کد خبر 637987
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

واحدهای نظامی ارتش و بسیج مردمی سوریه عملیات وسیعی را برای پاکسازی مناطق حاشیه جنوب غربی شهر دمشق آغاز کرده اند.

گروه جهان مشرق- واحدهای نظامی ارتش و بسیج مردمی سوریه عملیات وسیعی را برای پاکسازی مناطق حاشیه جنوب غربی شهر دمشق آغاز کرده اند.

عملیات وسیع ارتش سوریه در جنوب دمشق+عکس

پس از دوماه آرامش نسبی در غوطه غربی دمشق، ارتش سوریه و نیروهای دفاع مردمی عملیاتی را از ساعتی قبل از محور جنوب شهرک کوکب آغاز کردند و با حملات سنگین توانستند مسیر ارتباطی تروریست ها را در حدفاصل شهرک «دیرالخبیه – المقیلیبه» به طور کامل قطع کنند ابتکار عمل نیروهای سوری باعث شد ارتباط تروریست ها در شهرک های شرقی "مرانه، مقیلیهه، زاکیه و الطیبه" با شهرک های غربی «دیرالخبیه،خان الشیخ و الحسینیه» قطع شود. در صورت پاکسازی سریع این مناطق امید تروریست ها در جنوب غرب استان دمشق از جمله شهرک بیت جن و شهرک های شمال غرب استان قنیطره برای رسیدن به دمشق بر باد می رود. در حال حاضر حملات گسترده هوایی و توپخانه ای به مواضع تروریستها در این مناطق در جریان می باشد. مناب میدانی از اصابت حداقل 5 موشک زمین به زمین به دو مرکز استقرار گروه های تکفیری القاعده و ارتش آزاد خبر می دهند.

عملیات وسیع ارتش سوریه در جنوب دمشق+عکس

عملیات وسیع ارتش سوریه در جنوب دمشق+عکس

عملیات وسیع ارتش سوریه در جنوب دمشق+عکس

عملیات وسیع ارتش سوریه در جنوب دمشق+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    2 0
    چیزی که برای من عجیبه اینه که دولت و ارتش و ملت سوریه چطور اجازه دادند این تروریستها اون سالهای اول و ابتدایی غائله مسلح بشن و شکل بگیره این جریانات مگر اطلاعات و نیرو های اطلاعاتی نداشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس