در ادامه گسترش اختلافات میان آمریما و روسیه بر سر پرونده بحران سوریه، شب گذشته نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل بیانیه محکومیت حمله گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد به سفارت روسیه در دمشق را وتو کرد!

گروه جهان مشرق- در ادامه گسترش اختلافات میان آمریما و روسیه بر سر پرونده بحران سوریه، شب گذشته نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل بیانیه محکومیت حمله گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد به سفارت روسیه در دمشق را وتو کرد!

مخالفت آمریکا با صدور بیانیه محکومیت حمله به سفارت روسیه

بنابر این گزارش، در جریان جلسه شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل چند کشور عضو با اشاره به حملات مکرر تروریستهای تکفیری به سفارت روسیه در شهر دمشق خواستار صدور بیانیه ای خواستار محکومیت رسمی این حملات شدند. در مقابل آمریکا، انگلیس و اوکراین ضمن مخالفت با این اقدام خواستار درج مطالبی در حمایت از این گروه ها و محکومیت مشارکت روسیه در عملیات بزرگ مبارزه با تروریسم در سوریه شده بودند. نماینده دائم سوریه در سازمان ملل با هشدار به آمریکا و کشورهای غربی تاکید کرد که در صورت ادامه حمایت های آنها از تروریسم تکفیری در این کشور باید بزودی شاهد حملات مشابه آنچه در پاریس، نیس، آلمان و بروکسل اتفاق افتاد باشند.

مخالفت آمریکا با صدور بیانیه محکومیت حمله به سفارت روسیه

مخالفت آمریکا با صدور بیانیه محکومیت حمله به سفارت روسیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اصغر ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    مرگ بر آمریکا...! بلند بگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس