ویژه ها

دولت آمریکا قاتل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. ملت ایران با قاتلان حاج قاسم مذاکره نمی کند، بلکه لحظه شماری می کند تا موعد «انتقام سخت» فرا رسد.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

**باید با آمریکا مذاکره کنیم، چه ترامپ پیروز شود چه بایدن

«فریدون مجلسی» دیپلمات سابق که اکنون خانواده اش در آمریکا اقامت دارند در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «به دنبال بدعهدی کشورهای اروپایی ایران نیز تعهدات خود را در برجام کاهش داد و این امر سبب شد تا ایالات‌متحده بهانه‌هایی به دست بیاورد تا امروز مدعی شود می‌تواند از مکانیسم ماشه استفاده کند…صحبت‌های روز گذشته ترامپ مبنی بر اینکه با ایران به توافق خواهد رسید به آن معناست که با ایران درگیر نخواهد شد و خواهان مذاکره است. تابه امروز ترامپ بازنده انتخابات است و اگر خود را نتواند تا روز انتخابات جایگاه خود را ارتقا دهد تمامی این احتمالات از بین می‌رود، هر چند احتمال آن وجود دارد که با برخی اعمال خاص بتواند آرای بیشتری کسب کند، اما باید منتظر انتخابات ماند».

مجلسی در ادامه گفت: «احتمالا ایران نیز پس از انتخاب هر شخصی صرفا پیشنهاد بازگشت به برجام و مذاکره از آن طریق را خواهد داد. آنچه اهمیت دارد این است که باید برای هر قدمی و هر اظهارنظری با فکر و با برنامه پیش رفت تا در این روزها هیچ بهانه‌ای به دست آمریکا نیفتد تا از آن علیه ایران استفاده کند. امروزه روی یک طناب باریک حرکت می‌کنیم که برای رسیدن به انتها آن و منطقه امن باید چند هفته با احتیاط بر روی آن گام برداریم».

این فعال سیاسی اصلاح طلب مدعی شده است که چه ترامپ مجددا رئیس جمهور آمریکا شود و چه بایدن، در هر ۲ حالت، ایران پیشنهاد مذاکره مجدد را مطرح خواهد کرد.

وی تاکید کرده است که اقدامات ضدایرانی آمریکا به دلیل این است که «ما خودمان به آمریکا بهانه دادیم»! و باید تلاش کنیم که هیچ وقت بهانه به دست آمریکا ندهیم!

این ادعا در حالی است که اتفاقا موضوع «بهانه های آمریکا» دقیقا «نقاط پیشرفت و امنیت ایران» است. صنعت هسته ای ایران، دانش فضایی، صنعت موشکی و دفاعی، مبارزه ایران با تروریسم در منطقه و...اینها همگی بهانه های آمریکاست؛ آیا عقل سلیم می پذیرد که برای رفع بهانه های آمریکا، همه این توانمندی ها را تعطیل کنیم!؟ اگر بر فرض محال تمامی این توانمندی ها را هم اجرا کنیم، آیا بهانه های آمریکا تمام می شود!؟

اصلاح طلبان هر روز بر لزوم مذاکره با آمریکا تاکید می کنند؛ گویی هیچگاه ایران با آمریکا مذاکره نکرده است. گویا هیچ توافقی تحت عنوان برجام وجود نداشته است!

همین ۵ سال پیش در قلب راکتور هسته ای کشورمان- که با همت جوانان متخصص بنا نهاده شده بود- بتن ریخته شد. دولتمردان و فعالین اصلاح طلب تاکید کردند که ازای محدودیت های گسترده در صنعت هسته ای، تمامی تحریم های ضدایرانی از جمله تحریم های نفتی، بانکی، مالی، پتروشیمی و تسلیحاتی، لغو خواهد شد و نه تعلیق.

دولتمردان و فعالین اصلاح طلب تاکید کردند که «دولت های بعدی در آمریکا به هیچ عنوان نمی توانند از برجام خارج شوند» و «مردم آمریکا نمی گذارند رئیس جمهور بعدی، برجام را از بین ببرد» و «آمریکا به دلیل پرستیژ بین المللی خود هیچگاه از برجام تخطی نمی کند» و «امضای وزیر خارجه آمریکا تضمین است» و «آمریکا قول داده که تعهدات خود را انجام دهد» و «ما آقای اوباما را فردی مودب! و باهوش! یافتیم» و...

اما در نهایت، برجام هم در دولت اوباما و هم دولت ترامپ بارها و بارها به صورت فاحش نقض و لگدمال شد.

دولت آمریکا قاتل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است. ملت ایران با قاتلان حاج قاسم مذاکره نمی کند، بلکه لحظه شماری می کند تا موعد «انتقام سخت» فرا رسد.

** اجرای حکم «اعدام» نشانه میل به استبداد است!

«احسان شریعتی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه شرق گفت: «این سؤال مطرح است که آیا در نیروهای مشروطه‌خواه -‌اعتدالیون و انقلابیون‌– میل به استبداد وجود نداشته؟ به نظر من وجود داشته است. رادیکالیسم و ترورهایی که صورت می‌گرفته -‌مثلا تقی‌زاده به این متهم بود که در ترورهایی دست داشته- یا حتی اعدام شیخ فضل‌الله و اصل اعدام‌کردن و اینکه باید اعدام کنید یا باید ترور کنید یا فلان‌گونه خشونت، اینها یک میل به اقتدارگرایی و استبداد را نشان می‌دهد که بعد نهایتا به حمایت از رضاخان می‌انجامد».

روزنامه اعتماد نیز در گزارشی با عنوان «مجازات امضای یک بیانیه» نوشت: «روزگار غریبی است. چند نفر برای حضور در تجمع‌های اعتراض به بنزین ۳ برابر شده، در انتظار اجرای حکم اعدام هستند و بعضی که شاید نظاره‌گر این حوادث بوده‌اند در انتظار تخفیف مجازات اعدام. عده‌ای هم که نه در تجمع‌ها حضور داشته‌اند، نه در شلوغی‌ها و نه از زور فقر، ناخنکی به اجناس یک فروشگاه زنجیره‌ای زده‌اند و نه حتی از دلهره افزایش قیمت بنزین برای موتورها و ماشین‌های‌شان - که تنها محل کسب درآمدشان است -  به خیابان آمده‌اند، بلکه تنها به جرم امضای یک بیانیه به حبس محکوم می‌شوند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت: «احکام سنگین برای معترضان آبان تا مجازات نویسندگان و امضاکنندگان بیانیه به عنوان مسالمت‌آمیزترین راه اعتراض نشان می‌دهد که ممکن است تلاش شود تمام شریان‌های اعتراض - خواه مسالمت‌آمیز و خشونت‌پرهیز و خواه خیابانی و خشن - را مسدود شود. موضوعی که احتمالا به‌دلیل پیش‌بینی‌های امنیتی از بحران یا بحران‌های پیش ‌رو و برای مقابله زودهنگام با آن است. بی‌توجه به آنکه این راه علاج واقعه پیش از وقوع نیست؛ بلکه تنها به هرچه بسته‌تر شدن فضا و سوق دادن جامعه به سوی رادیکالیزم می‌انجامد».

احسان شریعتی در مصاحبه مذکور تاکید کرده است که «اصل اعدام کردن و اینکه باید اعدام کنید، نشان دهنده میل به استبداد است»!. روزنامه اعتماد نیز با مظلوم نمایی از اغتشاشگران مسلحی که اماکن عمومی را آتش زده و انسان های بی گناه را قربانی کردند، در لفافه اجرای حکم اعدام را اقدامی ظالمانه جا زده است.

پیش از این «محمد صالح نیکبخت» حقوقدان اصلاح طلب که سابقه حمایت از گروهک تروریستی «عبدالمالک ریگی» را در کارنامه خود دارد، در یادداشتی در روزنامه اعتماد با دفاع از «محمدعلی نجفی» - قاتلِ یک زن- نوشته بود: «شخصیت نجفی و سوابق درخشان مدیریتی وی به صورتی نبوده که تحت تاثیر احساسات بخواهد مبادرت به این عمل مجرمانه کند. ضمن آنکه اجرای حکم قصاص، خون ریخته شده و تاثیر و تألمی که برای خانواده مقتول به وجود آمده را بر نمی‌گرداند و جبران نمی‌کند...عفو متهم توسط خانواده مقتول می‌تواند نشانه‌ای باشد از حرکت در مسیر توسعه‌یافتگی و بلوغ کشورمان».

در تیرماه سالجاری روزنامه های اصلاح طلب با تیترهایی از جمله  «دست نگه دارید»، «انتظار برای توقف یک حکم»، «حکم اعدام قابل تغییر است»، «انتظار از قاضی القضات»  و...همصدا با ترامپ، رسانه های ضدانقلاب و منافقین از سه سارق مسلح و آشوبگر حمایت کردند.

ترامپ با انتشار یک توئیت مدعی شد که ایران نباید سه سارق آشوبگر مسلح را اعدام کند. این در حالی است که وی همین چند هفته پیش پس از آنکه قاضی دادگاه استیناف در آمریکا حکم اعدام «جوهر سارنایف» را که در سال ۲۰۱۳ به همراه بردار بزرگترش در بمبگذاری مارتن بوستون مشارکت داشت لغو کرد، دونالد ترامپ این اقدام را "مضحک" توصیف کرد. گفت: «این خنده‌دار است. او جانوری است که افراد بسیاری را کشت و باید اعدام شود».

فعالین جریان اصلاح طلب پیش از این بارها به حکم اسلامی قصاص که در تمامی ادیان الهی نیز وجود دارد و به تعبیر قرآن کریم «حیات‌آفرین» است- وَلَکُمْ فِی الْقِصَاصِ حَیَاهْ یَا أُولِی الْأَلْبَابِ- (۱۷۹بقره) - حمله کرده و آن را «اقدامی غیرانسانی»! نامیده بودند!

این در حالی است که حکم اسلامی قصاص تضمین‌کننده جان انسان‌های بیگناه و تامین‌کننده امنیت جوامع است و کسانی که قصاص قاتل را ناموجه قلمداد می‌کنند،  برخلاف پُز به اصطلاح اصلاح طلبانه و بشردوستانه که می‌گیرند، از رواج قتل و جنایت دفاع کرده و بین قاتل که مرتکب ظلمی بزرگ شده است و مقتول که بی‌گناه کشته شده است، جانب قاتل را گرفته و قاتلان را به ارتکاب جرایم بعدی تشویق می کنند!

اخیرا حکم دادگاه برخی از امضاکنندگان بیانیه موسوم به «۷۷ امضا» صادر شده است. در آبان سال گذشته، بی تدبیری در بخش هایی از دولتِ اصلاح طلبان در کنار برنامه ریزی گسترده دشمن در پشتیبانی از اغتشاشات خیابانی، منجر به قربانی شدن تعدادی از هموطنانمان شد. اما جریان اصلاح طلب به عنوان بانی وضع موجود و متهم اصلی اتفاقات آبان ۹۸، ژست شاکی و منتقد به خود گرفت و با سیه نمایی مطلق وضعیت کشور، مردم را به آشوب خیابانی تشویق کرد.

** سرانجام اجرای ۹۵ درصدی دستورات FATF چه شد!؟

«لعیا جنیدی» معاون حقوقی رئیس جمهور در مصاحبه با روزنامه ایران در پاسخ به این سوال که «شما قبلاً درباره موضوع FATF در یک برنامه تلویزیونی هشدارها و خطراتی را گوشزد کردید. الان به‌نظر می‌رسد آن نگرانی‌ها و هشدارهایی که بابت عدم تصویب این لوایح داده بودید محقق شده است؟ » گفت: «بخش‌هایی از آن متأسفانه اتفاق افتاده است. ما گرفتار محدودیت‌های بیشتری شدیم؛ فراموش نکنید الان اقدامات مقابله‌ای که برگردانده شده، نحوه اجرای آنها به صلاحدید دولت‌هاست و بنابراین دست آنها بازتر است. اما ممکن است در چند اجلاس‌ بعدی درباره نحوه اعمال هم ورود کنند و گروه اقدام مالی به طور دقیق محدودیت‌ها را مشخص کند».

جنیدی در ادامه گفت: «ما سعی می‌کنیم که با سطحی از بینش به این ماجرا نگاه کنیم، پیش‌بینی کنیم و به مراجع و ارکان مختلف توجه دهیم. ما ضامن انجام وظیفه خودمان هستیم و آنچه را درست می‌دانیم می‌گوییم. حالا اینکه چه تصمیمی گرفته شود، بحث دیگری است».

حامیان اف ای تی اف اینگونه وانمود می کنند که هیچ اقدامی در راستای همکاری با این سازمان بین دولتی از سوی ایران انجام نشده و اگر در آینده این همکاری کلید بخورد، چنین می شود و چنان...

برخلاف این ادعا،  دولت روحانی در سالهای اخیر بیش از ۹۵ درصد دستورات FATF را اجرا کرده است. اما علیرغم اجرای تمام و کمال دستورات، کوچکترین قدمی از سوی این سازمان برداشته نشده استدقیقا شبیه ماجرای برجامدولت روحانی به صورت پیش دستانه تمام تعهدات خود را به صورت نقد انجام می دهد، سپس به انتظار می نشیند تا طرف غربی به وعده هایش عمل کند. اما هیچ خبری از اجرای آن وعده ها نیست. با اینحال حامیان این رویکرد خسارت بار، با طلبکاری انگشت اتهام را به سوی منتقدان دولت نشانه می روند!

علاوه بر این، پیش از این دولتمردان و فعالین اصلاح طلب تاکید داشتند که وظیفه FATF (یکی از بازوهای وزارت خزانه داری آمریکا) مبارزه با تروریسم و پولشویی است. اما در زمستان سال گذشته و پس از اقدام تروریستی دولت جنایتکار آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، FATF هیچ واکنشی نشان نداد. این در حالی است که آمریکا یکی از اعضای FATF بود و به اذعان تحلیلگران آمریکایی، این اقدام جنایتکارانه مصداق تروریسم دولتی بود.

پیش از این ظریف صراحتا اعلام کرده بود که «نه من و نه آقای رئیس جمهور، تضمین نمی دهیم که با پیوستن به FATF، مشکلات رفع شود».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 124
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    96 75
    بازهم نزدیک ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری شدیم و این جماعت داعشی افسادطب علم دروغین حمایت از حقوق بشر و حق شهروندی را بلند کردند که هم از مردمی که کم بهره از سواد رسانه‌ای هستند رأی گدایی کنند هم ترحم اربابان غربیشان را برای حمایت برانگیزند
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      46 6
      13:46 درسته، از قدیم گفتن خلایق هرچه لایق، البته اشکالش اینه که تر وخشک باهم میسوزن!
    • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      39 11
      تنها فایده برجام نافرجام این بود که به مذاکرات بی حاصل و فرسایشی 12 ساله بین ایران و غرب پایان داد.
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      48 5
      آیا بازهم امضاء جان کری تضمین است ؟!!!! خخ
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      27 4
      تضمین جان کری پای ننگنامه برجام عجیب ترین تضمین تاریخه. نشست بالای برجام به خط بخطش ، این شد تضمین ؟!!!!!!!
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      15 27
      برجام مقدس نشون داد که مذاکره بسیار کارسازه و حت یمیتونه تحریک های تسلیحاتیتون رو لغو کنه و باهاش برید ترقه بخرید.دقیقا باید با امریکا مذاکره کنیم با تمام دولت هاش.به جای کارهای بی حاصل و نشست های بی حاصل و دیدار های بی حاصل با کشورهای بی حاصل باید با اصل کاری جهان مذاکره کنیم
    • ایرانی IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      24 21
      اینها حاضر هستند برای اینکه پولشون رو دو برابر کنن برن پای ترامپ رو هم ببوسن. ولی غلط می کنید این کار رو بکنید و بخواهید عزت ایرانی رو زیر پا بگذارید. ما ملت امام حسینیم ( هیهات منا الذلة ) حاضریم از گشنگی بمیریم ولی با ذلت زندگی نکنیم. مرگ بر کوفی صفتان مرگ بر شمر صفتان مرگ بر حرمله صفتان مرگ بر دنیاپرستان کوردل
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      12 7
      مذاکره بجای خود، انتقام هم بجای خود. همچنانکه امام دستور مذاکره با صدام را داد.
    • م IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      4 7
      حضرت اقا میگه من تا اخرش از روحانی حمایت میکنم.
    • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      9 1
      کاسبای برجام ، در خفا و علن مذاکره کاسبی دارن . باید و نباید رو برای خودشون تجویز کنن . برید بمیرید به پای اونها بدرک اسفل
    • CA ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      14 4
      بزرگترین حق شهروندی و حقوق بشر و هر چیز دیگه مگه این نیست که مردم اجازه ندهند اقتصاد خوابانده شود ولی در تمامی کشورهای لیبرال به مدت چند دهه جهت دوقطبی سازی یعنی ایجاد یک قشر فوق ثروتمند قلیل و یک جمعیت کثیر فوق العاده فقیر اوراق قرضه فروختند تا یک جامعه دو قطبی شدید بسازند. در واقع تمامی حقوقی که تعریف میکنند جهت این دوقطبی سازی هست جهت ساختن یک جمعیت فلاکت زده بدبخت بیخانواده و بی و پدر و مادر! دقیقا مثل جنگ جهانی دوم! خب چه کسی این کار به این اندازه را میتواند انجام دهد اگر حقوق بشری حقوق شهروندی حقوق زنی و یا چیزی دیگر وجود داشته باشد! برای همین خیلی از کشورها الان بدهکار هستند در‌واقع خود را بیشتر بدهکار کرده اند تا اسیر اثرات موجی حاصل از این دوقطبی سازی کشورهای دیگر نشوند! آیا اسم این فلاکت ذرت شما میتوانید حقوق بشر و یا هر چیز دیگری بگذارید به جز برده داری مدرن مطلق! دنیای لیبرال دنیای تروریسم فاشیسم برده داری روسپی گری و راسیسم فمینیسم و نفرت پراکنی و غیره هست. برای همین کشورهای مستقل تصمیم به ضربه مغزی کردن لیبرالیسم دارند و تا رسیدن به این هدف از پای نخواهند نشست.
    • حسین IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      6 1
      دمت گرم
    • CA ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 4
      ۲۱:۰۸ این چرت پرت ها رو از کجات در میاری، من اینجا سال هاست دارم زندگی میکنم ، همه حرفات چرند به تمام معناست، آدم اول بره یک کم مطالعه کنه بعد بیاد نظر بپرونه ، بد نیست به خدا
  • محمد IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    54 43
    لعنت بر مغز های آلوده به ویروس لیبرالیسم
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      33 11
      اگه اینها مغز دا‌شتن که لیبرالیست نمی‌شدن!!
    • آریایی اصیل IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      32 32
      من آمریکا را دوست دارم
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      4 25
      درود بر لیبرال دموکراسی جهان بینی غالب تاریخ
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      20 7
      اصلاح طلبان تهوع آور کاسبان مذاکره با یانکی ها!!!
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      11 3
      خطاب به آریایی اصل و ١٦:٠٠ خاک تو سر هر جفتتون
    • IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      9 2
      بروید مذاکره شش دانگ ایران را هم بنام امریکا بزنید بعد خواهید گفت برای اینکه بهانه را از امریکا بگیریم نام ایران هم را باید عوض کنیم
    • IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      8 4
      ای کاش مذاکره هم بلد بودید باز یک چیزی متاسفانه مذاکره هم بلد نیستید رفتید صلح امیز هسته ای را بتن ریزی کردید برای هیچ !!
  • پیمان زرتشت IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    35 9
    همون اول متنو خوندم اینقد از در دریوزگی حرف زد که امپرم رفت بالا و بقیشو نخوندم. ای تف به ذاتتون تف به هر چه ادم لیبرال تف به خاینین و تفوذیها
  • NL ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    88 14
    ملت ایران با قاتلان حاج قاسم مذاکره نمی کند رفراندوم برگزار بشه ملت خودشون تصمیم بگیرن البته اگه ملت رو ادم حساب می کنید
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      10 9
      با صدام بعد از ۸ سال جنگ مذاکره کردیم
    • سامان IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      4 6
      اقا ما تو اعلام نظر تو يه سايت هم ازادي نداريم چي ميگين سما نه خودمون بلديم درست صبحت كنيم نه اجازه اعلام نظر مخالف داريم واقعا يك بار براي هميشه بايد با نظارت بين المللي جمهوري اسلامي و مذاكره به راي گذاشته بشه كه روي بعضيا كم بشه ولي عمرا نميزارن چون نتيجه معلومه معلوم نبود ميزاشتن
    • کسری US ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      9 3
      آره احمق هایی مثل تو تو جامعه زیادن و مطمئنا به توله پهلوی یا یه خری مثل اون رای میدن. صد سال سیاه معلومه رفراندوم برگدار نمیشه به خاطر ابله هایی مثل شما
  • علیرضا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    13 6
    دیگه آمریکا محتاج مذاکره نیست خودش صادر کننده نفت شده اتقاقا خاورميانه آتش هم بگیره بسودش هست
  • علی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    12 9
    هرگونه توافقی زیر بار تهدیدهای مکرر آمریکا چیزی جز تسلیم و قبول شکست نخواهد بود .! توافق میکنیم اما نه به هر قیمتی .
  • رضا IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    23 8
    کسی از مردن مردان مملکتش خوشحال نمیشود وفراموش نمیکند ولی امروز هرروز غروب خیلی از مردان مملکتمان خجالت میکشن شب برن خونه بخاطر جیب خالی شما شاید حمدالله جیبتان پر هست ونمیدانید جیب خالی وشرمنده خانواده بودن بخدا از مردن خیلی بدتراست
    • ارتش شیعیان لرستان بزرگ IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      4 5
      دقیقاً.
  • تام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    18 8
    اقای مجلسی و شریعتی شما در حد یک عقب ماند ه ی شدید ذهنی سیاسی هستید
  • ما IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    11 10
    شما غلط کردی عقب مانده ذهنی
  • ناصر الدین شاه IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    14 5
    چقدر آمریکا توی ایران پادو داره،آدماش توی ایران یک میخ رو به نعل می کبند ویکی به درب،چقدر گرفتین حالا،مثلا خودتون رو عقل کل نشون میدین،که نظام باید برای ماندن گوش بحرف شما بده،درود بر سید علی خامنه ای که هرچه شما می بافید،او یکتنه همه رو پنبه میکنه
  • ایرانی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    9 3
    فریدون مجلسی شما به همون کشور خوک و شراب عادت داری پس بشین زندگی کن و عشق و حال کن واز طرف ملت ایران این فضولی به تو و امثالهم نیومده
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    7 2
    آمریکا هم پول دارد وهم زورومنطق هم ندارد تنها راه موازنه برای توافق. قوی شدن است.اگر ضعیف باشی زیر توافق می زند که تاکنون چنین بوده است.هرکس سرسفره آمریکا بنشیند ضمن اینکه یک دستش درسفره است باید یک دستش را به بنا گوشش بگذارد تا از خوردن سیلی درامان باشد.
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    17 6
    امریکا در حال فروپاشی است وجایی در دنیا ندا رد که ما با ان مذاکره کنیم حماقت است
  • ماریه IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    8 2
    چرا یک عده فقط حقوق قاتل را در نظر می گیرند چرا برای از دست رفتن زندگی مقتول هیچ سخنی نمی گویند کمی انصاف داشته باشید . اشوبگر و قاتل باید اعدام شوند. ترحم بر پلنگ تیز دندان - ستمکاری بود بر گوسفندان
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    6 1
    اصلاح طلبهاهمیشه بددین وبی دین بودندتعارف نمنیم اصول گراها متظاهروریاکار کارقحطی مارشناس به جایی رسیده اصلاح طلب فراری مقیم آمریکا خط وربط تعیین میکند؟
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    11 1
    نوکران امریکا دستور دارند که اگر شده با فدا کردن خود نوعی اشوب و تحریک در جامعه ایجاد نمایند. راه مقابله با این خائنین تصویب قانون منع مذاکره و خرید و هر گونه ارتباط با امریکا و نیز بستن قرار داد های نظامی و تسلیحاتی و تجاری با دوستانی مانند روسیه و چین وکره شمالی و هند و 0000 است
  • ناشناس IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    6 2
    ما دیگه با آمریکا نمی خوایم مذاکره کنیم لال شود زبانی که بعد از حاج قاسم سلیمانی حرف از مذاکره با آمریکا می زند
  • امیر IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    8 4
    هیچ انسان غیرتمند و ایراندوستی با آمریکای تروریست مذاکره نمیکنه
  • Ali IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 1
    از دوستي با شرق گدايي نصيب ما شد از دوستي با غرب چي نصيبمون بشه خدا عالمه
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    8 3
    لعنت به تو وترامپ خواب مذاکره رو ببینی بعد از شهید سلیمانی غلط کنه کسی که حرف از مذاکره بزنه فهمیدین دیگه تکرارنشه
  • امیرو IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    5 4
    کاش نظرات مخالف سلیقه خودتون راهم پخش کنید
  • لیلا IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    7 2
    هرنماینده وهر مسئولی که با قاتلان جوانان ایران مذاکره کند منافق است،خون سلیمانی وسلیمانیها به گردنتون،
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    5 3
    "ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم" ما از مسؤولین انتظار داریم ننگ ایران و ایرانی را قبول نکنند، مسؤولین وابسته وذلیل غرب یا خودشون سر جایشان مینشینند یا ما ملت ایران چنان استخوانهایشان را خرد خواهیم کرد که دیگر نتوانند بلند بشوند
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    16 2
    واقعا حرف حق زدی . متاسفانه عده ای معلوم الحال فعلا دارند بجای مردم تصمیم میگیرند و حرف میزنند .
  • هموطن IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    7 0
    تو امریکا زندگی میکنی. از ثروتی که ازقبل بردی لذت میبری. ما روهم آشوبگر خطاب میکنی.
  • احمد IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    ترامپ هم همینو گفت که ایران باید مذاکره کند فریدون مجلسی یه وطن است از یه وطن فروش بیش از این انتظار نیست
  • جانعلی اسدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 2
    صلح با آمریکاییها ==مساوی است با لیبی بعدا ایران به چهار قسمت تقسیم میشود جنوب نفت خیز برای آمریکا شرق برای المان غرب برای فرانسه شمال برای بیکانه
  • DE ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 1
    خیلی جالب است این آقای مجلسی هیچ اشاره ای به خصومت ترامپ و بد عهدیهایش نمی‌کند و گویا تمام تقصیرها به گردن رفیق دزد و شریک قافله یعنی اروپایی‌ها ست. معلوم نیست آبشخور این آقا کجاست لا این تفسیرهای مسخره و آبگوشتیش
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    9 5
    مرگ بر آمریکا
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      3 2
      ترامپ بایدمحاکمه و به درک واصل شود
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    5 1
    شهر خبر باید هر خبر یا چرت و پرت هر خود فروخته را در خبرها قرار ندهد وگرنه این جور آدمها اقتضای طبیعتشون این است
  • علی IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 1
    جای جلاد و مقطول را عوض کردن / سیاست چماق و هویج یا همان فرار به جلو - چیزی که اصلاح طلبها همیشه خوب بلد بودن .
  • US ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 2
    لعنت بران کسی که آمریکا دوست دارد مگر نتیجه برجامتان ندید واقعا کوفی صفت هستید الکوفی ولایوفی
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 1
    در هر جامعه ای‌قاتل از خانواده‌مقتول رضایت بگیرد انگیزه ای می شود برای قتل بعدی . ترور سردار سلیمانی ودیگر دانشمندان هسته ای ما را چه کسی جواب بدهد جایگزین این نخبه چیست. فقط انتقام مرگ بر آمریکا و وطن فروش
  • علی GB ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 1
    این اصلاح طلبان برای اینکه سر قدرت باشند حاضرند ناموس خود را هم به ترامپ بدهند چه رسد به ناموس ایران و ایرانی جماعت .لعنت به شما که با نقاب اسلام ملت را گول زدید.
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 1
    خوب بنده خداها همه را عین حقیقت گفته اند چرا زورتان میاد
  • ترابیان IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 1
    خاک کو تو سر مغز پهن گرفته ات و هرچه افساد طلب وطن فروشه دیپلماتی که تو باشی باید امثال برجام کذایی و سند ۲۰۳۰ و FATF که الته نتوانستید به ملت تحمیل کنید و هزاران قرارداد قرون وسطایی بدبخت فلک زده تو انرژی هسته ای میدونی چه هست و چه جوری نوشته میشه تو در حدی هستی که درباره فواید اتم اظهار نظر کنی چرا توله هات در خارج از کشور هستند علوم انسانی را چه به این غلطها
  • US ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 2
    پس چرا با طالبان که قاتل دیپلماتهای ایران بودند رفیق جون جونی شدید
  • رها IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 0
    این هم یک ترفنده که موقع انتخابات بحث آمریکا ومذاکره و...پیش می آورند
  • ترابیان IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    6 3
    افساد طلبان وطن فروش بخاطر این گندکاریهایی که کرده‌اند اعم از وطن فروشی ، استخدام جاسوس ، تحمیل برجام کذایی ،سند ۲۰۳۰، تورم ۱۰۰۰ درصدی و لحظه ای بر کشور، بی ثباتی در مدیریت،ایجاد هرج و مرج اقتصادی، رشد بی‌بندوباری باری ، به صفر رساندن ازدواج با تورم افسار گسیخته در لوازم خانگی و مسکن،افزایش طلاق, وطن فروشی ، تعطیلی کارخانجات با سومدیریت و فروش آن به بهانه خصوصی سازی به نزدیکان خود، از بین بردن علوم مهندسی با طرح چپاول سلامت و هزاران خیانت دیگر که چهره و دستان کثیفشان در برابر رو شده و دیگر مقبولیتی در جامعه ندارند مثل مگس که تو نجاست می افتد در حال دست و پا زدن هستند که به هر طریقی شده لجن زاری که خود ساخته اند را ماله کشی کنند و دیگران را مقصر این جنایت‌هایشان نشان دهند لعنت بر ذات کثیفتان که در انتخابات هرچه موجود کثیف در سراسر عالم طرفدار شما موجودات کثیف و دوزیست بودند
  • ناسناس FR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    27 1
    وضع معیشتی مردم درحد انفجار رسیده فاصله طبقاتی به عرش رسیده وضع فقیر ترین کشورها از ما غنی بهتر است باید فکری کرد میشود قدرتمندانه مذاکره کرد تادیرنشده باید کاری کرد
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 2
    ننگ بر این افساد طلبان فاسد بیشرف ...
  • بی بی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    آنهایی که میگو یند باید با آمریکا کنار. بیاییم نه مسلمان هستند ونه ایرانی انها مزدور امریکا هستند
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 1
    تا اسرائیل این رژیم شیطانی نفس می زند آمریکا با ما دشمنی خواهد ورزید یا ترامپ یا بایدن فرقی ندارد
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 3
    حالا که موشک زیاد داریم چرا پس مزاکره جنگ جنگ تاپیروزی مرگ بر امپریالیست
  • افراسیاب جعفری IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 0
    با سلام هم وطنان گرامی چرا برخی فکر می کنند م مذاکره با آمریکا خوبه؟ چرا آمریکا نظام تجارت جهانی را از میان به wtoتغییر داد چرا دوباره بر روی کالاهای وردی به آمریکا تعرفه وضع کرد چرا یک زمان به خاورمیانه جمله می کنه یکبار نیر موهاشو کم میکنه چرا از اروپا حفاظت نمی کنه چرا با اینکه صادر کننده گفته بازم خلیج فارس و بی خیال نمیشه و..... به نظرم جواب عدم مذاکره در اختلاف استراتژی استبداد استثمار و برابری است مرگ بر امریکا
  • ایرانی IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    اگه این احمق ها نباشند ایران گلستان می شود.اینها رو باید هرچه زودتر اعدام کرد
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 2
    اتفاقا دیدیم وقتی آمریکا از برجام خارج شد، چهره مضحک بین المللی پیدا کرد وقتی مضبوحانه میخواست تحریم‌های سازمان ملل و تسلیحات را تمدید کند
  • پوریا IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 2
    به جای مذاکره تنها راه نجات اتکا به تولیدداخلی اقتصاد باز و ضد انحصار تشدید مالیاتی و انظباط مالی و تجارت منطقه ایی است و حذف شرق و غرب از قراردادهای تجاری بلند مدت و البته همه اینها با انتخاب یک دولت اصلاح طلب در ۱۴۰۰ ممکن میشود به امید پیروزی نیروهای اصلاحات.
  • رزاق IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    دوستان چه اونایی که مخالفند و چه اونایی که موافق به خدا قسم مشکل کشورمان مذاکره و عدم مذاکره با آمریکا نیست مشکل از خودمان هست خودمان را اصلاح کنیم هرکس سرجای خودش به وظایف خودمان عمل کنیم فرزندانمان را با شهادت آشنا کنیم نه شهید شدن در مرزهای بیرون شهادت در راه مقابله با فساد شهادت در راه اجرای عدالت .شهادت در حفظ بیت المال .شهادت در اجرای قانون .به خدا این کشور هرگز مذاکره با آمریکا را نخواهد دید وقتمان را با این کارها تلف نکنیم من هر وقت می بینم آمریکا نفت سوریه را جلوی چشمشان غارت می کند احساس خفگی می کنم بیاید کشور خودمان را خودمان بسازیم به کارهای خودمان فکر کنیم هممون داریم دزدی می کنیم تو کار خودمون. همیشه در طول تاریخ ایران افرادی بودند در جهت مقابله با حضور بیگانگان در داخل کار نکنیم به تاریخ های گذشته برگردیم به عده ای از اول ستار خان وباقرخان میرزا کوچک خان ...شوند از تلاش آن عزیزان کشور به این جا رسید داریم خودمان با فساد ودزدی وبی هویتی و عدم اعتماد به این خاک .فرزند آوردی در خارج از کشور ...نابودی می کشانیم به عقب برنگردیم .کاری کردند ما روی هم سنگر خود شمشیر می کشیم و کاری که در سوریه کردند .به خدا پشیمان می شیم بیاید به جای شمشیری کشی به همدیگر شمشیر را گردن کسی بذاریم که اختلاس می کنند وبی قانونی می کنند
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    یه مشت اصلاح طلب غربگدا هنوز فکر میکنن آمریکا قابل اعتماد هستش
  • DE ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 0
    باید با آمریکا مذاکره کنیم؛ چه ترامپ پیروز شود چه بایدن/شما آزادی با هر شغال و گرگ و خرس و مور و ملخ و ...کفتار گفتار نشخوار کنی ولی در کاری که سوادش را نداری یعنی مذاکره دخالت نکن . برو خشتت را بمال خشتمال. ترامپ تو و امثال تو را برده ای و بره ای بیش نمیبیند البته خودتان هم میدانید ولی بالاخره 4 تا سفرخارجی و مصاحبه و هتل ...برای افرادی که تا دیروز نان خالی هم گیرشان نمی آمد و پورشه شان دوچرخه بود غنیمت است حالا کشور به باد میرود خب برود.
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    4 0
    برجام=خسارت محض
  • FR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 0
    اتفاقاً گردن زدن با قاشق معمولى نشانه تمدن هست چون ما مثل غربى ها ميشيم كه با سلاحهاى شيميايي به جان روستاهاي غرب ايران زمين افتادند
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    شما غلط کردین
  • حسین IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 6
    بااینکه امریکا حاج قاسم بهترین فرزند ایران مارو ترور کرد ولی طالبان وصدام دودشمن خونی وخونخوار مارو ازمیان برد وماهم ضربه هایی زدیم ب نطر بنده همانطور که امامان ماوپیامبرما بادشمنان صلح کردن ماهم از موضع قدرت میتوانیم گفتگو کنیم . چون مردم خیلی تحت فشارن.فقط ی بربری نیست زندگیها قفل شده دختر وپسرمون نمیتونن ازدواج کنن واقعا نمیتونیم وقتی بااتییستهای خداناباوور امریکای لاتین وچینیهای همه چیز خور وروسها مذااکره میکنیم چراباامریکا نه....
    • hossein IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      1 0
      یه وقت فسفر کم نیاری داداش؟!
    • DE ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
      1 0
      تجزیه ات خوب بود ۲۱:۰۷ ولی مردشور ترکیبت را ببرد . تازه از مریخ اومدی ؟ وییییییییییییییییییییییییییییییییییز
  • محمد IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    به نام خدا به قول ضرب المثل معروف: عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود. بعد در اسلام اگر کسی می خواهد عاقبت به خیر شود باید تابع ولایت باشد نه عقب بماند نه جلو بزند.مثل سلمان فارسی که هماهنگ با امام علی علیه السلام حرکت می کرد. پس تابع ولایت باش و تعیین تکلبف نکن.
  • خلیل خلیلی هستم IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    انچه ازگفتهای این دوسن اصلاطلب مدنظرشان هست همان نظروزیرامورخارجه امریکاهست وهم نظررئیس جمهورترامپ میباشد فرق ایشان شناسنامه ایرانی دارد ودرایران زندگی میکندوخدابخیربگرداند بااینگونه افرادی که نظرخیرخواهی دارند
  • محمد NL ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    دوباره نزدیک انتخابات شد استفراغ طلب ها از حقوق بشر آمریکایی و آزادی حجاب دفاع کردند
  • مهین پرست IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 1
    مذاکره با امریکا یعنی بازی با اتش هیچ سودی ندارد مردم دیگر نباید گول این اصلاح طلبان رو بخورند که حتا بچه های خود را در ایران بزرگ نمی کنند و انقدر غرب زده هستند می خواهند با امریکا برجام موشکی امضا کنند موشک یعنی عامل بازدارنده جنگ این خائنین این دستاوردهای بزرگ ایران که حاصل تلاش های شبانه روزی ایران دوستان و انقلابی ها هستن رو می خواهند از بین ببرند امریکا جز تجزیه ایران چیزی نمی خواهد و همیشه این را می خواسته و فراموش نکنید امریکا افول کرده و اقتصاد کازینوی دارد چند وقت دیگر چین جاییش را می گیرد این ها می خواهند خود را تسلیم کشوری بازنده کنند
  • SE ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    5 0
    این اصرار اصحالات به مذاکره نشان از اضمحلال قدرت این خائنین اختاپوس صفت در عدم مذاکره است که خود باعث ارتقاء استقلال و اقتدار ایران و قدرت گرفتن طبقه مستضعف جامعه است.
    • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 0
      خودت فهمیدی چی گفتی؟
  • ناشناس IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 1
    الآن برای مردم مذاکره با آمریکا یا غیر آمریکا مطرح نیست . مردم میخوان این شرایط کشنده از بین بره . شوخی نیست با دست خالی جواب زن و بچه دادن . شما فکر کن آمریکا هیچ وقت به برجام برنگرده کی داره زندگیشو میکنه کی داره میمیره ؟ هر کسی که صحبت از مذاکره میکنه کافر نیست به خدا . مردم میخوان شرایط زندگی خوب بشه حالا با مذاکره یا بی مذاکره .
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 1
    درصف لشکرمولا علی خچزفروشانی بودند که قران برنی را باقران ناطق عوض کردند وجای مظلوم را باظالم ودرحق مولایشان ظلم کردند،حال اینها همان نفوذیهای خودفروخته هستند که برطبل میکوبند واوای صلح طلبی سرمیدهند،خودقضاوت کنید کاراین وطن فروشهارا نیازی به توضیح نبست
    • احمدی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
      0 0
      ما بعدازانقلاب تاالان ازاین آدمهای حرفه‌ای به ظاهر خیرخواهانه از طرف ايرانيهای وطن فروش زیاد شنیدیم اما باید گفت شنونده باید عاقل باشه
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    شرفمونونمیفروشیم به آمریکای زورگوبی ارزش بایدبنیه دفاعی وقوی کنیم سازش خوبه نه بهرقیمتی
  • سید FR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    با سلام جرا همش نظر خودتان را به ملت ایران ربط میدهید چرا نمی نویسید همفکران و همراهان ما . یعنی واقعا فهمش اینقدر سخت است که اکثر مردم نظری متفوت با شما دارند.
  • کلاه کج ,ظ(بهمئی) IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    به هیچ عنوان با این جاندار ما مذاکره نخواهیم کرد ،ما انتقام خون سردارمان را از این کثیف نجس خواهیم گرفت وتقاص خون ریخته شده عزیزانمان وبیگناهان را خواهیم گرفت ،روزش خواهید رسید
  • رامبد IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 1
    چرا بعضی آدمهای عوام فکر میکنن با جنگ و ستیز میشه مملکت رو درست کرد.ای آدم خرفت تا حالا شده پول دارو واسه بچه ات نداشته باشی تو که شعار جنگ و انتقام میزنی آیا جوابگوی کسانی هستی که زندگی شون از مرگ سختره ولی دارن تحمل میکنن.
    • بهار IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
      0 0
      آفرین اینا یه مشت احمقن که فقط منم منم میکنن بلد نیستن با دنیا تعامل کنن
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    حالا شما فرض کنید بخاطر کزونا وتاپایان گرونا همین ترامپ وروحانی باشند-چون در دوران کرونا نمیشه رای گیری کرد
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    3 0
    نگران نباشید! اینبار امضای پمپئو تضمین است...
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 0
    کاش برای تصمیمات کلان که در زندگی مردم تاثیر می گذارد از مردم همه پرسی می کردند و طبق خواسته اکثریت عمل می شد
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    1 1
    بدیش به این است که هر کس حرف درستی می زند میچسبانندش به امریکا خوب اگر این فرد امریکاییه چرا چندین سال است که دست اندر کار است مگر نگفتند با دشمنان مدارا با دوستان مروت
  • حسين DE ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    2 1
    آقاى فريدون مجلسى تو واقعاً ديپلمات بودى؟ هم خيلى مزدورى و هم خيلى بيسوادى ،تو كه خانواده ات در آمريكاست ديگه در ايران چى كار دارى؟ نكنه مأموريت ناتمام دارى؟
  • احمد IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 0
    نو منافقین در قالب لیبرالیسم روزهای پایانی امتحان نهایی
  • حمید CA ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
    0 1
    آقای مجلسی شما با کی میخواهید مذاکره کنید ؟ با ترامپ دروغگوی فاسد و قمار باز و آن وزیر خارجه خپلش که حال آدمیزاد را بهم میزنند. دیگر کشورهای اروپایی و چین و کره شمالی از مذاکره با این فرد چه عایدشان شد. شما میخواهید یکبار دیگر کشور ما را در مقابل چنین موجودات حقیر و بی خاصیت ، خوار و خفبف کنید.خیر آقا جان - مذاکره با چنین آدمهای بی ریشه و بی اصل و نسب هیچ چیز عایدمان نمیکند. والسلام
  • رضا هاشمی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    این اصلاح طلبها یا به اصطلاح تندرو های اونطرف آدمای ترسو و راحت طلبی هستن که اعتماد بنفس ندارن و اعتقادات سستی دارن. برا همون هم بجای اعتماد بخود، متکی به دیگرانند. نترسید ما گلوبال هاواک رو زدیم و عین الاسد رو شخم زدیم، ترامپ تشکر هم کرد
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    اینکه آمریکا دشمن درجه یک ایران است جای هیچ استخاره ای نیست اما مشکل ما مردم داخلی است وهیچ ارتباطی با کسی ندارد اما در ارتباط با رسانه ها گاهی متعسفانه مسعولین مردم و نظام روی بعضی از اتفاقات سرپوش میگذارند که این برای مردم نامحرمی با بی اعتمادی به وجود میآورد وما مردم را در برابر این گونه حوادس حساس و جریحه دار کرده وروح جسم مردم را خراش داده حال کسی را نمیخواهیم که برای مردم قصه تعریف کنند بلکه مردم آرامش میخواهند که شرمنده خانوادههایشان نشوند
  • علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 5
    به خدا با آمریکا کنار بیاییم همه چی حله
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    2 0
    منافقین بدتر از کفارند این فرمایش بنیان گذار فقیه انقلاب است و ومنافق صفت اصلاح طلبان پر مدعای شیطان منش ستون پنجم است
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    یه کم دندون رو جیگر بذارین دوره ترامپ تموم میشه و آرزوهاشم با خودش به گور میبره. امیدوارم افق روشنی پیش رویمان باشد. دیگه خسته شدیم بخدا از تحریم و تهدیدو تبعیض و گرانی و ترور. آمریکا مسئول ۹۰درصد مسائل ایرانه اما فراموش نکنیم که برخی مسئولین نالایق هم به ملت رحم نکردن و آتش دشمنو شعله ورتر کردن.
  • حسین IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    مذاکره رو باید با کسی کرد که بشه به وعده هاش اعتماد کرد وگرنه مثل برجام میشه تهش.... آمریکا نشون داده قابل اعتماد نیست... به هیییچ وجه... مشکل دوم اینه که آمریکای جنایتکار از بالا به ایران و مذاکره نگاه میکنه و فکر میکنه دست بالا رو داره و هر کاری میگه ما باید گوش بدیم.... آخه چرا آمریکا نمی‌فهمه اکثریت قاطع مردم ایران به جز یه عده بزدل و غربزده آمریکا رو ابرقدرت که هیچی پشه هم فرض نمیکنن... شاید به خاطر اینه که چون فقط همین غربزده ها باهاش ارتباط میگیرن فکر میکنه همه ملت ایران اینجورین
  • نوید IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    1 0
    من نوعی این متنو کامل خوندم و وقت براش گذاشتم تنها چیزی که عایدم شد یه نفس عمیق و غبطه گلومو گرفت... خدایا فقط خودت به داد این مردم برس خدایا بداد ملت فقیر و مظلوم ایران برس وگرنه....
  • حسن IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    قاتل تمام اغتشاش کنندگان دولت بی تدبیر است دولت باید محاکمه بشه نه ملت
    • نصیری IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
      0 0
      مذاکره فایده ای ندارد دشمن هیچ وقت دلش به حال ما نمی سوزد فقط بالا بردن توانمان در همه زمینه ها چاره کار است
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 1
    کشوری که توانسته دنیا را مجبور کنه که از ما نفت نخرند پس باید قبول کرد که قدرت داره و کنار نیامدن با این قدرت چیزی جز ضرر برای ما نداره
  • ۱۱۰ IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    چرا فقط از روزنامه های. وابسته و مواجب بگیر مطلب گذاشتی؟ این روزنامه ها بدون شک عامل استعمارگر.
  • ایرانی IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    خدایا ملت ما را از شر این سیاستمداران ابله و بی عقل نجات ده.مگر میشود یک ملت از شرف و ناموس خودش بگذرد تا ظالمین را راضی نگهدارد.این آقایان بیخرد که دم از مذاکره با ابلیس زمان میزنند کجا بودند که پادو آنها یعنی آقای روحانی هسته ای را تعطیل کرد و دانشمندان ما را خانه نشین کرد ولی هیچ امتیازی دریافت نکردیم.تنگ عالم و عالمین نثار خائنین به وطن به آنها که چشم و گوش شان را در مقابل حقیقت بسته اند چه آگاهانه و چه ناآگانه مزدوری غرب را میکنند.
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    بنویسیم اصلاح طلب بخوانیم اشوب طلب افساد طلب اشغال طلب وخلاصه بلندگوی امریکای جنایتکار وانقضای تاریخ مصرف این به اصطلاح برتری طلبان اتوکشیده دیگر تمام شده ودیگر حنایشان رنگی نداردتفاله های بی مصرف
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    خطاب به اریایی اصل وطن فروش خاک لعنت وخاک برسرتو وپدرت که مثل خودش تورا هم بی وطن تربیت کرده اوا خواهر بدبخت من هم دیدن فلا کت امثال تورا دوست دارم عوضی وطن فروش
  • وو IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    خرابکاری اموال عمومی و آتش زدن بانکها و بردن هارد کامپیوترها، آیا نشانه اعتراض به گرانی بنزین است ؟؟؟ ای مشرق نیوز الکی سخن پراکنی نکن، مردم ایران هوش و سواد سیاسی‌شان بالاست.
  • محمد IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    حیات اصلاح‌طلب وابسته به حاشیه سازیست چون اصلا کار کردن بلد نیستند تا وقتی که اینها سر کارند مملکت روی آرا مش نخواهد دید
  • محمد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    یک مقایسه جالب کنم بین عملکرد دو دولت یکی دولت شهید رجایی ودیگری دولت روحانی جالب است بدانید دولت رجایی در طول یکی دو ماه که سر کار بود بنزین را سه برابر کرد پولی هم به حساب مردم نریخت اما نه خونی ازدماغ کسی آمد نه جایی آتش گرفت نه شیشه ای شکست مردم ما باید هوشیار شوند که عملکرد آدم ها باهم فرق میکند عملکرد پوتین با یلتسین غربگرا فرق دارد عملکرد اردوغان با اسلافش فرق دارد عملکرد شاه عباس صفوی با شاه سلطان حسین فرق دارد یکی مملکتی را به اوج عزت میرساند یکی به عزیز ذلت ما باید عاقل باشیم قبل از انتخاب به عملکردشان نگاه کنیم
  • اقا IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    اقای مجلسی تو غلط کردی با اربابانت
  • ۹۸۷۸ IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    خاک توسرهمتون هنوزم جنگ اصلاح طلب اوصولگرایی داری
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    لطفا این چرندیات اصلاح طبان را نشر ندهید باعث ید آموزی می شور
  • ابراهیم IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    کشور آمریکا به ملت خودش رحم نمی کند چرا به ما رحم کند، در شرایطی سخت، پا روی گردن ملتش می گزارد . آدمهای احمق با آمریکا مزاکره می کنند
  • عاشق شهدا IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    هرچه نظر رهبری باشد باید انجام دهیم. آزمون و خطا کافیست. باید از تاریخ 200 ساله عبرت بگیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس