کد خبر 639612
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

منابع میدانی از گسترش فعالیت های گروه تروریستی تکفیری داعش در محلات حاشیه جنوبی شهر دمشق پایتخت سوریه خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی از گسترش فعالیت های گروه تروریستی تکفیری داعش در محلات حاشیه جنوبی شهر دمشق پایتخت سوریه خبر می دهند.

گسترش فعالیت داعش در جنوب دمشق+عکس

بنابر این گزارش، عصر امروز بخش رسانه ای داعش تصاویری از مراسم فارغ التحصیلی صدها تن از اعضای جدید این گروه پس از طی دوره های به اصطلا شرعی وهابیت و آموزش نظامی را منتشر کرده است. تصاویر منتشر شده مربوط به اردوگاه گروه تروریستی تکفیری در محله حجرالاسود واقع در حاشیه جنوبی شهر دمشق می باشد که از دو سال پیش به همراه شهرک های العسالی، اردوگاه یرموک در اشغال کامل گروه تروریستی تکفیری داعش قرار داشته است. این محله در نزدیکی منطقه مقدس "زینبیه قرار دارد که میزبان بارگاه ملکوتی حضرت زینب (س) قرار دارد. روز گذشته معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به تهدیدات آمریکا علیه عملیات مبارزه با تروریسم این کشور در سوریه گفته بود که در صورتی که روسیه در این کشور مداخله نمی کرد الان پرچم های سیاه داعش بر فراز شهر دمشق در اعتزاز بود.

گسترش فعالیت داعش در جنوب دمشق+عکس

گسترش فعالیت داعش در جنوب دمشق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    فَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً اَسَّسَتْ اَسٰاسَ الظُّلْمِ وَالْجَوْرِ عَلَيْكُمْ اَهْلَ الْبَيْتِ، وَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً دَفَعَتْكُمْ عَنْ مَقامِكُمْ ، وَ اَزالَتْكُمْ عَنْ مَراتِبِكُمُ الَّتى رَتَّبَكُمُ اللهُ فيهٰا ، وَلَعَنَ اللهُ اُمَّةً قَتَلَتْكُمْ ، وَ لَعَنَ اللهُ الْمُمَهِّدينَ لَهُمْ بِالتَّمْكينِ مِنْ قِتالِكُم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس