کد خبر 640155
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

فعالان رسانه ای سوری از خروج ناگهانی گروه تروریستی تکفیری فیلق الشام وابسته به ارتش آزاد از عملیات موسوم به "مروان حدید" در شمال استان حماه این کشور خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- فعالان رسانه ای سوری از خروج ناگهانی گروه تروریستی تکفیری فیلق الشام وابسته به ارتش آزاد از عملیات موسوم به "مروان حدید" در شمال استان حماه این کشور خبر داده اند.

خروج فیلق الشام از عملیات اشغال شمال حماه سوریه

بنابر این گزارش، این گروه با اعلام خروج از اتاق عملیات مشترک با القاعده (جبهه النصره، احرارالشام و جندالاقصی) توضیحی پیرامون علت آن ارائه نکرده است. گروه های وابسته به القاعده و ارتش آزاد از سه هفته پیش عملیات گسترده ای را تحت عنوان "مروان حدید" برای اشغال مناطق شمالی استان حماه سوریه آغاز کرده اند که با پیشروی های خطرناکی همراه بوده است. ارتش سوریه با اعزام کاروان های تسلیحاتی و نیروهای تازه نفس از گارد ویژه ریاست جمهوری در حال تارک پاتک وسیعی برای بازپس گیری مناطق از دست رفته می باشد.

خروج فیلق الشام از عملیات اشغال شمال حماه سوریه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    باید بشار آمریکا را تهدید کند در صورت هرگونه اقدامی از سوی کشورهای ائتلاف علیه ارتش این کشور اسرائیل را با خاک یکسان می کند این تنها راه چاره برای سوریه است- ایران نیز هم باید بصورت هوایی وارد جنگ علیه تروریستها شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس