رئیس اصلاح‌‌طلب کمیسیون برنامه و بودجه می‌گوید غارتگران بیت‌المال حدود 90 نفر بودند و نباید به 900 مدیر این عنوان را اطلاق کرد.

به گزارش مشرق، تاجگردون با انتقاد از ادبیات یکی از مسئولین که 900 مدیر کشور را دزد و غارتگر خطاب کرده بود گفت: طبق‌ گزارش‌های دیوان محاسبات 8 نفر بالای 40 میلیون تومان و 80 نفر بالای 30 میلیون تومان دریافت کرده‌اند لذا نباید این عبارت را برای 900 مدیر به  کار برد.
 
این در حالی است که داود محمدی رئیس اصلاح‌طلب کمیسیون اصل 90 مجلس در گفت‌وگو با شبکه 2 سیما تصریح کرد: دیوان محاسبات 950 مدیر دولتی با حقوق‌های کلان را شناسایی کرده که گزارش آن را به رئیس مجلس ارائه کرد. کف حقوق این افراد 15 تا 50 میلیون تومان است.
 
صرف‌نظر از این که سخنان رئیس کمیسیون اصل 90 نقض سخنان آقای تاجگردون است، باید از ایشان پرسید حتی اگر به ادعای شما 88 نفر از مدیران مصداق دزدی و غارتگری بیت‌المال هستند، چرا تنها 7-8 نفر استعفا دادند و نه دولت حاضر است 80 نفر بقیه را اخراج کند و ضمن بازپس‌گیری بیت‌المال آنها را به دست محاکمه و مجازات بسپارد و نه امثال آقای تاجگردون شهامت دارند همین افراد را معرفی و رسوا نمایند.
منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس