کد خبر 640235
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری بین المللی جبهه النصره شعبه رسمی القاعده در سوریه تصاویر جدیدی از اردوگاه آموزشی این گروه در شمال استان حلب منتشر کرده است.

گروه جهان مشرق- بخش رسانه ای گروه تروریستی تکفیری بین المللی جبهه النصره شعبه رسمی القاعده در سوریه تصاویر جدیدی از اردوگاه آموزشی این گروه در شمال استان حلب منتشر کرده است.

اردوگاه آموزشی القاعده در حلب+عکس

بنابر این گزارش، این اردوگاه در شهر اعزاز واقع در شمال استان حلب سوریه و در مجاورت مرزهای این کشور با ترکیه قرار دارد که اقدام به جذب و سازماندهی جوانان سوری و اتباع کشورهای مختلف جهان برای اعزام به جبهه های نبرد علیه نیروهای دولتی سوریه می کند. در این آموزشگاه کار با انواع سلاح، مواد منفجره، تاکتیک و شیوه های هجوم به اماکن آموزش داده می شود. جبهةالنُصره یا جبههٔ نصرت با نام رسمی جبههٔ یاری شامیان (به عربی: جبهة النصرة لأهلِ الشام) شاخه رسمی شبکه القاعده در سوریه است. شمار جنگجویان جبههٔ نصرت بین 20 تا 35 هزار تن تخمین‌زده می‌شود. رهبر این گروه ابومحمد الجولانی نام دارد. اعضای این گروه در ۱۱ استان از ۱۴ استان سوریه، به‌ویژه در ادلب، حلب، دمشق، حماه، لاذقیه و حمص فعال‌اند و استان ادلب واقع در شمال سوریه در تصرف نظامی آن‌ها است. 

اردوگاه آموزشی القاعده در حلب+عکس

اردوگاه آموزشی القاعده در حلب+عکس

اردوگاه آموزشی القاعده در حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    انهدام اتاق عملیات مشترک تروریست‌ها در اتارب حلب +عکس بمب افکن های روسی ساعتی پیش اتاق عملیات مشترک گروه های تروریستی تکفیری حرکت نورالدین زنکی و جبهه النصره را در شهر اتارب واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه منهدم کردند. گروه جهان مشرق- بمب افکن های روسی ساعتی پیش اتاق عملیات مشترک گروه های تروریستی تکفیری حرکت نورالدین زنکی و جبهه النصره را در شهر اتارب واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه منهدم کردند. انهدام اتاق عملیات مشترک تروریستها در اتارب حلب+عکس بنابر این گزارش، در این عملیات مقر فرماندهی تروریستهای تکفیری که در عمق 7 متری زمین قرار داشت از سوی پهادها شناسایی و در حمله دقیق هواپیماهای سوخو 34 روسیه بطور کامل نابود گردیده است. در اثر این حمله کلیه فرماندهان حاضر در این مقر به هلاکت رسیده اند. اتارب بزرگترین بارانداز تدارکاتی و فرماندهی گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد بشمار می رود. دو هفته پیش نیز جلسه فرماندهان عالی جیش الفتح هدف حمله هوایی ارتش سوریه قرار گرفته بود که طی آن فرمانده کل نظامی این گروه به هلاکت رسیده بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس