کد خبر 639698
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه هجوم شب گذشته عناصر گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره شعبه رسمی القاعده در این کشور را دفع کردند.

گروه جهان مشرق- نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه هجوم شب گذشته عناصر گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره شعبه رسمی القاعده در این کشور را دفع کردند.

دفع هجوم القاعده به شرق حماه سوریه+عکس

بنابر این گزارش، شب گذشته صدها تروریست القاعده (احرارالشام و جبهه النصره) از دو محور شرقی و شمالی شهر السلمیه واقع در شرق استان حماه سوریه را هدف حملات گسترده خود قرار دادند. در این حملات از یگان های موشکی و خمپاره انداز بصورت گسترده ای علیه مواضع نیروهای بسیج مردمی سوریه استفاده شده و طی آن 8 نفر از مدافعان منطقه به شهادت رسیده اند. با دفاع جانانه نیروهای مدافع منطقه هجوم تروریستها پس از چند سات درگیری شدید دفع شده است. منابع میدانی از هلاکت 11 تروریست تکفیری در این نبردها خبر می دهند.  طی یک هفته اخیر این دومین هجوم تروریستها به شرق حماه می باشد. شهر السلمیه از مهمترین و معروفترین شهرهای استان حماه در حمایت از دولت و ارتش سوریه بشمار می رود. ناظران معتقدند که این حملات با هدف تمرکز زدایی از توان نظامی ارتش سوریه بر روی جبهه های شمالی استان حماه صورت گرفته است.

دفع هجوم القاعده به شرق حماه سوریه+عکس

دفع هجوم القاعده به شرق حماه سوریه+عکس

دفع هجوم القاعده به شرق حماه سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس