کد خبر 638190
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

رسانه های نزدیک به گروه تروریستی تکفیری القاعده تصاویر جدیدی از بخش دوم سریال صحنه سازی های دروغین پیرامون هدف قرار گرفتن مراکز درمانی مناطق تحت سیطره خود منتشر کرده است.

گروه جهان مشرق- رسانه های نزدیک به گروه تروریستی تکفیری القاعده تصاویر جدیدی از بخش دوم سریال صحنه سازی های دروغین پیرامون هدف قرار گرفتن مراکز درمانی مناطق تحت سیطره خود منتشر کرده است.

صحنه سازی حمله به بیمارستان حلب توسط القاعده+عکس

بنابر این گزارش، در تصاویر منتشر شده تیم پزشکی در حال معاینه مجروحانی هستند که آثاری از جراحت و آسیب دیدگی در آنها مشاهده نمی شود و یا بسیار تصنعی صحنه سازی کرده اند. پیش از این نیز شبکه تلویزیونی الجزیره ارگان دربار کشور قطر بعنوان حامی اصلی القاعده در حین پخش مستقیم از یکی از بیمارستان های این گروه در حلب موجبات رسوایی آنها را فراهم آورده بود. در تصاویری که الجزیره پخش کرده بود تروریستها بدون آنکه متوجه روشن شدن دوربین و پخش زنده باشد در حال خوش و بش با یکدیگر بودند. این در حالی است که این شبکه مدعی بمباران بیمارستان های میدانی تروریستها از سوی هواپیماهای روسی شده بود. لازم به ذکر است که نیروهای ارتش و بسیج مردمی سوریه با پشتیبانی هوایی روسیه چند محله بخش شرقی حلب را به محاصره خود دراورده و خواستار تسلیم تروریستهای تکفیری مستقر در آنها شده اند. بنابر آمارهای منتشر شده بیش از 15 هزار تروریست در این محلات حضور داشته که به انواع تسلیحات سنگین مانند موشک، خمپاره، پدافند هوایی و توپخانه مجهز می باشند.

صحنه سازی حمله به بیمارستان حلب توسط القاعده+عکس

صحنه سازی حمله به بیمارستان حلب توسط القاعده+عکس

صحنه سازی حمله به بیمارستان حلب توسط القاعده+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس