گروه تروریستی تکفیری احرارالشام برای نقل و انتقال موشک و لانچرهای پرتابی آن در شمال استان حماه سوریه از خودروهای امدادرسانی سازمان ملل متحد استفاده می کند.

گروه جهان مشرق- گروه تروریستی تکفیری احرارالشام برای نقل و انتقال موشک و لانچرهای پرتابی آن در شمال استان حماه سوریه از خودروهای امدادرسانی سازمان ملل متحد استفاده  می کند.

استفاده احرارالشام از کامیون سازمان ملل برای حمل موشک+عکس

بنابر این گزارش، بخش رسانه ای این گروه وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده ظهر امروز با انتشار تصاویری از موشکباران فرودگاه نظامی استان حماه سوریه منتشر کرده است. در این تصاویر و علی رغم تلاش عکاس برای نشان ندادن خودروهای حامل موشک مشخص شد که احرارالشام از خودروهای ویژه نقل و انتقال تدارکات امدادی سازمان جهانی صلیب سرخ وابسته به سازمان ملل متحد برای انتقال ده ها فروند موشک کاتیوشا به محل شلیک استفاده کرده است. پیش از این نیز دیگر گروه وابسته به شبکه القاعده یعنی جبهه النصره که اخیرا نام خود را برای فرار از لیست تروریسم بین الملل به فتح الشام تغییر داده است نیز با ربایش خودروی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد از آنها برای عملیات انتحاری علیه واحدهای نظامی ارتش سوریه در استان قنیطره واقع در مرز جنوب غربی سوریه با سرزمین های فلسطیم اشغالی استفاده کرده بود. 

استفاده احرارالشام از کامیون سازمان ملل برای حمل موشک+عکس

بمباران کاروان خودروهای سازمان ملل در شهرک اوروم الکبری واقع در حاشیه غربی استان حلب در هفته گذشته موجب انتقادات افسار گسیخته بان کی مون از دولت های سوریه و روسیه و اتهام زنی به آنها شده بود. این در حالی است که اصل حضور این کاروان بدون هماهنگی با دولت قانونی سوریه در منطقه تحت اشغال گروه القاعده که به بارانداز تدارکات نظامی این گروه نیز مشهور می باشد زیر سوال است.

استفاده احرارالشام از کامیون سازمان ملل برای حمل موشک+عکس

استفاده احرارالشام از کامیون سازمان ملل برای حمل موشک+عکس

استفاده احرارالشام از کامیون سازمان ملل برای حمل موشک+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رسول ایران ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    UN نگو ، شریک دزد و رفیق قافله بگو.................. این کارای کثیف رو تو قضیه ی جنگ بوسنی هم شاهد بودیم .......... تو ذهن غربیون اخلاق معنی نداره ( البته در ظاهر دارن خودشونو بابت اخلاق ، جر میدن ) و همه ی راه ها ( درست و غلط ) قابل استفادست........
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    خر خودتي
  • ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    0 0
    این کامیون حمل موشک هلالش معلوم نیس داره یا نه .فکر نکنم اون کامیونها باشه تو عکس اصلا معلوم نیس نمیدونم چطور به هم ربطش دادین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس