کد خبر 639677
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰

با گذشت دو روز از آغاز دور جدید عملیات نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن برای پاکسازی محله بستان الباشای شهر حلب از اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد منابع میدانی از جنگ شدید خیابان میان دو طرف خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- با گذشت دو روز از آغاز دور جدید عملیات نیروهای ارتش سوریه و گروه های هم پیمان آن برای پاکسازی محله بستان الباشای شهر حلب از اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد منابع میدانی از جنگ شدید خیابان میان دو طرف خبر می دهند.

{$sepehr_media_1794391_400_300}

بنابر این گزارش، نیروهای ارتش سوریه در این عملیات از پشتیبانی رزمندگان لواء القدس و حزب الله نیز برخوردار هستند و در مقابل نیرونیروهای گروه های جبهه النصره و احرارالشام وابسته به القاعده و الجبهه الشامیه حضور دارند که برای ادامه اشغال این محله در تلاش هستند. محله بستان الباشا واقع در بخش قدیمی حلب دروازه محلات شرقی شهر حلب بشمار می رود که از سال 2012 در اشغال تروریستهای تکفیری قرار دارد. بخش رسانه ای حزب الله موسوم به اعلام الحربی تصاویر جدیدی از نبردهای خیابانی میان رزمندگان محور مقاومت با تروریستهای تکفیری منتشکر کرده است. 

جنگ خیابانی در بستان الباشای حلب+فیلم و نقشه

جنگ خیابانی در بستان الباشای حلب+فیلم و نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس