با گذشت چند ساعت از صدور بیانیه ننگین شورای همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس علیه مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله"، این اقدام با استقبال گسترده رژیم غاصب اشغالگر قدس شریف مواجه شده است.

گروه بین الملل مشرق- با گذشت چند ساعت از صدور بیانیه ننگین شورای همکاری کشورهای حوزه خلیج فارس علیه مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله"، این اقدام با استقبال گسترده رژیم غاصب اشغالگر قدس شریف مواجه شده است.

تشکر اسرائیل از شورای همکاری خلیج فارس

بنابر این گزارش، نخستین واکنش به اعلام تروریستی بودن مقاومت اسلامی لبنان در اسرائیل مربوطبه"تزیپی لیونی" وزیر خارجه سابق و نماینده فعلی پارلمان این رژیم بود که طی یک سخنرانی در صحن مجلس اسراییل از اعراب خلیج فارس بخاطر این اقدام تشکر کرد. وی در ادامه صحبتهای خود کشورهای حوزه خلیج فارس را شرکای راهبردی اسراییل خطاب کرده و مدعی شد که اسراییل در بسیاری از پرونده های منطقه ای با آنها همکاری و اشتراک نظر کامل دارد.

تشکر اسرائیل از شورای همکاری خلیج فارس

از سوی دیگر برخی تحلیلگران سیاسی و نظامی در اسراییل این اقدام کشورهای عربی را گام نهایی در مسیر عادی سازی روابط با کشورهای عربی عنوان کرده اند. لازم به ذکر است که سال گذشته اسنادی از روابط موساد و برخی از جاسوسان این رژیم با شاهزادگان و امرای کشورهای عربی همچون عربستان سعودی و قطر منتشر شده بود که نام لیونی نیز در آن مشاهده می شد.

تشکر اسرائیل از شورای همکاری خلیج فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    چقدر ازخود متشکرن ای اسرائلیها خوب خودتون تو اتحادیه عرب تصویب میکنید بعد از خودتون هم تشکر میکنید عجب هنرمندی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس