نمون به لطف تو هنوز مسکن مهرم رو تحویل نگرفتم بعد از ۹سال.حالا اومدی نظر هم میدی
  • رهنما نجفی IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    3 0
    سلام ،آقای حناچی وطیف مربوطه که ازاصلاح طلبان فتنه گر ووطن فروش هستندبایدبه محاکم قضایی کشیده وجرمشان را ثابت وهیچگونه مسامحه ای بااین خائنین نداشته باشند واینهاکه بابیشرمی وعامدانه کشور وانقلاب رابه چالش کشیدند تفکرات کثیف شان رادرنطفه خفه کرد ،ای خدا این اصلاح طلبان خائن چقدر پدرسوخته پرروهستن واقعا وضعیت جامعه ومردم را نمی بینند خدا شمارا نابود کند چراهمانند کبک سرتون رو زیر برف کردین وواقعیتهای جامعه را نمی بینید اصلاح طلبای مزدورمگه آخوندی ازشما نیست که افتخار دارد که درطول کارش هیچ مسکنی درست نکرد
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    4 0
    تمام اصلاح طلبان که ذات آنها خیانت می باشدبایدمحاکمه شوند واول ازهمه خاندانهاشمی،تازمانی که این هاجولان میدهندکشور روی آرامش نخواهددید
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    7 0
    خدایا خودت شاهد باش .... خدت قضاوت کن و عدل الهی رو جاری
  • DE ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    9 0
    اقای اخوندی اگر برای مردم ایران خانه سازی میکردی تا قیمت اجاره ها اینقدر بالا نره و قیمت خانه ها نجومی رشد نکنه ازشما که بابت این کار حقوق دریافت میکردی چی کم می شد! اگر برای مردم ایران یکی دو میلیون خونه میساختی به اعتبارو عزتتون در میان مردم افزوده می شد! حالا متاسفانه با این بدکارکردن شما کسی خریدار حرف شما نیست ! ننویسید خیلی ابرومندانه تره!
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    1 2
    دیدید زم چه شد حق ملت رااز یک یک شما خواهند گرفت اقای محترم پرونده همتون بازه به موقع خدمت خواهند رسید اول منفعل بعد محاکمه .
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    6 0
    نظرات آخوندی به درد خودش میخورد خوب خودشو در سایه انقلاب از نظر مالی گرفته و حالا پز روشنفکری میدهد کاش مرجع قضایی قانون از کجا آوردی را در مورد این روشنفکر بنظر خودش را اجرا کند .
  • شهرام IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    5 0
    من واقعا متحیر و حیران موندم از دست این به اصطلاح اصطلاح طلبان .اقایون محترم مگه الان هشت سال مملکت دست شما نیست هنوز هم که تمام نشده .واقعا شما دنبال چه چیزی هستید که ما نمیدانم .شما که هر چی بدبختی، گرونی،خوار و ذلیل کردن مردم،شرمنده کردن مردم پیش خانواده،و هرچی بدبختی بود سر این مردم آوردید. میشه فقط برید و حرف نزنید
  • محمد IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    هموطنان عزیزم جواب ابلحان همیشه خاموشیست
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    0 0
    گاهی اوقات هواشناسی علت آلودگی هوای شهرها را پدیده وارونگی اعلام می کند. اما پدیده وارونگی فقط در هواشناسی نیست. این پدیده در رفتار و اخلاق برخی افراد مثل آقای عباس آخوندی هم دیده می شود. اینها بجای اینکه در قبال کوتاهی و اشتباهات خودشان پاسخگو باشند در نقش طلب کار و شاکی ظاهر می شوند. این نوع وارونگی از وارونگی هوا به مراتب آزاردهنده تر است.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    سردار قالیباف باید و باید ۸ سال رئیس جمهور شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس