کد خبر 638115
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۳

منابع میدانی از درگیری های شدید میان رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه با گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در "الشقیف و الجندول" واقع در اطراف اردوگاه تازه آزاد شده حندرات (شمال) حلب خبر می دهند.

گروه جهان مشرق- منابع میدانی از درگیری های شدید میان رزمندگان ارتش و بسیج مردمی سوریه با گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده در "الشقیف و الجندول" واقع در اطراف اردوگاه تازه آزاد شده حندرات (شمال) حلب خبر می دهند. 

درگیری های شبانه در شمال حلب+نقشه

بنابر این گزارش، بمب افکن های روسی و سوری با حضور در آسمان منطقه خطوط تدارکاتی و استحکامات گروه های تروریستی تکفیری را بشدت بمباران می کنند. نبردها از دو روز پیش و بدنبال سیطره ارتش سوریه بر اردوگاه حندرات و حرکت آنها برای رسیدن به ویرانه های بیمارستان الکندی ( کانادایی) حلب تشدید شده است. بیمارستان مبارزه با امراض سرطانی الکندی (کانادایی) بزرگترین مجموعه درمانی تخصصی در منطقه غرب آسیا بود که در جریان هجوم سال 2013 گروه های تروریستی تکفیری ارتش آزاد و القاعده پس از یکسال نبرد شدید پس از اتمام مهمات مدافعان آن و حملات پی در پی انتحاری به اشغال آنها درآمده بود. تروریستها پس از سیطره بر ویرانه های بیمارستان اقدام به اعدام میدانی 12 تن از مدافعان باقیمانده در آن کرده بودند. سیطره ارتش سوریه بر بیمارستان الکندی موجب افزایش امنیت اردوگاه آزاد شده حندرات و جاده کاستلو خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس