کد خبر 638406
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

حزب ترکستان شرقی چین تصاویری از استقرار گسترده نیروهای این گروه وابسته به القاعده در محور جنوبی شهر حلب منتشر کرده است.

گروه جهان مشرق- حزب ترکستان شرقی چین تصاویری از استقرار گسترده نیروهای این گروه وابسته به القاعده در محور جنوبی شهر حلب منتشر کرده است.

معارضان چینی دولت سوریه! در جنوب حلب+عکس

بنابر این گزارش، تصاویر منتشر شده مربوط به روستای الشرفه واقع در حاشیه جنوب غربی شهر حلب می باشد که در اشغال تروریستهای چینی تبار القاعده قرار دارد. در جریان آتش بس اعلام شده از سوی دولت سوریه که از حمایت روسیه، سازمان ملل و آمریکا نیز برخوردار بود این تروریستها بارها مواضع نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه را هدف حملات موشکی و خمپاره ای خود قرار می دادند. گروه ترکستان شرقی از اقلیت قومی اویغور ساکن منطقه سین کیانک در شرق چین تشکیل شده که به زبان ترکی تکلم کرده و خواستار تجزیه چین هستند. سازمان های اطلاعاتی عربستان، ترکیه و قطر حامیان مالی و تسلیحاتی این گروه بشمار می روند.

معارضان چینی دولت سوریه! در جنوب حلب+عکس

معارضان چینی دولت سوریه! در جنوب حلب+عکس

معارضان چینی دولت سوریه! در جنوب حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    چین اندازه نخود مغز داشت از فرصت استفاده می کرد ضمن حفظ زیرساخت های خودش ، این حرامزاده را در سوریه چال می کرد بهترین فرصت برای کشتار بیش از 6000 هزار حرامزاده آموزش دیده تا دندان مسلح که قطعا با تجارب فوق العاده به چین باز خواهند گشت و هر یک کار تدریس را آغاز خواهند کرد !!!!! چین اثبات کرده که هنوز شخصیت یک حکومت قدرتمند را ندارد میدان سوریه میدان حضور بزرگانه نه باقالی های ترسو .
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    حرام زاده با حرامی فرق داره
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    3 0
    البته ناگفته نماند دولت ترکیه با هزار ترفند این جوانهای ساده لوح را با مغز شویی مذهبی تا سوریه کشانده است و آنها را درخاک ترکیه آموزش داده است وگرنه چین کجا و سوریه کجا؟ این جوانها دیگر نه راه پس دارند نه راه پیش.
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    چه فرقی داره
  • ناشناس ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
    35 1
    چینها متمدنتر از تاتار وترک وچچن ها هستند..نام چین رو خراب نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس