کد خبر 640203
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

رسانه های نزدیک به شبه نظامیان کرد سوری مقیم محله شیخ مقصود حلب تصاویر جدیدی از غنائم بدست آمده در جریان نبردهای منطقه معامل الشقیف واقع در جنوب اردوگاه حندرات منتشر کرده اند.

گروه جهان مشرق- رسانه های نزدیک به شبه نظامیان کرد سوری مقیم محله شیخ مقصود حلب تصاویر جدیدی از غنائم بدست آمده در جریان نبردهای منطقه معامل الشقیف واقع در جنوب اردوگاه حندرات منتشر کرده اند.

غنائم کردهای شیخ مقصود حلب از احرارالشام+عکس

بنابر این گزارش، غنائم ذکر شده شامل نفربر زرهپوش تقویت شده، انواع تسلیحات سبک، نیمه سنگین و سنگین به همراه مقادیری مهمات مربوط می باشد. در عملیات سیطره بر کارخانجات الشقیف واحدهای ارتش، بسیج مردمی، لواء القدس و شبه نظامیان کرد از دو محور شمالی و جنوبی بطور همزمان مشارکت داشته اند. این منطقه تا پیش از سیطره ارتش در اشغال گروه های حرکت نورالدین زنکی (عامل سربریدن کودک 12 ساله فلسطینی)، احرارالشام و جبهه النصره (القاعده) قرار داشته است.

غنائم کردهای شیخ مقصود حلب از احرارالشام+عکس

غنائم کردهای شیخ مقصود حلب از احرارالشام+عکس

غنائم کردهای شیخ مقصود حلب از احرارالشام+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 1
    باید بشار آمریکا را تهدید کند در صورت هرگونه اقدامی از سوی کشورهای ائتلاف علیه ارتش این کشور اسرائیل را با خاک یکسان می کند این تنها راه چاره برای سوریه است- ایران نیز هم باید بصورت هوایی وارد جنگ علیه تروریستها شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس