مجید انصاری

"سوپرانقلابی"هایی که دستگاه اطلاعاتی برای پیدا کردن نفوذی باید به آنها نیز توجه کند، دقیقا چه کسانی هستند!؟

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

"سوپرانقلابی"هایی که دستگاه اطلاعاتی باید به آنها نیز توجه کند، دقیقا چه کسانی هستند!؟

سوءاستفاده سیاسی از یک ترور امنیتی!

مجید انصاری، از فعالان اصلاح‌طلب در بخشی از یک مصاحبه که خبرگزاری شفقنا آنرا منتشر کرد در اشاره به ترور شهید فخری‌زاده با ابراز تاسف و تعجب از چیزی که او "اقدامات سیاسی و رسانه‌ای که نه تنها در جهت منافع ملی و خنثی‌سازی اهداف پلید صهیونیست‌ها نبود بلکه دقیقاً هم‌راستا با منافع و برنامه‌های آنها قرار داشت" نامیده است، می‌گوید: به اعتقاد من ساده‌انگاری است که تصور کنیم آمران و عاملان این جنایت هولناک برای مراحل بعد از انجام ترور برنامه‌ریزی نکرده باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیریت فضای رسانه و انحراف افکار عمومی از دشمنان ملت و آدرس غلط دادن به جامعه و ایجاد اختلاف و تفرقه میان صفوف ملت میان مردم و نظام را حلقه‌های مکمل این ترور عنوان کرد و افزود: بلافاصله بعد از حادثه ترور، جریانی مرموز سعی کرد آن را نتیجه مذاکرات و نتیجه برجام معرفی کند.

انصاری تصریح می‌کند: چگونه می‌توان از کنار هماهنگی کامل ترامپ و رژیم صهیونیستی در مخالفت جدی با برجام و بازگشت آمریکا به آن، با جریان به ظاهر انقلابی این روزها که ترور را نتیجه برجام دانسته و در روزنامه‌ها و رسانه‌های خود، فرمان حمله به این شهر و آن کشور و کشتن این و آن می‌دهند، گذشت؟

او با بیان اینکه به عقیده وی دستگاه‌های اطلاعاتی کشور برای پیدا کردن سرخط حادثه ترور و حوادث دیگر پیشین، باید حداقل نیم‌نگاهی هم به افراد به ظاهر «سوپرانقلابی» و یا مراکز تبلیغی و رسانه‌ای و سازمان‌دهندگان برخی اقدامات عملی خودسر نیز داشته باشند، اظهار می‌کند: این افراد برخلاف سیاست‌های کلی نظام و خط‌ ‌مشی رهبر انقلاب اسلامی و برخلاف ضرورت عقل و شرع و منافع ملی، از هر حادثه برای تشدید اختلافات، تضعیف قوای سه‌گانه، نهادها و دستگاه‌های خدمتگذار مردم و برای ایجاد ناامیدی و بی‌اعتمادی در جامعه تلاش می‌کنند. [۱]

*این مسئله باید مورد توجه باشد که وقتی آقایان حاضر در ستاد مشترک دولت و اصلاحات؛ زمین و زمان را به برجام ربط می‌دادند و حتی از این می‌گفتند که آب خوردن و آلودگی هوا نیز به برجام و توافق نهایی با غرب ربط دارد؛ ‌ امروز اصلا نباید از این ناراحت شوند که افکار عمومی هر حادثه بدی را ناشی از برجام شکست‌خورده‌ی آقای روحانی و رفقای ایشان می‌داند.

در بحث سوپرانقلابی‌ها هم خاطرات مردم ایران مشحون از رفتارهای سوپرانقلابی رفقای آقای انصاری در فرو کردن پونز در پیشانی بدحجاب‌ها، بازجویی‌های خشن، دستگیری و شلاق زدن کارگردانان سینما، ممنوعیت ویدئو، بالا رفتن از دیوار سفارت آمریکا و... بوده است و اصولگرایان و چهره‌های حزب‌الهی هرگز در این فرایندها جایی نداشته‌اند.

پس باید پذیرفت که سوپرانقلابی‌های تاریخ ایران در واقع اجداد اصلاح‌طلبان و اسلاف فکری همان‌ها هستند.

و اما "نفوذ"...

نفوذ با هر ظاهر و مسلکی محال نیست اگرچه مشخص است که طمع دشمن بیشتر به دوستان چپ آقای انصاری که سابقه براندازی و نقشه کشیدن برای فتنه و اعتراض خیابانی دارند معطوف است یا به افرادی با ظاهر متدین و انقلابی!

مع‌الوصف از بیان این نکته نباید غافل بود که گویا آقای انصاری بهانه تازه‌ای برای عقده‌گشایی علیه نیروهای انقلابی و حزب‌الهی یافته‌اند زیرا ایشان چند سال پیش از وقوع ترور هم معتقد بودند که انتقادات رسانه‌ای از مراسم عمامه‌گذاری عجیب فرزند آقای حسن خمینی؛ ناشی از نفوذ اسرائیل و منافقین در سازمان "سپاه پاسداران" است! [۲]

***

قاتل زنجیره‌ای مأموران ناجا دوباره بازداشت شد!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران خبر داد: زیر گرفتن ۲ مامور پلیس توسط یک راننده خاطی در ورودی شهر کیاکلا در مرکز شهرستان سیمرغ صحت دارد و فرد متخلف بازداشت شده است.

سرهنگ رحیم باقری در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این حادثه دیروز(دوشنبه گذشته) رخ داد و متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و با بررسی مستندات و تحقیق؛ راننده متخلف بازداشت شد.

وی توضیح داد: خودروی متخلف یک دستگاه پراید بود که پس از ارائه مدارک و ورود به شهر کیاکلا، در مسیر بازگشت، دو ماموری را که در حال انجام وظیفه بودند با خودرو مورد حمله قرار داد.

به گزارش ایرنا، او تصریح کرده است:

"این راننده متخلف سابقه حمله با خودور به ماموران پلیس در شهر ساری را نیز دارد! "

بر اساس خبر ایرنا، مأموران ناجا که مورد حمله این فرد قرار گرفته‌اند دچار شکستگی اعضا و جراحت‌های شدید شده‌اند اما حال عمومی آنها مساعد است. [۳]

*مشخص نیست چرا مجرمی در این سطح که سابقه حمله به مأموران پلیس را نیز دارد؛ باز هم توانسته جرم خود را در کمال آزادی تکرار کند و مقصر این رخداد کیست...

ما قضاوت درباره این حادثه تلخ را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم...

چه اینکه همه می‌دانیم حمله به حافظان جان و مال و امنیت مردم موجب در هم شکستن اقتدار کشور و خلل در امنیت مردم می‌شود.

***

آنها در زمان دلار ۱۰ هزار تومانی و گوشت ۷۰ هزار تومانی هم از گرسنگی می‌نوشتند...

"مدعیان گرسنگی" چگونه آلت‌دست تحریم‌کنندگان شدند

فرشاد مؤمنی، از اقتصاددانان نزدیک به جریان چپ اخیراً در بخشی از یک مصاحبه با خبرگزاری ایلنا پیرامون تحریم‌ها گفته است:

"اگر کسانی بیایند و بگویند که تحریم‌ها بر اوضاع کشور هیچ نقشی ندارد در واقع این نوعی همکاری اعلام نشده با اهداف تحریم‌کنندگان محسوب می‌شود. دلیل مسئله هم این است که مردم ما که از نظر شرافت، نجابت و همراهی با نظام جمهوری اسلامی کارنامه بسیار درخشانی دارند، وقتی که از ناحیه بخش‌هایی از ساختار قدرت در چارچوب یک سلسله منافع پست سیاسی یا اقتصادی، مسئله‌ای به این اندازه بدیهی مورد انکار قرار می‌گیرد مردم را از جنبه‌های گوناگون دچار تزلزل و تردید می‌کند. بنابراین کسانی که تلاش می‌کنند تا آثار تحریم‌ها را بی‌مقدار جلوه بدهند مسئله‌شان معلوم است که مسئله نظام ملی نیست. مسئله، مسئله منافعی است که در شرایط عدم شفافیت، بستر را برای برخورداری‌های غیر متعارف، پرفساد و مشکوک فراهم می‌کند! "[۴]

*سخن آقای مؤمنی یک وجه دیگر هم دارد و آن اینکه گناه "سیاه‌نمایان و بزرگ‌نمایان" از مشکلات و تحریم‌ها نیز هرگز کمتر از گناه کسانی که تحریم‌ها را کاغذپاره می‌دانند، کمتر نیست... اگر بیشتر نباشد!

به سخن دیگر اینکه بایستی درباره "درصد واقعی اثر تحریم‌ها" با مردم صحبت کرد و خجالت نکشید از اینکه به افکار عمومی بگوییم بنا به اذعان تمام کارشناسان مبرّز کشور؛ این اثر هرگز بیش از میانگین ۳۰ درصد نیست.

ایضا چرا دوستان آقای مؤمنی طی ۷ سال گذشته دائما وعده "لغو تمام تحریم‌ها" را به مردم دادند در حالی که محرز بود دشمن هرگز تنها سلاح باقیمانده در دست خود یعنی تحریم‌ها را بر زمین نخواهد گذاشت.

و یا همچنین آیا حاضریم صادقانه به مردم بگوییم که مقامات آمریکایی خودشان اذعان دارند که تحریمِ بیش از این ایران ممکن نیست و یا تحریم بیشتر یک "ابزار روانی" است تا ابزار اجرایی!

واقعا چرا شخص آقای مومنی و دوستان ایشان در جریان چپ هرگز راجع به این حقایق بصورت عمومی و پر فشار با مردم صحبت نکردند و روزگار خویش را وقف پر اثر نشان دادن تحریم و سیاه‌نمایی از وضع موجود کردند!؟

ما در اینجا البته موظفیم حقایق دیگری را نیز با مردم در میان بگذاریم...

از اینکه همین آقایان در روزگار دلار ۱۰ هزار تومانی هم ابراز گرسنگی می‌کردند! [۵]

اما این در حالی بود که ایران در رتبه سیرترین کشورهای جهان قرار داشته و دارد. [۶]

حرف آقایان در آن روزها درست بود که امروز که مردم شاهد انفجار قیمت‌ها هستند ...

و یا مگر این شخص آقای مؤمنی نبود که ۲ سال قبل و در ایام دلار ۱۱ هزار تومانی و گوشت کیلویی ۷۰ هزار تومان و مرغ کیلویی ۱۳ هزار تومان اما از این گفت که میزان مصرف گوشت توسط مردم کم شده است! و این در حالی بود که مؤمنی حتی در همان روزها هم پاسخ نمی‌داد که اگر این ادعا صحیح است پس چرا میزان واردات و تولید گوشت در ایران چند صد برابر افزایش یافته که فقط میزان کمی از گوشت تولیدی نیز صادر می‌شود!؟ [۷]

این گزاره‌های تاریخی نشان می‌دهد که گناه سیاه‌نمایان نه تنها بزرگتر از سفیدنمایان است بلکه بسا که جرم آنها بوده که موجب ترویج ناشکری و سپس انفجار قیمت‌ها و اثرگذاری بیش از قاعده تحریم‌ها نیز شده است.

مجموعه وبلاگ مشرق طی چند سال گذشته دائما بر بیان مثبتات اقتصادی و دیالوگ حقیقی پیرامون شاخص‌های مثبت و البته منفی اقتصاد ایران با مردم تأکید داشته و قبل از دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ نیز این هشدار را مطرح کرده است که در پیامد سیاه‌نمایی از وضعیت کشور "فتنه اقتصادی" قرار دارد.

ما  این پرسش تحلیلی را نیز مطرح کردیم که چرا عمده سیاه‌نمایی از شرایط کشور توسط رجال حاضر در ستاد مشترک دولت و اصلاحات که اتفاقا باید مدافع وضع موجود باشند، صورت می‌گیرد!؟

***

1_ https://fa.shafaqna.com/news/1054733/

2_ mshrgh.ir/855005

3_ www.irna.ir/news/84130930/

4_ https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1003257

5_ mshrgh.ir/1130569

6_ mshrgh.ir/944980

7_ mshrgh.ir/927542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 54
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 45
  • US ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    40 51
    اگر اصلاح طلبان، در دقیقه نود به مصوبه خروج از برجام یا پروتکل الحاقی دیروز رای میدادند حتما و حتما به اقدام علیه امنیت ملی ، هم آوایی با صهیونیزم و حکام عرب و هدیه دادن به ترامپ متهم می شدند. آخر کدام عقل سلیمی نتیجه سه سال مقاومت را با یک اولتیماتوم یکماهه قبل از خداحافظی ترامپ، به باد میدهد؟ این یا حماقت است یا خیانت
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      26 19
      حالا بایدن اومده و همه چی را درست کرده یا هنوز نیومده بازگشتش به برجام بی خاصیت شده با تحریم های جدید ترامپ را به چیزای دیگه وابسته کرده. من موندم بعد از این همه بلایی که غربیا سر کشور آوردن این خوش بینی احمقانه کی می خواد تمام بشه
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      16 8
      اصلاح طلبان نتیجه مقاومت 8 ساله ملت ایران در دولت قبل را با برجام بر باد دادند زیرا به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریمهای ضد ایرانی فرو ریخته بود.
    • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      13 12
      اصلاح طلبان نتیجه مقاومت 8 ساله ملت ایران در دولت قبل را با برجام برباد دادند زیرا به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریمهای ضد ایرانی فرو ریخته بود.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      10 5
      حتما اصلاح (بخوانید افساد) طلبان به یک همچین مصوبه ای رای نمی دن که هیچ، طرح همچین موضوعی ولو شفاهی توسط هر کسی موجب تکفیر طراح میشه. بنابراین قیاس به نفس نفرمایید!
    • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      9 4
      بایدن: بدنبال طولانی تر کردن محدویت های هسته ای ایران هستیم.
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      12 8
      مصوبه مجلس تغییر موازنه قدرت به نفع ایران است و به معنای خداحافظی با تعهدات یکطرفه برجامی است.
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      13 7
      طرح راهبردی مجلس برای لغو تحریمها و صیانت از منافع ملی است کاسبان تحریم(اصلاح طلبان) چرا نگران شده اند ؟!
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      12 11
      تو نمیخاد از امریکا بیای اینجا حرف بزنی. اتفاقا مقاومت 3 ساله باعث شده که از شر این برجام بی فرجام خسارت محض داریم راحت میشیم به کوری چشم شما امریکایی هی خبیث
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      اصلاح طلبان همیشه مایه تفرقه بودند هرگز تحمل اتحاد مردم ایران را ندارند مماشات با چنین کسانی بیهوده است و اتلاف وقت و انرژی و سرمایه!!
  • مجید US ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    17 10
    سیاه نمایی تحریم سیر ترین مردم دنیا سختی معیشتی بر اثر برجام این همه تناقض در گفتار و بی اثر بودن تحریم ها خودتان فهمیدید چه گفتید ؟ !!
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      12 10
      به گفته خود روحانی فقط 20 درصد مشکلات کشور بدلیل تحریمهاست و 80 درصد مشکلات ناشی از سوء مدیریت دولت هاست.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    33 0
    واقعا یارو پلیس رو زیر گرفته و بعدم داشته ول میچرخیده؟!
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    17 1
    دستگاه قضا پاسخگو باشد
  • محمد IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    36 19
    اصلاحاتچی یعنی فریب ،دروغ ،تحریف و فتنه ولاغیر
    • GB ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      0 0
      اوف بر برشما وهم بر اصطلاحات. پدرملت رو درآوردید.
  • مژگان IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    20 28
    یک مسئله عجیب که حتی شخصی معمولی و عادی را به فکر وادار میکند این است که چرا درست در زمانهاییکه حرف از ادامه برجام و یا گفتگوی سر این مسئله پیش می اید و اینکه همه عکس العمل حکومت ایران نسبت به ترور مسئولین و نخبگان را میدانند که چشم در برابر چشم و انتقام و... است باز هم یه مسئول ترور میشود و این ثابت میکند حتما کار کسانیست که عکس العمل انتقامجویانه ایران را میخواهند و نه اشتی صلح و تفاهم . شاید هم داخلی باشد کسانیکه به جهت تعصب کورکورانه حاضر با ایجاد روابط با بعضی کشورها نیستند کینه ای قدیمی سیاست چهرهای دورو دارد
    • هم وطن IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      13 8
      فرض کن پسر همسایه شما بزند برادر شما را در آستانه آشتی از یک دعوای قدیمی بکشد(دور از جان برادرتان و برفرض محال)..... آیا بازهم از این حرفا می زدی ....و آشتی می کردی چون قلدر کوچه است... این یک مثال بود....خواهر من چرا خوتان را گول می زنید......
    • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      14 11
      ادامه برجام !!! خود بایدن گفته که تحریم ها رو برنمی داره و دنبال تحریم های هوشمندانه تر هم هست و می خواد که ایران علاوه بر هسته ای ، از برنامه موشکی و منطقه ای دست بکشه . در ضمن بایدن معاون اوباما بود تو دوره ی اوباما هم چهار نفر از دانشمندان هسته ای مون ترور شدند و با ساخت داعش به سوریه و لیبی حمله کرد و از همون فردای برجام اوباما تحریم های بیشتری علیه ایران اعمال کرد و به هیچ کدوم از تعهداتش عمل نکرد .
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      8 13
      هدف ترورها تکمیل فشار حداکثری و کشاندن ایران پای میز مذاکره برای امتیازگیری بیشتر و کند کردن روند پیشرفت هسته ای کشور است.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    16 7
    برجام ذوق‌مرگی برا هیچ بود.
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      15 5
      احسسسسسسسسسسسسسسسسنت
  • ناشناس IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    13 12
    جناب انصاری ! ترامپ مخالف برجام نیست، او فکر می کند چون ایران حاضر شده برجام را بپذیرد حتما با فشار بیشتر حاضر می شود دست از آرمان های انقلاب هم بکشد و به همین دلیل از برجام خارج شد تا با تحریم بر ایران فشار بیاورد اما قبلا با اروپا قرارداد بسته بود که نگذارند برجام از سوی ایران لغو شود که موفق هم شد.
  • LB ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    17 0
    هر کشور دیگری بود الان طرف هفت کفن پوسونده بود و کارش به دادگاه هم نمی کشید. مگر مامور راهنمایی فرزند این ملت نیست؟ مگر وارداتی است؟ یک وحشی بیاید زیرش بگیرد و برود ازاد بگردد؟ هر کشور دیگری بود در همان جرم اول با تیراندازی آبکشش میکردند
  • DE ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    12 4
    مجید انصاری، از فعالان اصلاح‌طلب می‌گوید: به اعتقاد من ساده‌انگاری است که تصور کنیم آمران و عاملان این جنایت هولناک برای مراحل بعد از انجام ترور برنامه‌ریزی نکرده باشند. همانگونه که ما برای بعد از رای آوردن احمدینژاد برنامه ریزی کردیم و فتنه ۸۸ راه انداختیم که تا چند نسل دیگر ضررهای زنجیرهای آن جبران نخواهد شد.زیرا تا قبل از فتنه ما ایران از لحاظ ثبات سیاسی و امنیتی و....در جهان کم نظیر بود.
  • محمدمهدی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    14 8
    مشرق جان خدا قوت ؛ مطالب خوب و بجاست فقط یه نکته؛منظور شما از بالا رفتن دیوار سفارت همون انقلاب دومی هست که امام فرمود دیگه؟! به نظرم اولا همه ی اون اقدام انقلابی رو به اسلاف و اجداد افساد طلبان ربط ندید چه بسا شهدای بزرگی بین اولین نفراتی که از دیوار سفارت بالا رفتن هستن که سرآمدشون حاج محسن وزوایی بود و بعد اینکه لفظ بالا رفتن از دیوار سفارت برای این اقدام یه مقدار تحقیرآمیزه ! ممنون از مطالب خوبتون یاعلی
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    18 1
    مجید دلبندم با 60000 رای از تهران
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    17 1
    باید قدرت اجرایی از دست اصلاح طلبان گرفته شود اینها جز بدبختی برای مردم و مانع پیشرفت ایران اسلامی هستند انقلابیون دست به کار شوند
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    12 1
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر منافق
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    14 4
    ملت ایران از اصلاح طلبان خیری ندیده اند
  • بی نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    10 3
    همه چی خوب و خوشه همی چی ردیفه البته برای امثال شما .مردم رو اصلا درک نمیکنید خیلی ها گرسنه اند البته ربطی به دلار نداره این از بی عرضه بودن شماست
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
      6 2
      از آلبانی چه خبر؟
  • پهپاد IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    11 5
    دیشب در سریال "خانه امن" کمال جمله ای به داعشی گفت که خیلی کاربردیه: همیشه بدهکاران، طلبکارند. این آقایان وقیح و بد سابقه تا روز قیامت خود را طلبکار ملت و نظام می دانند. انتظار غیر از این نداشته باشید آقای انصاری! یادمان نرفته شما در فتنه 88 کف خیابان بودی و فتنه گران را تشویق به ادامه شورش میکردی. اینکه آقای رییس جمهور امثال شماها را در کابینه پُست داده، این هم حکایت دارد.
  • فیروز IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    5 0
    با سلام من به عنوان یک مخاطب دلیل این سطح تجری مجرمان را نتیجه تصمیمات قضایی و مجازات های بازدارنده می دانم
  • سلام IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    6 6
    بنده حقير عاجزانه از رهبري استدعا مي نمايم تا اين ( انصاري ) از مجمع تشخيص اخراج كند تا دلمان خنك شود از اراجيف ايشان .
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    5 7
    به عقیده وی(مجید انصاری) دستگاه‌های اطلاعاتی کشور برای پیدا کردن سرخط حادثه ترور و حوادث دیگر پیشین، باید حداقل نیم‌نگاهی هم به افراد به ظاهر «سوپرانقلابی» و یا مراکز تبلیغی و رسانه‌ای و سازمان‌دهندگان برخی اقدامات عملی خودسر نیز داشته باشند، اهای مجید انصاری اگر می خواهی سوپر انقلابی ها را بشناسی برو فیلم 29 خرداد 88 را ببین کی با فریاد وهیاهو مردم را در خیابان ازادی به شورش دعوت می کرد وبا عث خوشحالی رژیم صهیونیستی شد بطوری که این رژیم انها را پیاده نظام خود خواند البته این سوپر ضد انقلاب کسی نبود جز مجید انضاری یار وغار ترامپ.
  • ملت IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    3 6
    اخر برجام را به چه قیمتی میخواهید نگه دارید منتظر بایدن بودن هم فریب دادن خود است هشت سال بی فایده ودل مشعولی را تمام کنید دیگر تحریم نیست که انجام ندادن کاری شده که بحرین امارات وعربستان حقیر به ما امر ونهی میکند ذلت بس است به ملت مقاوم ایران که باعث مقاومتش باعث تعجب دوست دشمن شده اعتماد کنید چیزی از شما کم نمیشود ذلت وتحقیق ملت بس است
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    9 0
    كسي كه خودش را به خواب زده نمي شود بيدار كرد!!!
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    6 6
    بابا شما اصلاح طلبا چیزی از جون ملت می خواهید؟! خودتون با برجامتون برید. آقای انصاری پر رو ملت که به تو رای نداد. دیگه چی می خوای؟!
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    7 8
    خود محور تر از سران اصلاحات سراغ نداريم،خودشان معيار صحت وسقم مسائل جاري وسياسي كشورند!!!
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    3 3
    براصلاح طلبهای وطن فرورش
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    10 4
    اثر تحريم ها نهايتا ٣٠ درصد هست !!!!!! واقعا خودتون هم به اين حرف باور داريد ، در زمان احمدي نژاد به اصطلاح انقلابي هم ٣٠ درصد بود
  • ناشناس IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 0
    مرگ بر اسرائیل مرگ یر امریکا .مرگ بر وطن فروش های داخلی . الان یه مرد روانی با ماشین زده به پلیس ها .بعضی بازیگران نظری ندارند . فقط بلدن هر چی مخالف این کشور باشه ورراجی کنند .حالم ازشان بهم میخوره
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    3 4
    لطفا سوابق درخشان این طلب کار پر ممدعا برای امثال من فراموش کردم که ایشان چه دسته گلهایی را به باد داده است بازگوکنید تا لااقل خودش فتیله را پایین بکشد و بداند که همه می سناسند این .... را
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 2
    مواد خارج از اختیارات امضاء کنندگان ایرانی در توافق برجام توصیف کیفری برای تیم دیپلماسی ایران در ایران رادارد - ازجمله نادیده گرفتن تیم دیپلماسی ایران به عدم اختیارات دولت ایران بر نیروهای مسلح ایران ؛ که در متن برجام خارج از اختیاراتشان متعهد به حضور اجانب در پادگانها و.. که دولت هیچ محمل قانوننی برای آنجاها ندارد - لذا ترک قانون منجر به جرم در حقوق کیفری ایران برای دیپلماتهای امضآء کننده برجام وجود دارد - محاکمه کیفری آنها جزء مطالبات ملی از مدعی العموم دادستان کل محترم کل کشور است.
  • DE ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 0
    وکیل مدافعان امریکا خاموش!
  • رضا IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    3 2
    حقيقتاً مرحبا جناب انصارى ، دقيقاً درست فرموديد . جناح به ظاهر انقلابى خيلى هزينه گذاشته روى دست مملكت ، از اشغال سفارت عربستان و انگليس تا پرتاب سنگ و مهر و دمپائى به رئيس مجلس وقت ، يك مشت آدم مشكوك و مواجب بگير
  • ترابیان US ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    5 1
    درود بر مجلس انقلابی که دیروز بعد از ۸ سال به بلاتکلیفی صنعت هسته ای توسط افساد طلبان وطن فروش پایان داد برای همین ناراحت هستند چون باعث رنجش اربابانشان نتانیاهو و بایدن شد
  • حسن IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 0
    بر هرچی وطن فروش از هزاران سال پیش تا امروز
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    1 1
    یک کلمه،همه اصلاح طلبان مخصوصا اونایی که در دولت و مجلس حضور دارند به جای پاسخگویی به عملکرد خودشان از همه طلبکارند!!!
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    باید امام زمان بیاد باید دعاکنیم اقا بیاد
  • بهنام IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    حمایت از نیروهای انظتامی وظیفه خودم می دونم
  • ناشناس IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    2 0
    پیشنهادمیشودکه این مجرم سابقه داردرحمله به پلیس ونیروی انتظامی را،،یک دستش راازبالای آرنج قطع کنیدوآنگاه آزادش کنیدتاحالش جابیاد.
  • محمدرضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 0
    انشاالله قوه قضائیه سال هزاروچهار صد برای بعضی ازاین اقایان جلسه تشکیل بده واز انها به خاطر خیانتها شون جواب بخواد نباید خون شهید سلیمانی وشهید فخری زاده به هدر بره برجام چه گندی بود ؟ پروتکل الحاقی چیه؟ سال جهش تولید چه کردید؟ وهزاران سوال دیگه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس