کد خبر 639611
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹

در ادامه عملیات نیروهای ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن در شمال استان حلب سوریه منابع میدانی از سیطره آنها بر شهرک ترکمان بارح خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- در ادامه عملیات نیروهای ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری وابسته به آن در شمال استان حلب سوریه منابع میدانی از سیطره آنها بر شهرک ترکمان بارح خبر می دهند.

سیطره ارتش ترکیه بر ترکمان بارح حلب+عکس

بنابر این گزارش، عملیات سیطره بر ترکمان بارح پس از نبردهای شدید با گروه تروریستی تکفیری داعش صورت گرفته است. دو روز پیش نیز نیروهای ارتش ترکیه و ارتش آزاد موفق به سیطره بر این شهرک شده بودند اما با پاتک سنگین شبانه داعش مواجه شده و با برجای گذاشتن 15 کشته و ده ها زخمی از منطقه گریخته بودند. در جریان نبردهای منجر به سیطره بر ترکمان بارح یکی از نیروهای داعش که نوجوانی 13 ساله بود به اسارت عناصر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در آمد. منابع نزدیک به ارتش ترکیه از نابودی 20 دستگاه تانک، نفربر و خودروی تاکتیکال مجهز به مسلسل سنگین داعش در این نبردها خبر می دهند. این خودروها بصورت کاروانی از مبدا شهر دابق در حال اعزام به خطوط نبرد با نیروهای متحد ارتش ترکیه در ترکمان بارح بود که هدف حملات هوایی بمب افکن های ترکیه قرار گرفته و بطور کامل نابود شده اند.

سیطره ارتش ترکیه بر ترکمان بارح حلب+عکس

سیطره ارتش ترکیه بر ترکمان بارح حلب+عکس

سیطره ارتش ترکیه بر ترکمان بارح حلب+عکس

سیطره ارتش ترکیه بر ترکمان بارح حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • آهای مردم بدانید مشرق را زنکان فمینیست می چرخانند ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    0 0
    ترکیه و تمدن ؟ آنهم عظیم ؟ قرنها کشتار مردم به اسم خلافت اسلامی هم شد تمدن ؟ خوبه که بارها هم به اروپای شما لشکرکشی کرده و کشتار و غارت کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس