کد خبر 1024667
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
لواندوفسکی

ستاره لهستانی بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۹ با پشت سر گذاشتن مسی و رونالدو عنوان بهترین گلزن را به دست آورد.

به گزارش مشرق، با پایان هفته بیستم رقابت های لیگ برتر انگلیس تمام رقابت های فوتبال در ۵ لیگ معتبر اروپایی در سال ۲۰۱۹ به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در سال ۲۰۱۹ عنوان بهترین گلزن را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو برترین بازیکن شد/ کلوپ بهترین سرمربی

در این گزارش به ۵ گلزن برتر قاره سبز در سال ۲۰۱۹ می پردازیم:

روبرت لواندوفسکی

موتور گلزنی بایرن مونیخ در سال جاری که در آستانه به پایان رسیدن است، عملکرد درخشانی از خود نشان داده است. او در سال ۲۰۱۹ موفق به زدن ۵۱ گل شده است که این بهترین آمار است.

لواندوفسکی بهترین فصل حضور خود را با بایرن تجربه می کند و با اقتدار در صدر جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار دارد هر چند که بایرن در رده سوم جدول رده بندی است.

لیونل مسی

مسی فصل درخشانی را با بارسلونا تجربه می‌کند و توانسته عنوان بهترین بازیکن جهان را هم در سال ۲۰۱۹ به دست آورد. او در سال ۲۰۱۹ یک گل کمتر از لواندوفسکی به ثمر رسانده است و به همین خاطر از رسیدن به کفش طلا بازماند.

مسی در سال ۲۰۱۹ توانست با پیراهن بارسلونا و تیم ملی آرژانتین در رقابت های مختلف ۵۰ گل به ثمر رساند.

کیلیان ام‌باپه

جوان آینده دار فوتبال فرانسه در رده سوم این جدول جای دارد. او برای نخستین بار است که به فهرست ۵ نفره راه پیدا می‌کند و سال قبل در رده هشتم بهترین گلزنان جای داشت.

ام‌باپه در سال ۲۰۱۹ در ۴۹ بازی که با پیراهن پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه به میدان رفت توانست ۴۴ گل به ثمر برساند.

او در سال ۲۰۱۸ تنها ۳۴ گل به ثمر رساند و در سال جاری ۱۰ گل بیشتر به ثمر رسانده است.

رحیم استرلینگ

با پپ گواردیولا به اوج دوران آمادگی خود رسیده است. او یک مهاجم نوک نیست اما بهترین گلزن سیتی و فوتبال انگلیس در سال ۲۰۱۹ بوده است. استرلینگ در ۶۳ بازی که در سال ۲۰۱۹ به میدان رفته توانسته ۴۳ گل به ثمر برساند تا در رده چهارم فهرست بهترین گلزنان قرار گیرد.

کریستیانو رونالدو

ستاره پرتغالی یوونتوس در سال ۲۰۱۸ در رده سوم بهترین گلزنان جای داشت اما در سال ۲۰۱۹ با سه پله سقوط در رده پنجم قرار گرفته است.

رونالدو در ۵۰ بازی که با پیراهن یوونتوس و تیم ملی فوتبال پرتغال به میدان رفته، توانست ۳۹ گل به ثمر برساند. از سال ۲۰۰۹ تا الان این برای نخستین بار است که رونالدو در یک سال کمتر از ۴۰ گل به ثمر می‌رساند و این به خوبی نشان می دهد که او فصل سختی را با یوونتوس پشت سر می گذارد.

رونالدو در فصل جاری آمار گلزنی خوبی با یوونتوس نداشته و برای مدتی با ساری هم به مشکل خورد با این حال تاکید کرده که از شرایط خود در یووه راضی است و در این تیم می ماند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس