کد خبر 638170
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

بالگردهای ارتش سوریه عصر روز گذشته هزاران برگه اعلامیه دعوت به تسلیم بر روی شهر جسرالشغور واقع در جنوب غربی استان ادلب این کشور فرو ریختند.

گروه جهان مشرق- بالگردهای ارتش سوریه عصر روز گذشته هزاران برگه اعلامیه دعوت به تسلیم بر روی شهر جسرالشغور واقع در جنوب غربی استان ادلب این کشور فرو ریختند.

ضرب العجل ارتش سوریه برای تروریستهای ادلب+عکس

بنابر این گزارش، اعلامیه های مذکور به منزله آخرین هشدار ارتش سوریه به گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد مستقر در شهر جسرالشغور می باشد که در آن با اشاره به سرنوشت هم قطاران آنها در شهر حلب خواستار کنار گذاشتن سلاح و تحویل خود به مراکز تعیین شده گردیده است. در این اعلامیه ها خطاب به تروریستهای تکفیری نوشته شده: به خودتان ظلم نکنید ارتش سوریه در راه است این اخرین فرصت را نیز غنیمت شمرده و با تحویل سلاح خود را نجات دهید. لازم به ذکر است که شهر جسرالشغور به لحاظ موقعیت جغرافیایی از اهمیت بسیار استراتژیک برخوردار بوده و در جریان هجوم سال 2014 تروریستها به اشغال آنها درامده بود.جسر الشغور به دروازه شمال شرقی استان لاذقیه معروف بوده و پس از سلسله عملیات های ارتش سوریه و گروه های هم پیمان یکی از اهداف عملیات آتی برای پاکسازی خواهد بود.

ضرب العجل ارتش سوریه برای تروریستهای ادلب+عکس

ضرب العجل ارتش سوریه برای تروریستهای ادلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس