برخی از مدیرانی که جایگزین مدیران مستعفی شدند، خودشان حقوق‌های 40 میلیونی می‌گرفتند.

به گزارش مشرق، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در مصاحبه با آریا گفت: برخی از افراد منصوب شده به جای مدیرعاملان میلیونی بانک‌ها، خودشان حقوق‌های 30 و 40 میلیون تومانی دریافت می‌کرده‌اند و از وام‌های 390 میلیونی و همچنین 297 میلیونی استفاده کرده‌اند.
 
حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به انتصاب مدیرانی با سابقه دریافت حقوق‌های کلان و وام‌های چند 100 میلیونی به جایگزینی مدیرعامل بانک‌های رفاه و مهر ایرانیان گفت: چنانچه در روند انتصاب افراد جایگزین در مدیرعاملی بانک‌ها درست عمل نشود کل کار انجام شده برای برخورد با تخلفات صورت گرفته را دچار اخلال می‌کند.
 
این نماینده مجلس افزود: عدم دقت در انتخاب افراد جایگزین در مدیرعاملی بانکها و انتصاب افرادی که سابقه روشنی در مسائل مالی ندارند اعتماد مردم نسبت به مسئولین را با مشکل مواجه می‌کند که این امر به مصلحت نیست.
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: برخورد با موضوع دریافت حقوق‌های غیرمتعارف دو مرحله دارد؛ ابتدا عزل مدیران متخلف و برخورد قضایی با آنها و استرداد مبالغ برداشت شده به بیت‌المال و سپس انتخاب جایگزینانی که سوابق سوئی در دریافت حقوق و مزایایشان نداشته‌اند.
 
حاجی دلیگانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر افرادی با سابقه سوء دریافت سود و مزایا به مدیرعاملی بانکها منصوب شوند روند را دچار مشکل می‌کند و تنها سر و صدایی انجام شده و هدف کنار گذاشتن افراد متخلف از گردونه مدیریتی کشور بوده محقق نخواهد شد و کار ابتری انجام شده است.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    من فقط اینو میتونم بگم الله اکبر به این تدبیر و امید!!!!!!!!!!!!1
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    در بخشی از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر درخصوص خیانت در امانت آمده است: اگر یکی از کارکنان تو دست به خیانتی گشود و گزارش جاسوسان تو بر آن خیانت هم‌داستان بود، بدین گواه بسنده کن و کیفر او را با تنبیه بدنی بدو برسان و آنچه بدست آورده بستان. سپس او را خوار بدار و خیانتکار شمار و طوق بدنامی را در گردنش درآر.
  • هادی ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    0 0
    مشرق جان ازنجومی های میلیاری چه خبرفقط چسبیدی به میلیونی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس