کد خبر 640171
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه طی نبردهای عصر روز گذشته موفق به پاکسازی مناطق جدیدی در حاشیه اردوگاه حندرات واقع در شمال شهر حلب شدند.

گروه جهان مشرق- نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه طی نبردهای عصر روز گذشته موفق به پاکسازی مناطق جدیدی در حاشیه اردوگاه حندرات واقع در شمال شهر حلب شدند.

پیشروی ارتش سوریه در حلب+عکس

بنابر این گزارش، در این عملیات نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با پشتیبانی رزمندگان تیپ فلسطینی قدس متشکل از ساکنین اردوگاه حندرات حملات گسترده ای را بر علیه مواضع گروه های تروریستی تکفیری جبهه النصره (القاعده) و حرکت نورالدین زنکی (ارتش آزاد) در اشیه جنوبی اردوگاه حندرات اجرا کردند که به سیطره آنها بر کارخانجات نوشابه سازی و بیسکوئیت مستقر در روستای العویجه منجر گردیده است. این عملیات با هدف گسترش مناطق پاکسازی شده در اطراف اردوگاه حندرات و دور ساختن آن از برد موشکها و خمپاره های گروه های تروریستی تکفیری صورت می گیرد. علاوه بر این بستر لازم برای تشدید محاصره محلات شرقی حلب که تحت اشغال القاعده و ارتش آزاد قرار دارد نیز می شود. در این عملیات بمب افکن های سوری - روسی با بمباران پی در پی خطوط تدارکاتی تروریستها نقش محوری در پیشروی نیروهای زمینی ایفا کرده بودند. از سوی دیگر نیروهای دولتی سوریه مستقر در محله العامریه واقع در حاشیه غربی شهر حلب نیز پس از چندین روز درگیری شدید با تروریستهای تکفیری جبهه النصره، احرارالشام، جبهه انصار دین (وابسته به القاعده) و فیلق الشام، حرکت نورالدین زنکی و جبهه الشامیه موفق به سیطره بر 10 بلوک ساختمانی جدید شده اند. به دلیل بافت ویژه منطقه نبردهای شدید به سبک جنگ شهری در جریان است که پیشروی ها را با کندی مواجه می سازد.

آخرین تحولات میدانی شهر حلب+عکس

پیشروی ارتش سوریه در حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    باید بشار آمریکا را تهدید کند در صورت هرگونه اقدامی از سوی کشورهای ائتلاف علیه ارتش این کشور اسرائیل را با خاک یکسان می کند این تنها راه چاره برای سوریه است- ایران نیز هم باید بصورت هوایی وارد جنگ علیه تروریستها شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس