کد خبر 1024235
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸
رونالدو

کریستیانو رونالدو برنامه‌هایی که برای دوران بازنشستگی‌اش در سر دارد را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو می‌گوید می‌خواهد 6 سال دیگر به دوران بازیگری‌اش ادامه دهد و پس از آن وارد حرفه‌ای دیگر شود.

مهاجم 34 ساله یوونتوس که به شهر دبی سفر کرده تا برای ششمین بار جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان را در مراسم گلوب‌ساکر کسب کند، گفت: من هرگز در دوران بازیگری‌ام فصل بدی نداشته‌ام. همیشه برای روبه‌رو شدن با چالش‌ها آماده بوده‌ام و همیشه برای کسب پیروزی انگیزه داشته‌ام.

بیشتر بخوانید:

جایزه اماراتی‌ها به رونالدو، پیانیچ، لوکاکو و فلیکس +عکس

رونالدو افزود: بازنشستگی؟ زمانی که بدنم دیگر جواب ندهد و نتوانم به شیوه‌ای مناسب تمرینات را انجام دهم، آن زمان دیگر باید بازنشسته شوم. چندین سال پیش، سن ایده‌آل برای بازنشسته شدن 30 تا 32 سالگی بود اما الان می‌بینیم که بعضی بازیکنان تا 40 سالگی هم بازی می‌کنند.

ستاره پرتغالی بانوی پیر درباره برنامه‌هایش برای پس از بازنشستگی هم گفت: زمانی که بازنشسته شوم، دوست دارم تحصیلاتم را از سر بگیرم. می‌خواهم با جدیت و تمرکز شروع به درس خواندن کنم تا فهم و بینشم را افزایش دهم، چون متأسفانه چیزهایی که تا الان یاد گرفته‌ام نمی‌توانند به همه سؤالاتی که در ذهنم نقش می‌بندند، پاسخ دهند. یک چیز دیگر هم که برایم جذابیت دارد و دوست دارم امتحانش کنم، ایفای نقش در یک فیلم است.

کریستانو رونالدو که تابستان سال 2018 به یوونتوس پیوستن تا تابستان سال 2022 با این تیم قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد از اندیمشک(خوزستان) IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    ز گهواره تا گور دانش بجوی جناب رونالدو...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس