در ادامه سلسله حملات اشتباهی بمب افکن های ارتش آمریکا در سوریه، شب گذشته روستای تلتانة واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه هدف بمباران آنها قرار گرفته که به کشته و زخمی شدن حداقل 20 غیرنظامی منجر گردیده است.

گروه جهان مشرق- در ادامه سلسله حملات اشتباهی بمب افکن های ارتش آمریکا در سوریه، شب گذشته روستای تلتانة واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه هدف بمباران آنها قرار گرفته که به کشته و زخمی شدن حداقل 20 غیرنظامی منجر گردیده است.

کشتار غیرنظامیان شمال حلب توسط هواپیماهای آمریکایی

بنابر این گزارش، شاهدان عینی گفته اند که دستکم 4 موشک هوا به زمین شلیک شده از سوی جنگنده بمب افکن های ائتلاف آمریکایی مبارزه با داعش به روستای تلتانه واقع در حاشیه شهر اخترین شمال استان حلب سوریه شلیک شده که به ویرانی بخشی از منازل ساکنین منجر شده است. این منابع از کشته شدن حداقل 8 غیرنظامی شامل 5 زن و کودک و زخمی شدن 7 تن دیگر خبر داده اند. این در حالی است که طی دو ماه گذشته این سومین مورد از حملات هوایی آمریکا علیه اهداف غیر موجه می باشد. ماه گذشته نیز در بمباران اشتباهی بخشی از شهر منبج توسط آمریکا 300 تن کشته شده بودند. دو هفته پیش نیز هواپیماهای آمریکایی مواضع نیروهای دولتی سوریه را در حین نبرد با داعش بمدت یکساعت بطور اشتباهی!! هدف حملات هوایی خود قرار داده بودند که به شهادت 180 نظامی سوری منجر شده بود.

کشتار غیرنظامیان شمال حلب توسط هواپیماهای آمریکایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس