کد خبر 639691
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲

نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه به عملیات خود برای پاکسازی دو شهرک قدسیا و الهامه واقع در منطقه غوطه غربی شهر دمشق ادامه می دهند.

گروه جهان مشرق- نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه به عملیات خود برای پاکسازی دو شهرک قدسیا و الهامه واقع در منطقه غوطه غربی شهر دمشق ادامه می دهند.

ادامه درگیری ها در غوطه غربی دمشق+عکس

بنابر این گزارش، عملیات نیروهای ارتش سوریه در پی حملات هفته گذشته گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد علیه چند پاسگاه نظامی مستقر در ورودی شهر قدسیا و تلاش تروریستهای مستقر در شهرک الهامه برای گشودن مسیر ارتباطی با قدسیا آغاز شده و با شدت ادامه دارد. ارتش سوریه پس از ارائه مهلت 48 ساعه به بزرگان منطقه برای تسلیم تروریستهای مهاجم به مراکز خود با استقرار گسترده واحدهای توپخانه، خمپاره انداز و زرهی بر روی ارتفاعات جبل الخنزیر و پادگان البحوث علمیه" اقدام به گلوله باران شدید مواضع گروه های مسلح در این دو شهرک کرده است. روز گذشته حداقل 5 بمب بشکه ای توسط بالگردهای نظامی بر روی مواضع تروریستها پرتاب شده که به ویرانی آنها منجر گردیده است. عصر روز گذشته آخرین جلسه کمیته آشتی ملی دولت سوریه با بزرگان قدسیا و الهامه برگزار شده که طی آن تصمیم نهایی برای اخراج صدها تروریست تکفیری از این دو منطقه اتخاذ شده است. هردو منطقه از سوی نیروهای نظامی سوری در محاصره قرار دارند. دو روز پیش نیز ساکنین این دو شهر طی تظاهراتی خواستار تسریع در اخراج گروه های تکفیری شده بودند.  

ادامه درگیری ها در غوطه غربی دمشق+عکس

ادامه درگیری ها در غوطه غربی دمشق+عکس

ادامه درگیری ها در غوطه غربی دمشق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    شهر ویران خون و کشتار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس