کد خبر 638018
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸

گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد دو تبعه لبنان را که دو هفته پیش در حین کار بر روی زمین کشاورزی ربوده و به حاشیه دمشق منتقل کرده بود آزاد کرد.

گروه جهان مشرق- گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد دو تبعه لبنان را که دو هفته پیش در حین کار بر روی زمین کشاورزی ربوده و به حاشیه دمشق منتقل کرده بود آزاد کرد.

آدم ربایی ارتش آزاد در خاک لبنان

بنابر این گزارش، گروه لواء القادسیه وابسته به ارتش آزاد که در استان دمشق و حاشیه دمشق فعالیت دارد عصر امروز یک زن و شوهر لبنانی را که به ظن وابستگی به مقاومت اسلامی لبنان - حزب الله در داخل خاک این کشور ربوده بود را در مقابل دریافت 200 هزار دلار آمریکا از خانواده آنها آزاد کرده است. بنابر این گزارش، فرد ربوده شده کشاورزی بنام حسین مراد دو هفته پیش در حین کار در زمین کشاورزی شخصی خود از سوی عناصر گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد با تهدید سلاح ربوده و به داخل خاک سوریه منتقل شده بود. در پی این اقدام ارتش آزاد با انتشار بیانیه ای مدعی شد که حسین مراد از فرماندهان ارشد حزب الله و مسئول تسلیحاتی آن در بخش لبنانی منطقه مرزی سوریه و لبنان "القلمون" می باشد که طی بررسی های بعمل آمده کذب این ادعا اثبات شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    او جاسوس بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس