همزمان با گسترش عملیات نظامی ارتش سوریه و گروه های هم پیمان ان در محورهای مختلف شهر حلب رسانه های حامی گروه های تروریستی تکفیری مستقر در منطقه مکررا گزارش هایی از فعالیت های گروهی بنام "امدادگران کلاه سفید" منتشر می کنند.

گروه جهان مشرق- همزمان با گسترش عملیات نظامی ارتش سوریه و گروه های هم پیمان ان در محورهای مختلف شهر حلب رسانه های حامی گروه های تروریستی تکفیری مستقر در منطقه مکررا گزارش هایی از فعالیت های گروهی بنام "امدادگران کلاه سفید" منتشر می کنند.

با امدادگران کلاه سفید القاعده آشنا شوید!+عکس

بنابر این گزارش، در تصاویری که این گروه در فضای رسانه ها منتشر می سازد و مکررا مورد استفاده شبکه های تلویزیونی همچون بی بی سی فارسی، العربیه، الجزیره، الحدث و ... قرار می گیرد از بمباران مراکز استقرار و انبارهای سلاح و مهمات القاعده و ارتش آزاد بعنوان هدف قرار گرفتن مناطق مسکونی و حجم بالای خرابی شهرهای حلب و ادلب سخن بمیان آمده و هیچگونه اشاره ای به اینکه مناطق محل عملیات هوایی و زمینی در اشغال هزاران تروریست تکفیری مسلح به همه تسلیجات در اختیار یک ارتش کامل می باشد نمی گردد. در بررسی های بعمل آمده از حساب های کاربری اعضای گروه کلاه سفیدها و اطلاعات منتشره از آنها توسط منابع امنیتی سوری وابستگی تشکیلاتی آن به القاعده و سایر گروه های مسلح تکفیری کامل آشکار شده است. در تصاویری که اعضای این گروه در صفحات اجتماعی خود منتشر کرده اند حضور انها بعنوان عضو مسلح به اثبات رسیده است. این گروه با حضور در مراکز منهدم شده القاعده در شهرهای حلب و ادلب با صحنه سازی و تهیه خوراک تبلیغاتی برای فضاسازی رسانه های حامی تروریسم علیه عملیات نیروهای دولتی سوریه تلاش می کند.

با امدادگران کلاه سفید القاعده آشنا شوید!+عکس

با امدادگران کلاه سفید القاعده آشنا شوید!+عکس

با امدادگران کلاه سفید القاعده آشنا شوید!+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس